Varusmiesporukka elämöi kylpylässä erittäin kovaäänisesti. He arvostelivat naispuoleisia asikkaita ja heidän vartaloitaan huudellen asiattomuuksia tisseistä ja perseistä. He jonottivat vesiliukumäen jonossa aivan nuorten tyttöjen takamuksissa kiinni ja yhteissaunoissa juttelivat todella härskejä tarinoita pariskunnille ja etenkin yksinään oleville naisille. meille yksi pojista heilautti paljasta vehjettään ulkoaltaassa.
Olimme ystävättäreni kanssa käyneet kertomassa asiasta henkilökunnalle ja näimme muidenkin tehneen niin. Heillä ei kuitenkaan ollut keinoja hillitä nuorten miesten mesoamista. Monen kylpyläreissu sai ikävän lisämausteen heidän arvosteluistaan.
Sattumalta tuo samainen kullinheiluttaja käveli jossain vaiheessa kylpyläpuolen wc-tiloihin. Ne olivat näitä uusia unisex-vessoja, joita saivat molemmat sukupuolet käyttää. Tietenkin niissä oli suljettavat kopit sisällä. Ystävättäreni ja minä olimme juuri tilaamassa juomia allasbaarissa. Lähdin siltä istumalta tuon pojan perään ja pyysin ystävääni tilaamaan meille molemmille.
Wc-tilassa oli neljä koppia, joista vain yksi oli varattu, joten tiesin pojan olevan tuossa kopissa. Odottelin kaikessa rauhassa ulkopuolella ja juuri kun poika oli astumassa ulos työnnyin koppiin ja vedin oven perässäni kiinni. Katsoin häntä silmiin ja hän näytti olevan muutaman sentin lyhyempi kuin minä. Tuijotin todella vakavana ja sanoin huutavani kovaa, jos hän päästäisi ääntäkään. Laskin mitään sanomatta hänen shortsinsa alas, poimin ne maasta ja puin ne jalkaani. Katseeni pysyi hänen silmissään ja tartuin molemmin käsin hänen kulliinsa. Se oli uimisesta viileä ja hyvin ohuen tuntuinen. Aloin runkata sitä edestakaisin ja samalla juttelin hänelle hyvin vakuuttavalla äänellä, että olen seurannut heidän toilailujaan kylpylän puolella. Jatkoin runkkaamista ja tunsin kullin kovettuvan ja paksuuntuvan hieman. Kysyin häneltä olisiko hänellä jotain kommentoitavaa minun vartalostani kun nyt lähietäisyydeltä pääsisi katsomaan. Poika ei saanut sanaa suustaan siinä hetkessä. Sylkäisin käteeni ja vein liukasta sylkeä hänen terskalleen ja runkkasin sitä rytmikkäästi edestakaisin. Toinen käteni puristeli hänen kiveksiään ja veinpä sormiani välillä hyvin lähelle hänen peräaukkoaan.
Laskin bikinieni yläosaa niin, että rintani näkyivät ja työnsin pojan suutelemaan nännejäni. Runkkasin taukoamatta hänen kulliaan ja hivelin kiveksiä välillä hellemmin ja välillä kovemmin. Pojan vartalo alkoi jännittyä ja hän yritti vetäytyä taaemmas, mutta ahdas koppi ei antanut tilaa siihen. Runkkaukseni vain kiihtyi ja työnsin etusormeni hänen pyllyynsä ja nuolin hänen koko naamaansa huohottaen. Poika lennätti ynähdellen mällinsä ja vavahteli sylissäni. Laskeuduin polvilleni ja napppasin jo hieman veltostuneen kullin suuhuni ja imin sitä kaikin voimin . Poika katsoi minua kauhuissaan ja pyrki irti, mutta jatkoin imemistä kohdistaen sen jo varmasti kovin herkkään terskan päähän. Nousin ylös ja suutelin häntä hieman spermaa suussani ja sanoin lyhyesti jotain käytöstavoista ja poistuin. Allasbaarissa kerroin koko jutun kaverilleni ja vasta kun teimme lähtöä pukuhuoneeseen, niin tajusin, että minulla oli vielä tuon pojan shortsit jaloissani.....
Takaisinmaksu
2
3952
Vastaukset
- Anonyymi
Olisipa kuinka lennokas mielikuvitus tahansa hyvässä novellissa pitää pysyä todellisuuden puitteissa. Minkähän varuskunnan pojista mahtoi olla kyse? Olen varma etteivät huutele kuvailemallasi tavalla. Henkilökunta olisi käskenyt sellaiset heti pois ja ilmoitus varuskuntaan. Sinä et olisi rynnännyt vc-koppiin vieraan pojan seuraksi. Muutenkin lähes jokaisesta "kokemuksesta" heijastui pakonomainen, luonnoton kuvaus. Eli et ollut mitenkään vakuuttava. Nimim Kustannusjohtaja
- Anonyymi
Ainakin meillä Mulkunperän varuskunnassa oli käynnissä äärimmäisen kovat homoilusessiot joka ilta, kantahenkilökunnan jäsenetkin osallistuivat innoissaan. Tosin heidän varsinaisia suosikkejaan olivat varuskunnan sotakoirat ja hevoset. Myös naapurikylän rouvat ja joskus herratkin kävivät porauttamassa itseään maksua vastaan.
Luulikos kustannusjohtaja kirjautuneensa Ylen dokumenttiprojektin sivuille kun tuli lukemaan seksinovelleja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768522Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382624
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619