Muistelen jokaista hetkeä jonka seurassasi sain viettää silloin siellä työn merkeissä. Vielä minä sinut jostain etsin jollakin tavalla. Siihen asti oikein mukavia päiviä ja öitä.
Haaveilen sinusta varmaan loppuelämäni.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä särkee mun sydämen. Voisiko nyt joku ihana singhtaa tuosta sivusta ja sanoa että me nähdään kuten ennenkin, tämähän oli joltain ihan muulta?
sama tilanne ja tunne, tunteet.
luotan, että tavataan hänen kanssaan tavalla tai toisella jossain jotenkin- Anonyymi
Kuka nainen saa omia?
- Anonyymi
N- nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N- nainen.
Jihuuuu, pidäkin kiirettä sen etsimesi kanssa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eihän kukaan loputtomiin odota, jos odottaa enää ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisit niin olet tehnyt löytämisestäsi erittäin vaikean tehtävän. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan se taitaa tarkoittaa sitä, että ei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mua ny juksuta sielä ollenkaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mua ny juksuta sielä ollenkaan ;)
En juksuta. :) Olen kääntänyt kivet ja kannot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juksuta. :) Olen kääntänyt kivet ja kannot.
Aika luovuttaa?Suosittelen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika luovuttaa?Suosittelen!
Luovutan vasta sitten kun olen selvittänyt tämän asian.
- Anonyymi
Joo vaihda vanha ja hyppää takas 2tyypiksi
- Anonyymi
Milloin olitte siellä työpaikalla?
- Anonyymi
Onhan siitä tovi vierähtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siitä tovi vierähtänyt.
15 vuotta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuotta :D
Ei todellakaan noin kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan noin kauan.
No onks siitä a)viikkoja b)kuukausia c)vuosi/a ?
- Anonyymi
Ja pomo pitää sinusta huolta.
- Anonyymi
Puoliso vihjaili töistä vanhan pomon kanssa.... Olivat suhteessa. En ajatellut jäädä odottamaan miten käy kun ei se pomon vaimo ollut este silloinkaan. Ja jos työt on niin vähissä ja halua on mennä sinne niin ei jaksa uskoa että se jää pelkkään työhön. Jopa lyönyt vettä myllyyn ja kysellyt milloin aloittaisi työt. En ole mustasukkainen vaikka aika kummallinen asetelma ja ei minulla ole tällä hetkellä edes mitään annettavaa ja suhde on ollut jo jonkin aikaa jotain muuta kuin rakkautta ja huolenpitoa. Ja parisuhteen peruspilareita pitää kannatella yhdessä. Toki voin olla mustavalkoinen mutta usko ei ole tiedon väärtti. Ja jos nyt ei suhde toimi niin ei se varmaan siitä muutu. Ja en ole pessimisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689