Olen kyllä sinusta sanonut, että olet pidättyväinen, mutta syyllistyn itsekin samaan. Se, mitä tunnen ei todellakaan näy käytöksessä ja kovasti pehmennettynä puheissa, vaikka olen pakahtumaisillani edessäsi ja monesti sinua ajatellessani.
En tiedä, mutta vaikutelma on, ettei suojamuurini ole pitävä ja sen läpi näkyy yhtä sun toista, kuten innostus ja mielenkiinto, sekä silmissä loisto. Myös sinun silmissä hehkuu, kun olen seurannut reaktioitasi. Mitä varmaa siitä voi sanoa silti?
Miksi täytyy näyttää jotakin muuta, kuin oikeasti on? Taidamme molemmat tietää syynkin. No, puhun nyt ainakin omasta puolestani. Surullista silti, että tilanne on pitkittyneesti näin hankala. En tiedä mitään, en yhtään mitään, mitä sinä ajattelet ja sen kokeminen on kauheaa.
M>N
Patoutuneita tunteita
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koskettava viesti. Pakko todeta, että kyllä on tilanteet samankuuloisia kaikilla meillä.
hehkunut todellakin tämä nainen
- Anonyymi
Et tule koskaan tietämään mitä hän ajattelee ellet kysy.
- Anonyymi
Kaunis teksti joka osui, kuten nämä osuukin. Siksihän täällä pyörimme. Antaa tämäkin viesti ajatuksia siitä miten itseni pitäisi käyttäytyä irl. Osoittaa hänelle avoimemmin tunteita vaikka tilanne lievästi sanottuna haastava.
- Anonyymi
Jos olisit hän,toivoisin että rohkenisit edes vahingossa koskettaa.Jokin puolihuolimaton kosketus joka vaikuttaa melkein vahingolta..melkein.Tietäisitpä kuinka monta kertaa ole miettinyt että tekisin niin,mutta ei ole vielä rohkeus riittänyt.Tuntuu vain että jokin pienikin tapahtuma voi laittaa jotain suurta liikkeelle,murtaa jään..
- Anonyymi
Minä en tule unohtamaan hänen reipasta kävelytyyliään ja työasunsa peittämää runkoa, erityisesti työhousujansa, joissa takapuoli näyttää niin hyvältä.
- Anonyymi
Housut on sopivasti löysät, niistä ei voi edes päätellä takapuolen muotoa. Muuta kuin sen, että pyllyä edes on jonkinverran.
- Anonyymi
Kunpa hän uskaltaisi tulla ja sanoa rakastavansa minua.. Ja kertoisi sen kuinka hän välittää ja haluaa olla kanssani..
- Anonyymi
Silmäni hehkuvat, koska olen paholaisnainen ja kiroan sinut alimpaan helvettiin. Bon voyage!🧛♀️😈👹
- Anonyymi
Olipa jänniä nämä ajatuksesi joita uskallat laittaa vain tänne palstalle. Ehkä joskus kasvat ja kypsyt sellaiseen aikuisuuteen, että pystyt kohtaamaan hänet, jolle haluat sanasi kohdistaa...
Hyviä unia.
🌠- Anonyymi
Ihan tarpeetonta ivailua. Aikuisuus ja epävarmuus rakkauden edessä kulkee käsikädessä meillä lähes kaikilla. Sä olet ihailtava poikkeus, joska ei tunne epävarmuutta rakkaudessa. Ole siitä onnellinen. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Voit tarkastella omaa käytöstä ja miettiä miksi toinen on myös pidättyväinen. Siinähän voi olla käsittelemättömiä tunteita pelissä. Koeta kysyä häneltä,jos pystyt, voi solmut aueta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727