Nytkin niin päästä koskettelemaan.
Mun kädet kaipais
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täälähän mä olisin ihan valmis kosketeltavaksi.
- Anonyymi
Millainen nainen siellä on? Nimi, ikä, oletko hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy?
Tuon kysyjä jolta kysyit kuka kysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mun pitäs nainen olla? En taho. Olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mun pitäs nainen olla? En taho. Olen mies.
En mieheltä kysynyt. Naiselle kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hän..
Nimi
kosketusta hänen <3
matkaan menis se 10 min jos sitäkää
=)- Anonyymi
Sorry, mikasi asuu 30 kilometrin päässä. Älä omi niina katariina jurvanen palstoja kuin raamattua
Alue on Etelä- Suomi, 5 kirjaiminen kaupunki
ja matka on lyhyt- Anonyymi
Sorry. Mikasi ei ole täällä ettekä asu lähekkäin. Omit väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Sorry. Mikasi ei ole täällä ettekä asu lähekkäin. Omit väärin.
ei palstalla ehkä olekaan, mutta kyllä asutaan, faktatieto
- Anonyymi
Pidä ne nakkisi kurissa!
- Anonyymi
Meinasin kysyä yhdeltä mieheltä, että koskas sä mua silittelet, mutta pidin sitten suuni kiinni kuitenkin..
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva kosketella. Mut kun pitkään aikaan ei ole päässyt edes katselemaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253775Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1071607
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221262Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99860Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723