On viimeksi katsonut sun konepellin alle? Ettei vaan ole mitään vuotoja..
Koska nainen joku mies?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tehty säännöllisiä katsastuksia eikä huoltoja. Se on sun tultava huoltamaan tai menee kohta romutukseen.
- Anonyymi
Enpä kerro.
- Anonyymi
Viikko sitte. Pisupoikanestettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko sitte. Pisupoikanestettä.
Mä ainaki lisään semmoset ite, joten on siitä aika kauan ku sinne joku mies on kattonu🤔
- Anonyymi
Ootko kiinnistunut saamaan omaksi?
- Anonyymi
Kaikesta päätellen on varattu, joten en voi kuin ihailla vierestä silloin kun siihen on mahdollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta päätellen on varattu, joten en voi kuin ihailla vierestä silloin kun siihen on mahdollisuus.
Vapaa se kuitenkin on, jos ei sormusta sormessa.
jaa, a
no joo sais konepellinkin alle yks eräs tietty mies katsoo vaikka ensviikolla sopis mulle ihan hyvin- Anonyymi
Ruostetta helmassa ei mene katsastuksesta läpi unoha
- Anonyymi
Ei taida enää olla tarvetta sellaisiin katselmuksiin.
- Anonyymi
Itse kun hoitaa niin helpoiten pääsee
- Anonyymi
Lupaan ja vannon, että jos alat tuhoamaan mun autoani, niin minä tuhoan sinut!
- Anonyymi
Tässä äsken vaihoin öljyt, laatikon öljyt, perän öljyt ja hydeöljyn suotimen, kiva kauppakassi tää FH16 Volvo, menee melkein 700€ per täydellinen öljynvaihto.
Jos ens öljynvaihossa vaihtas myös napaöljyt, perkeleen teliveto vehe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671