Patoutuneita tunteita

Olen kyllä sinusta sanonut, että olet pidättyväinen, mutta syyllistyn itsekin samaan. Se, mitä tunnen ei todellakaan näy käytöksessä ja kovasti pehmennettynä puheissa, vaikka olen pakahtumaisillani edessäsi ja monesti sinua ajatellessani.

En tiedä, mutta vaikutelma on, ettei suojamuurini ole pitävä ja sen läpi näkyy yhtä sun toista, kuten innostus ja mielenkiinto, sekä silmissä loisto. Myös sinun silmissä hehkuu, kun olen seurannut reaktioitasi. Mitä varmaa siitä voi sanoa silti?

Miksi täytyy näyttää jotakin muuta, kuin oikeasti on? Taidamme molemmat tietää syynkin. No, puhun nyt ainakin omasta puolestani. Surullista silti, että tilanne on pitkittyneesti näin hankala. En tiedä mitään, en yhtään mitään, mitä sinä ajattelet ja sen kokeminen on kauheaa.

M>N
12<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Koskettava viesti. Pakko todeta, että kyllä on tilanteet samankuuloisia kaikilla meillä.

Äänestä

hehkunut todellakin tämä nainen

Äänestä

Et tule koskaan tietämään mitä hän ajattelee ellet kysy.

Äänestä

Kaunis teksti joka osui, kuten nämä osuukin. Siksihän täällä pyörimme. Antaa tämäkin viesti ajatuksia siitä miten itseni pitäisi käyttäytyä irl. Osoittaa hänelle avoimemmin tunteita vaikka tilanne lievästi sanottuna haastava.

Äänestä

Jos olisit hän,toivoisin että rohkenisit edes vahingossa koskettaa.Jokin puolihuolimaton kosketus joka vaikuttaa melkein vahingolta..melkein.Tietäisitpä kuinka monta kertaa ole miettinyt että tekisin niin,mutta ei ole vielä rohkeus riittänyt.Tuntuu vain että jokin pienikin tapahtuma voi laittaa jotain suurta liikkeelle,murtaa jään..

Äänestä

Minä en tule unohtamaan hänen reipasta kävelytyyliään ja työasunsa peittämää runkoa, erityisesti työhousujansa, joissa takapuoli näyttää niin hyvältä.

Äänestä
  • Housut on sopivasti löysät, niistä ei voi edes päätellä takapuolen muotoa. Muuta kuin sen, että pyllyä edes on jonkinverran.

Äänestä

Kunpa hän uskaltaisi tulla ja sanoa rakastavansa minua.. Ja kertoisi sen kuinka hän välittää ja haluaa olla kanssani..

Äänestä

Silmäni hehkuvat, koska olen paholaisnainen ja kiroan sinut alimpaan helvettiin. Bon voyage!🧛‍♀️😈👹

Äänestä

Olipa jänniä nämä ajatuksesi joita uskallat laittaa vain tänne palstalle. Ehkä joskus kasvat ja kypsyt sellaiseen aikuisuuteen, että pystyt kohtaamaan hänet, jolle haluat sanasi kohdistaa...
Hyviä unia.
🌠

Äänestä
  • Ihan tarpeetonta ivailua. Aikuisuus ja epävarmuus rakkauden edessä kulkee käsikädessä meillä lähes kaikilla. Sä olet ihailtava poikkeus, joska ei tunne epävarmuutta rakkaudessa. Ole siitä onnellinen. Sivusta tämä.

Äänestä

Voit tarkastella omaa käytöstä ja miettiä miksi toinen on myös pidättyväinen. Siinähän voi olla käsittelemättömiä tunteita pelissä. Koeta kysyä häneltä,jos pystyt, voi solmut aueta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä sinusta sanonut, että olet pidättyväinen, mutta syyllistyn itsekin samaan. Se, mitä tunnen ei todellakaan näy käytöksessä ja kovasti pehmennettynä puheissa, vaikka olen pakahtumaisillani edessäsi ja monesti sinua ajatellessani.

En tiedä, mutta vaikutelma on, ettei suojamuurini ole pitävä ja sen läpi näkyy yhtä sun toista, kuten innostus ja mielenkiinto, sekä silmissä loisto. Myös sinun silmissä hehkuu, kun olen seurannut reaktioitasi. Mitä varmaa siitä voi sanoa silti?

Miksi täytyy näyttää jotakin muuta, kuin oikeasti on? Taidamme molemmat tietää syynkin. No, puhun nyt ainakin omasta puolestani. Surullista silti, että tilanne on pitkittyneesti näin hankala. En tiedä mitään, en yhtään mitään, mitä sinä ajattelet ja sen kokeminen on kauheaa.

M>N

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu