DSJ3

Mäkikotka

Kertoisko joku rekisteröinti avaimen kun en viitsisi maksaa niin paljoa siitä avaimesta??? Siis versioon 3.1!!! =)

34

21588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖLLÖ

jos annat sähköpostis osotteen!

• joku???

• TUTKIJA.

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

• MoonMan____
        TUTKIJA. kirjoitti:

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

• peksu

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

• fsfsjojiojio
        peksu kirjoitti:

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

Hanki se ite

• viiva^^

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

• aaa

hei antakaa mullekki se dsj 1.3.1 rekisteröinti avain, ku en sitä maksaa jaksais. mul o djs 2 avain mut harmi ku ei pelitä.. :(

• mulleekki

• :P:P

Oisko millään voinu antaa tota avainta mullekki. kattos ku oon koittanu joka paikasta saaha sitä muttei oo löytyny :/ [email protected]

• ExtremePaavi
        MoonMan____ kirjoitti:

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

Eikö tuo ota jo moraaliin tommonen, ku suomalaiset on tehny tuon pelin vaivalla & tuskalla, ja tässä on kiitos, Jaatte netissä serialnumbereita.. Säälittävää

• epe

• hjk
        viiva^^ kirjoitti:

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

miltä sivulta sen voi ilmatteeks rekisteröidä

• matafaka

• DSJ fani

Joo tota oon ettiny sitä avainta aika kauan et oisit tosi ystävä jos antaisit sen :D

• YYfdfds

• DSJ3 crazy

• helwet1

voisikko lähettää mulle kans sen että voin pelata dsj koko versiota.täs on osote mihkä lähetät [email protected]

• simoei
        mulleekki kirjoitti:

pistähän mullekki, olisin ikionnellinen.tähän osotteeseen: [email protected]

mulle kans se koodi

• tompuri

• jantze666

• __mika

Oisko mahollist saada sellanen sekisteröintiavain ku tilasin oman eikä se paska ees toiminu :(
        s-osoite ois [email protected]

• dsj 3
        DSJ3 crazy kirjoitti:

Pystyisitkö pistää koodin osotteesee:

[email protected]

Kiitos!

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

• hihiih.
        dsj 3 kirjoitti:

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

lol en kerro :)))))))

• mhgmgmhhmg
        dsj 3 kirjoitti:

ANNATA!!!! :3

• sadasdasd

No huhhuh ei se oo paljoo maksaa vaa jonku vajaa 10 egee. eiks sen verran vois maksaa ku ei oo kiva ku noi tehny tota pelii ja sit joku ostaa koodin ja jakaa netis...

• huhh

• dsj
    • smfw
      • jsiajiad

• hyppy
        jsiajiad kirjoitti:

mulleki jos sopii??? [email protected]

Kymmenen euroa ei ole paha hinta näin laadukkaasta pelistä, joten lakatkaa ruinaamasta täällä noita avaimia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3385
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3126
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2948
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2799
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2298
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1959
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      92
      1888
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1829
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1819
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1709
    Aihe