Muistelen jokaista hetkeä jonka seurassasi sain viettää silloin siellä työn merkeissä. Vielä minä sinut jostain etsin jollakin tavalla. Siihen asti oikein mukavia päiviä ja öitä.
Haaveilen sinusta varmaan loppuelämäni.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä särkee mun sydämen. Voisiko nyt joku ihana singhtaa tuosta sivusta ja sanoa että me nähdään kuten ennenkin, tämähän oli joltain ihan muulta?
sama tilanne ja tunne, tunteet.
luotan, että tavataan hänen kanssaan tavalla tai toisella jossain jotenkin- Anonyymi
Kuka nainen saa omia?
- Anonyymi
N- nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N- nainen.
Jihuuuu, pidäkin kiirettä sen etsimesi kanssa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eihän kukaan loputtomiin odota, jos odottaa enää ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisit niin olet tehnyt löytämisestäsi erittäin vaikean tehtävän. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan se taitaa tarkoittaa sitä, että ei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mua ny juksuta sielä ollenkaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mua ny juksuta sielä ollenkaan ;)
En juksuta. :) Olen kääntänyt kivet ja kannot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juksuta. :) Olen kääntänyt kivet ja kannot.
Aika luovuttaa?Suosittelen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika luovuttaa?Suosittelen!
Luovutan vasta sitten kun olen selvittänyt tämän asian.
- Anonyymi
Joo vaihda vanha ja hyppää takas 2tyypiksi
- Anonyymi
Milloin olitte siellä työpaikalla?
- Anonyymi
Onhan siitä tovi vierähtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siitä tovi vierähtänyt.
15 vuotta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuotta :D
Ei todellakaan noin kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan noin kauan.
No onks siitä a)viikkoja b)kuukausia c)vuosi/a ?
- Anonyymi
Ja pomo pitää sinusta huolta.
- Anonyymi
Puoliso vihjaili töistä vanhan pomon kanssa.... Olivat suhteessa. En ajatellut jäädä odottamaan miten käy kun ei se pomon vaimo ollut este silloinkaan. Ja jos työt on niin vähissä ja halua on mennä sinne niin ei jaksa uskoa että se jää pelkkään työhön. Jopa lyönyt vettä myllyyn ja kysellyt milloin aloittaisi työt. En ole mustasukkainen vaikka aika kummallinen asetelma ja ei minulla ole tällä hetkellä edes mitään annettavaa ja suhde on ollut jo jonkin aikaa jotain muuta kuin rakkautta ja huolenpitoa. Ja parisuhteen peruspilareita pitää kannatella yhdessä. Toki voin olla mustavalkoinen mutta usko ei ole tiedon väärtti. Ja jos nyt ei suhde toimi niin ei se varmaan siitä muutu. Ja en ole pessimisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561428
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611340Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle651178Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu250941- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870