Joko se LOPPU?

Anonyymi

Tuo rentuaminen ja öljyproppujen kanssa taistelu, kun on niin huopatossu tehdas tunnelma, kai siitä renusta nyt jotain ääntä lähtee, ei kai kaikissa voi olla ajonesto päällä yhtäaikaa. Onko kenties maahantuoja potkinut pelihousunsa jalasta ja nakannu ne syrjään, eihän kuiten ruostetta ole voinut olla? Oli syy sitten sepässä tai sepän sällissä, niin voidaan todeta, että ei tämä mainoksen mukaan koko perheen renu ainakaan pienokaisilta ja lemmikkieläimiltä saa kehuja, he kun eivät ole kykeneviä arviointiin. Onko sitten liikaa hengitetty kaasua, niin että koiran haukuntakin kuulostaa renun kehumiselta tai lapsen parkuna jopa ylistykseltä. Tälläisestä positiivisesta elämän katsomuksesta olisi kenties hyvä ottaa mallia eli jos atomipommi räjähtää, niin se on vain ilotulitus ja kaikilla oli niin mukavaa, kuin Putte Possun nimipäivillä. Oma kokemukseni tosin renusta on se, että ei ole mukavaa kun renupapatit paukkuu, vaikka ovatkin ns. pikkuvikoja eli pikkupaukkuja, niin kyllähän tuomoinen aivot pehmentää ilman mellakka kaasuakin, minä valitettavana ja varoittavana esimerkkinä. Ei tarvitse renu apteekkarit jaella lääkkeitään tai renu tohtorien, joita ainakin ennen oli tälläkin palstalla paljon neuvoja antamassa hoitopaikoista muista toimenpiteistä kun olin saanut renu mielenliikahduksen ja tilanne akuutti.. Itsehoito avopotilaana iloisten Tojottajien valvovan silmän alla nyt mennään turvallisesti kohti kevättä.
"Purot ne pulputtaa, lapsia laulattaa, kyllä elämä on sentään mukavaa" hieman H. Ekolan laulun sanoja mukaellen.
Lienee kaiketi turhaa toistaa Wanhaa fraasia: Renulla p,, jne. Se A. käynistyy ensikesänä kuulemma, nyt jodi tabletteja varastoimaan.

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdinkin jo pelätä että Yrjö-poika olisi heittänyt veivinsä....

      • Anonyymi

        Tai hokkarit nurkkaan, ei viellä, mutta kaikille sekin päivä tai yö koittaa kun siirrytään autuammille renuamis tai tojotus laitumille. Japsittunut pääsee varmasti perille, renuuttuneesta ei ole varmuutta, voi sammua portille, josta piru omansa korjaa.
        Mutta toistaiseksi "kyllä elämä on sentään mukavaa" eli virallisesti laulun mukaan "ihanaa" ja tämä koskee erityisesti renuvapaata elonkehruuta auringon alla.


      • Anonyymi

        Tai hokkarit nurkkaan, ei viellä, mutta kaikille sekin päivä tai yö koittaa kun siirrytään autuammille renuamis tai tojotus laitumille. Japsittunut pääsee varmasti perille, renuuttuneesta ei ole varmuutta, voi sammua portille, josta piru omansa korjaa.
        Mutta toistaiseksi "kyllä elämä on sentään mukavaa" eli virallisesti laulun mukaan "ihanaa" ja tämä koskee erityisesti renuvapaata elonkehruuta auringon alla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe