DSJ3

Mäkikotka

Kertoisko joku rekisteröinti avaimen kun en viitsisi maksaa niin paljoa siitä avaimesta??? Siis versioon 3.1!!! =)

34

21614

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖLLÖ

jos annat sähköpostis osotteen!

• joku???

• TUTKIJA.

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

• MoonMan____
        TUTKIJA. kirjoitti:

Annoitteko te avaimen sitä kysyneelle henkilölle? Jos annoitte, asiaa tullaan käsittelemään myöhempänä ajankohtana. Tulemme ottamaan yhteyttä.

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

• peksu

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

• fsfsjojiojio
        peksu kirjoitti:

kerro mullekki se ku haluun pelata sitä kokoversioo

Hanki se ite

• viiva^^

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

• aaa

hei antakaa mullekki se dsj 1.3.1 rekisteröinti avain, ku en sitä maksaa jaksais. mul o djs 2 avain mut harmi ku ei pelitä.. :(

• mulleekki

• :P:P

Oisko millään voinu antaa tota avainta mullekki. kattos ku oon koittanu joka paikasta saaha sitä muttei oo löytyny :/ [email protected]

• ExtremePaavi
        MoonMan____ kirjoitti:

Hei, herätkääs nyt kakrut. Toi on sama kun levittäisitte piraattiohjelmia / pelejä -> Rikos!

Eikö tuo ota jo moraaliin tommonen, ku suomalaiset on tehny tuon pelin vaivalla & tuskalla, ja tässä on kiitos, Jaatte netissä serialnumbereita.. Säälittävää

• epe

• hjk
        viiva^^ kirjoitti:

voitko antaa mullekiin sen avaimen kuy ei viitti maksaa niin paljon siitä avaimesta??? olen kiitollinen ikuisesti jos annat se avaimen..

miltä sivulta sen voi ilmatteeks rekisteröidä

• matafaka

• DSJ fani

Joo tota oon ettiny sitä avainta aika kauan et oisit tosi ystävä jos antaisit sen :D

• YYfdfds

• DSJ3 crazy

• helwet1

voisikko lähettää mulle kans sen että voin pelata dsj koko versiota.täs on osote mihkä lähetät [email protected]

• simoei
        mulleekki kirjoitti:

pistähän mullekki, olisin ikionnellinen.tähän osotteeseen: [email protected]

mulle kans se koodi

• tompuri

• jantze666

• __mika

Oisko mahollist saada sellanen sekisteröintiavain ku tilasin oman eikä se paska ees toiminu :(
        s-osoite ois [email protected]

• dsj 3
        DSJ3 crazy kirjoitti:

Pystyisitkö pistää koodin osotteesee:

[email protected]

Kiitos!

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

• hihiih.
        dsj 3 kirjoitti:

KOODI TÄNNE JOS ANNATA OON KIITOLLINEN [email protected] kiitos jo etukäteen jään odotteleen

lol en kerro :)))))))

• mhgmgmhhmg
        dsj 3 kirjoitti:

ANNATA!!!! :3

• sadasdasd

No huhhuh ei se oo paljoo maksaa vaa jonku vajaa 10 egee. eiks sen verran vois maksaa ku ei oo kiva ku noi tehny tota pelii ja sit joku ostaa koodin ja jakaa netis...

• huhh

• dsj
    • smfw
      • jsiajiad

• hyppy
        jsiajiad kirjoitti:

mulleki jos sopii??? [email protected]

Kymmenen euroa ei ole paha hinta näin laadukkaasta pelistä, joten lakatkaa ruinaamasta täällä noita avaimia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe