DSJ3

Mäkikotka

Kertoisko joku rekisteröinti avaimen kun en viitsisi maksaa niin paljoa siitä avaimesta??? Siis versioon 3.1!!! =)

34

21483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖLLÖ

jos annat sähköpostis osotteen!

• joku???

• TUTKIJA.

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

• MoonMan____
        TUTKIJA. kirjoitti:

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

• peksu

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

• fsfsjojiojio
        peksu kirjoitti:

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

Hanki se ite

• viiva^^

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

• aaa

hei antakaa mullekki se dsj 1.3.1 rekisteröinti avain, ku en sitä maksaa jaksais. mul o djs 2 avain mut harmi ku ei pelitä.. :(

• mulleekki

• :P:P

Oisko millään voinu antaa tota avainta mullekki. kattos ku oon koittanu joka paikasta saaha sitä muttei oo löytyny :/ [email protected]

• ExtremePaavi
        MoonMan____ kirjoitti:

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

Eikö tuo ota jo moraaliin tommonen, ku suomalaiset on tehny tuon pelin vaivalla & tuskalla, ja tässä on kiitos, Jaatte netissä serialnumbereita.. Säälittävää

• epe

• hjk
        viiva^^ kirjoitti:

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

miltä sivulta sen voi ilmatteeks rekisteröidä

• matafaka

• DSJ fani

Joo tota oon ettiny sitä avainta aika kauan et oisit tosi ystävä jos antaisit sen :D

• YYfdfds

mun sähköposti on [email protected]

laitappa

• DSJ3 crazy

• helwet1

voisikko lähettää mulle kans sen että voin pelata dsj koko versiota.täs on osote mihkä lähetät [email protected]

• simoei
        mulleekki kirjoitti:

pistähän mullekki, olisin ikionnellinen.tähän osotteeseen: [email protected]

mulle kans se koodi

• tompuri

• jantze666

• __mika

Oisko mahollist saada sellanen sekisteröintiavain ku tilasin oman eikä se paska ees toiminu :(
        s-osoite ois [email protected]

• dsj 3
        DSJ3 crazy kirjoitti:

Pystyisitkö pistää koodin osotteesee:

[email protected]

Kiitos!

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

• hihiih.
        dsj 3 kirjoitti:

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

lol en kerro :)))))))

• mhgmgmhhmg
        dsj 3 kirjoitti:

ANNATA!!!! :3

• sadasdasd

No huhhuh ei se oo paljoo maksaa vaa jonku vajaa 10 egee. eiks sen verran vois maksaa ku ei oo kiva ku noi tehny tota pelii ja sit joku ostaa koodin ja jakaa netis...

• dsj
    • smfw
      • jsiajiad

• hyppy
        jsiajiad kirjoitti:

mulleki jos sopii??? [email protected]

Kymmenen euroa ei ole paha hinta näin laadukkaasta pelistä, joten lakatkaa ruinaamasta täällä noita avaimia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe