Vaikka kuinka monia naisia näkisin

Anonyymi

ja mulla olisi mahdollisuuksia tutustua heihin, niin jätän väliin. Kukaan niistä ei ole sinä. Sä se olet joka sydämessäni rummuttaa sooloja.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vitut oon. Soita nyt se panonumero listas läpi ja kysele et nudditaanko dänään

• Anonyymi

Ei ole mitään listaa eikä panoja. En pysty alkaa mihinkään kun en saa naista mielestäni enkä itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään listaa eikä panoja. En pysty alkaa mihinkään kun en saa naista mielestäni enkä itselleni.

Anna rauha mielellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat! Täällä jankutat 10 vuotta et hyvästi hyvästi,unohdetaan unohdetaan ja sössö söhläät sössönä lives muttet edes yritä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat! Täällä jankutat 10 vuotta et hyvästi hyvästi,unohdetaan unohdetaan ja sössö söhläät sössönä lives muttet edes yritä!

Jos tutustuin naiseen 3 vuotta sitten niin miten ihmeessä mä täällä 10 vuotta huutelen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tutustuin naiseen 3 vuotta sitten niin miten ihmeessä mä täällä 10 vuotta huutelen?

Paskat. Hyvä vale! Taputaou. Tuleeko tottakin vai kyllästytätkö mua valheilla kauankin? Alkaa nukuttaan kuunnella kun mulla on valikoiva ”kuulo” muutun kuuroksi kun havaitsen valeen. Se menee ohi niin etten muista kuulleeni sitä eli turhaa käytät sanoja valheisiin

• kauniisti aloittajan kirjoitus kaipaamalleen naiselle.

ota häneen yhteyttä ja kerro kuinka hän sooloja rummuttaa sydämessäsi

• Anonyymi

Ottaisin heti mutta en löydä mitään tietoja hänestä.

• Anonyymi kirjoitti:

sitten ei muuta keinoa, kuin sanot naamatusten, jos ei yhteystietoja ole.

vaikka oliko täysin tuntematon ihastus esim. junassa tai metrossa matkalla duuniin? sit voi olla mahdottomat tilanteet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vale

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

sitten ei muuta keinoa, kuin sanot naamatusten, jos ei yhteystietoja ole.

vaikka oliko täysin tuntematon ihastus esim. junassa tai metrossa matkalla duuniin? sit voi olla mahdottomat tilanteet..

Kiitos vinkeistä mutta naamatusten aika vaikea sanoa, kun ei nähdä missään. Olen etsinyt Facebook,Instagram,eniro,Twitter, yms. KGB,FBI,Salainen palvelu,CIA,kylän pahimmilta juoruilta, puistojen kemisteiltä, lähettänyt savumerkkejä, tehnyt kansainvälisen etsintäkuulutuksen, palkannut yksityisetsivän, vaeltanut Korvatunturille kysymään jopa joulupukilta, pääsiäispupulta, löysin jopa tuhkimon lasikengän ja sovittelun sitä naisille mutta ei tärpännyt, koulutin linnut silmikseni mutta tyhjää sekin oli. Jotain muutakin varmasti mutta en kaikkia muista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkeistä mutta naamatusten aika vaikea sanoa, kun ei nähdä missään. Olen etsinyt Facebook,Instagram,eniro,Twitter, yms. KGB,FBI,Salainen palvelu,CIA,kylän pahimmilta juoruilta, puistojen kemisteiltä, lähettänyt savumerkkejä, tehnyt kansainvälisen etsintäkuulutuksen, palkannut yksityisetsivän, vaeltanut Korvatunturille kysymään jopa joulupukilta, pääsiäispupulta, löysin jopa tuhkimon lasikengän ja sovittelun sitä naisille mutta ei tärpännyt, koulutin linnut silmikseni mutta tyhjää sekin oli. Jotain muutakin varmasti mutta en kaikkia muista.

oho! olet ainakin yrittänyt..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pahalla, mutta oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että hän olisi kuollut? Nykyajan maailmassa on melkein mahdotonta kadota ilman jälkiä. Netistä löytyy aina jotakin jostakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pahalla, mutta oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että hän olisi kuollut? Nykyajan maailmassa on melkein mahdotonta kadota ilman jälkiä. Netistä löytyy aina jotakin jostakin.

vaikuttaa oudolta, ettei mitään löydy, tietoja

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

vaikuttaa oudolta, ettei mitään löydy, tietoja

Niin tai sitten on mennyt naimisiin ja sukunimi vaihtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten on mennyt naimisiin ja sukunimi vaihtunut?

Tätä olen alkanut epäillä itsekin.

• Anonyymi

Vaikka tuhansia naisia ja miehiä näkisin ja olisi mahdollisuuksia heihin, niin sinut nainen haluaisin! <3

• Anonyymi

Onko hän sinkku?

• samat fiilikset yhteen mieheen.
        en näe muita tällä kellä, kun sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän sinkku?

En ole ihan sata varma mutta kyllä mä luulisin että nykyään on.

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Siis miksi haluaisit? Aika monta ehkä tunnistetta oli aloituksessa, mutta en ymmärrä miksi!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4740
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4099
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      167
      4077
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2623
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2187
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe