70luvulla tää Puistolinnan liikehuoneisto oli asuinhuoneisto ei tää mikään uusi asia ole. Oma sukulaiseni asui siinä. Mammani oli rakentamassa tätä palatsia 40 luvulla sen takia varmaan onkin ryhrikäs, kun naiset olivat rakennusnaisina osittain.
Puistolinna
6
338
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se siten uutta, että se jälleen vuosikymmenten (20-30 v?) muuttuu takaisin asuinkäyttöön. Hieno asia, että näitä remontoidaan. Olisiko muuten mahdollista muuttaa esim. Kartanonkadun tyhjiä liikekiinteistöjä asuinkäyttöön?
Puistolinna oli ihana talo asua, silloin joskus.- Anonyymi
Miksi sieltä piti muuttaa pois, jos oli niin ihana asua
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia ihmiset nyt muuttaa? Minäkin muutin pois lapsuuden kodista (joka sekin oli hyvä) ja olin tovin vuokralla Puistolinnassa. 24- vuotiaana otin ensimmäisen asuntolainan ja aloin maksaa omaa asuntoa, koska en halunnut asua vuokralla. Ensimmäisen jälkeen koti on vaihtunut aina isompaan.
Harvapa asuu koko ikäänsä samassa kodissa, tilanteet ja mieltymykset vaihtuu. Lisäksi käynyt hyvä tuuri, että kaikki kodit olleet hyviä. Riittääkö selvitykseksi? Vielä yksinkertaistettuna: en halunnut asua vuokralla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia ihmiset nyt muuttaa? Minäkin muutin pois lapsuuden kodista (joka sekin oli hyvä) ja olin tovin vuokralla Puistolinnassa. 24- vuotiaana otin ensimmäisen asuntolainan ja aloin maksaa omaa asuntoa, koska en halunnut asua vuokralla. Ensimmäisen jälkeen koti on vaihtunut aina isompaan.
Harvapa asuu koko ikäänsä samassa kodissa, tilanteet ja mieltymykset vaihtuu. Lisäksi käynyt hyvä tuuri, että kaikki kodit olleet hyviä. Riittääkö selvitykseksi? Vielä yksinkertaistettuna: en halunnut asua vuokralla!Minä asuin Wiksperissä, sitten pääsin kotivävyksi katuvalojenpaikkeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä asuin Wiksperissä, sitten pääsin kotivävyksi katuvalojenpaikkeille.
Kumpi nyt sitten lienee huonompi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522714646Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923483Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252706Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582315Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?982202TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921499Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741266- 62883