Kumpaa tekisit mieluummin kanssani? Tyynysotaa vai lumienkeleitä? Ympäristön valinnassa voit käyttää luovuutta.
Valinnan paikka nainen....
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun mies on taas karkuteillä. Missä sun kaulapanta😅😂. Jätä sinkut rauhaan 🤮
- Anonyymi
Tää ei oo kyl yhtään paha 😂 Tyynysotaa perkule ja ehkä vähän muutakin sitten...
- Anonyymi
Lähetä viesti yai muuten 😏
- Anonyymi
Vaikea valinta. Taidan kallistua lumienkeleiden tekoon tähtitaivaan alla.
hänen kans voisin kyl molempia tehdä ...
tyynysotasilla voitais hyvin alottaa.. <3- Anonyymi
Jahas. Vieläkin vaikka vuosia takana jo 11.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Vieläkin vaikka vuosia takana jo 11.
Hypitään vaikka munasiltaan lumihangessa.
- Anonyymi
Jääkökkösotaa ja vuorenvallotusta. Tönäisin sen jätkän vuorelta alas ja heittäsin terävän jääkökön päin lärviä
- Anonyymi
Tyynypainia.
- Anonyymi
Makaisimme vierekkäin lumessa jossain kaukana kaupungin valoista katsellen tähtitaivasta. Voisin välillä kierähtää päällesi ja sinä minun. Sinä ja minä kuin Universumin laidalla katselemassa avaruutta. Rakastaisin sinua äärettömästi.
- Anonyymi
Minäkin olisin mieluiten ulkona.
- Anonyymi
Tyynysota olisi sopivan villiä ja riehakasta. Vastapainoksi voisi sitten hiljentyä lusikkaan ja intiimiin katsekontaktiin rauhoittumaan. T. Haaveileva S-nainen
- Anonyymi
Kuka haluu vanhan rouvan kanssa lusikkaan kun ukkos on toisella puolella vai ollaanko kolmistaan??
Haaremi S akalle jihuuu
- Anonyymi
Entä aloittaja itse, kumman valitsit ja miksi?
- Anonyymi
Lumienkelit saattaisivat johtaa tuohon tyynysotaan minkä seurauksia voi vain arvailla. T:ap
- Anonyymi
Kaikki käy. Tyynyenkelit lumisodassa. Kunhan vaan hän on siellä mukana.
- Anonyymi
Naisin kaikkia palstan ukkoja lumihanges lettu levällää. S
- Anonyymi
Mulla on tasan yksi tyynyt, joten tyynysota olisi aika naurettavaa.
Sohvatyynytjä kyllä löytyy, mutta niiden kanssa meuhkaaminen on kielletyä.- Anonyymi
Jos toisin oman tyynyn tullessani? T:ap
- Anonyymi
Kesällä kelpaa tyynysota mutta tänä-iltana lumienkelit.....
- Anonyymi
Tyynysotaa tiedät miksi.
- Anonyymi
Ensin lumi enkeleitä ja ennen,kuin huomaammekaan on kyseessä tyynysota🙈
- Anonyymi
Ei tuu silti tapahtumaan.
- Anonyymi
Hänen kanssaan tyynysotaa, kun tuo enkelien tekeminen (ainakin kotinurkilla) on huonoa, kun ei ole lunta kuin nimeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727