Sysmässä vihdoinkin koirapuisto!

Anonyymi

Kakkaroskikset ja -lapiot tosin vielä puuttuvat portin pielestä. Tässä ihan hyvät ohjeet, sillä alkuun koirapuiston uusille käyttäjille voi olla käytöstavat aika hakusessa. https://www.lemmikille.com/teema.php?art=51

23

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Montakohan piskiä sinne tuodaan paskat kuitenkin kylänraitilla ! ja kakarat menevät hajottamaan paikat !

      • Anonyymi

        Varmaan sinne eksyy joitain kaltaisiasi negaatiivareitakin, onneksi suurin osa koiran omistajista on kuitenkin positiivareita ja keräävät koiriensa jätökset. Harmi että pieni porukka paskanjättäjiä pilaa kaikkin maineen, vikahan ei ole koirassa vaan siellä hihnan päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sinne eksyy joitain kaltaisiasi negaatiivareitakin, onneksi suurin osa koiran omistajista on kuitenkin positiivareita ja keräävät koiriensa jätökset. Harmi että pieni porukka paskanjättäjiä pilaa kaikkin maineen, vikahan ei ole koirassa vaan siellä hihnan päässä.

        Näinhän se on vaikka olisi kuinka hyvä asia niin aina joku rupusakki pilaa kaiken !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on vaikka olisi kuinka hyvä asia niin aina joku rupusakki pilaa kaiken !

        Olen huomannut eritoten Sysmän miesten olevan hyvin suoraselkäistä tyyppiä, ei taivu monellakaan selkä sen vertaa että oman koiransa jätökset pystyisi poimimaan toisten porteilta tai jalkakäytäviltä.


    • Anonyymi

      Kiitos vaan Sysmän kunnalle tästä. Keskustelun ensimmäiselle kommentoijalle vaan terveisiä, että ethän vain ole itse näitä spurguja, jotka purkavat kuravatsojaan pitkin tannerta? Häpeä!

    • Anonyymi

      Sysmä on monessa muussakin asiassa kunnostautunut, kiitos tästäkin päättäjille ja ennen kaikkea asian ideoinneille virkamiehille ja valtuutetuille. Ja jos nuoriso tai muut häiriköt meinaavat siellä mellastaa, niin eiköhän sovita koiraihmisten kesken, että isoimmat rodut laitetaan vahtimaan järjestystä. Kyllä ne pelletkin saadaan kuriin, jos tulee tarvetta. Minulla heti tarjollahyvin koulutettu sakemanni, joka ymmärtää käskyt, myös sen, että hyökkää, käy kiinni. Pitää kurissa, mutta ei vahingoita. Sitten voidaan porukalla vaikka vähän leipoa kohdetta ja valistaa ihmisvoimin paremmille tavoille.

      • Anonyymi

        Niin ja saatte siitä hyvästä isomman "kakun" ei kannata uhota!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja saatte siitä hyvästä isomman "kakun" ei kannata uhota!!!!

        Kioskiyrittäjä otti itse murtomiehen kiinni – joutui maksamaan tälle 500 euroa korvauksia, että näin käy jos käyttää omankäden oikeutta ja kaiken lisäksi voi tulla vielä myrkkysyöttejä tarhaan jos oikein alkaa uhoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kioskiyrittäjä otti itse murtomiehen kiinni – joutui maksamaan tälle 500 euroa korvauksia, että näin käy jos käyttää omankäden oikeutta ja kaiken lisäksi voi tulla vielä myrkkysyöttejä tarhaan jos oikein alkaa uhoamaan.

        Sysmässä vallitsee oma laki. Siellä tehdään vain mitä kaksikko käskee.


      • Anonyymi

        Eipä ole koiria koirapuistossa näkynyt ja paskat näkyy olevan edelleenkin pyöräteillä vai eikö ole pidetty virallisia avajaisia jossa järvinen ja kitkiöjoki leikkaavat nauhan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole koiria koirapuistossa näkynyt ja paskat näkyy olevan edelleenkin pyöräteillä vai eikö ole pidetty virallisia avajaisia jossa järvinen ja kitkiöjoki leikkaavat nauhan !

        Ei ole palkattu konsultti firmaa avaamaan puistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole palkattu konsultti firmaa avaamaan puistoa.

        Ai siitäkö se johtuu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole koiria koirapuistossa näkynyt ja paskat näkyy olevan edelleenkin pyöräteillä vai eikö ole pidetty virallisia avajaisia jossa järvinen ja kitkiöjoki leikkaavat nauhan !

        Eihän sitä ole vilä edes virallisesti avattu, odotetaan että on roskikset ja penkit, pieni sateensuojakin olisi paikallaan.
        Miten nämä negatiivarit pystyvät vääntämään aina hyvistäkin asioista huonoja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä ole vilä edes virallisesti avattu, odotetaan että on roskikset ja penkit, pieni sateensuojakin olisi paikallaan.
        Miten nämä negatiivarit pystyvät vääntämään aina hyvistäkin asioista huonoja ?

        Koiravero takaisin, jotenkin nämäkustannukset pitäisi kohdennetusti kattaa. Ei ole oikein, että koirattomatkin osallistuvat yhteisvastuullisesti kustannuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiravero takaisin, jotenkin nämäkustannukset pitäisi kohdennetusti kattaa. Ei ole oikein, että koirattomatkin osallistuvat yhteisvastuullisesti kustannuksiin.

        Koiravero poistettiin, koska sen keräämiseen meni enemmän varoja kuin mitä oli tuotto. Eiköhän Sysmän koirista asu valtaosa sivukylillä ja elele omilla pihoillaan, kakkimati mihinkään jalkakäytäville tahi koirapuistoihin. Kyllä se koiratonkin voi joskus koiria tarvita, esim. jonkun perheenjäsenen eksyessä metsään. Moni on pelastunut mielenterveysongelmilta kun on koira kaverina. Jos vero tulisi, niin toki sen mielelläni maksaisin, vaikka vaan toisten avuksi. Hienoa kun on mm. uimahalli, tekojää, kirkko, kirjasto, koulut ja päiväkodit, en minä niitä itse tarvitse, mutta mielelläni suon verorahoillani ne muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiravero takaisin, jotenkin nämäkustannukset pitäisi kohdennetusti kattaa. Ei ole oikein, että koirattomatkin osallistuvat yhteisvastuullisesti kustannuksiin.

        Voi hyvät hyssykät=)
        Tupakoitsijat maksakoot itse syöpähoitonsa, ei ole oikein että minun verorahojani käytetään itsehankittujen sairauksien hoitoon.
        Niih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät=)
        Tupakoitsijat maksakoot itse syöpähoitonsa, ei ole oikein että minun verorahojani käytetään itsehankittujen sairauksien hoitoon.
        Niih!

        Just näin niinkuin kuppa ja tippuri ovat myös tahallisia tauteja ja itse hankittuja pitää vaan katsoa peiliin niin sieltä se syyllinen näkyy !


    • Anonyymi

      Mitä hyötyä oli rakentaa Sysmään koirapuisto kun kunnan matkailu- ja markkinointineuvoja miehensä kanssa ja useampi muu koiran omistaja juoksuttaa koiraansa irrallaan taajama-alueella. Tähän aikaan ei saa koira olla irti kuin omassa pihassa tai koirapuistossa.

      • Anonyymi

        Kukas sitä nyt toivolantielle asti viitsii lähteä kun se on niin kaukana keskellä kyläähän sitä on mentävä ja kevyenliikenteen väylillä paskattaa ja joittenkin koirat meinaavat hyökätä kiinni ja haukkua räkryttää kun muita liikkuu samalla puolella !


    • Anonyymi

      Kerran on koirapuisto tänne haluttu ja viimein saatu niin viekää koiranne sinne ettei tarvi kevyen liikenteen väylille paskattaa ei ole kiva kengänpohjassa eikä lasten vaunujen pyörissä !

      • Anonyymi

        Kävin katsomassa ei yhtään koiraa ollut kaikki vaan kylillä paskattaavat eikä monellakaan edes pussia mukana !


    • Anonyymi

      Eipä auta koirapuisto..... useampi koira juoksi viikonloppuna vapaana suvisaaressa ja eipä kerätty jätöksiä pois vaikka on roskis saareessa.
      Kaikkein huvittavinta on se että kunnan entiset ja virassa olevat työntekijät juoksuttavat saaressa koiriaan irrallaan.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee vaan jos sitä koirapuistoa ei ole viellä virallisesti avattu jos paikalle tarvii tulla media ja kunnan johto leikkaamaan nauhaja hymyilemään kameralle että näin meillä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe