Pitäkää hyvänänne pilasitte ihmisten yleisen keskustelufoorumin.
Ihan perseestä
7
919
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan pankeilla oli ehdottoman luotettava maine. Vain he olisivat pystyneet sen pilaamaan Sen ne myös tekivät!
Nyt tämäkin saitti on tehnyt samat. Olisivat pitäneet luotsit. Eivät olisi karauttaneet kivikkoon. - Anonyymi
Kokeilenpa, onnistuuko mihinkään kirjoittaa enää ilman kirjautumista/rekisteröintiä..
- Anonyymi
Kannattaa kuitenkin kirjoittaa mieluiten ilman kirjautumista.
- Anonyymi
Uuden omistajan myötä moderointi näyttää aika pitkälti loppuneen, paitsi tietyissä tapauksissa jotka liittyy maahanmuuttoon ja muslimeihin, silloin moderointi tuntuu toimivan,
- Anonyymi
Paljon sä tinasit, paljon sä pilasit kunnes kolvis viimein kylmeni. Näin kertoi vanha tinaaja vuosia sitten. Sopii hyvin tähän keskustelufoorumiin. Kirjautumattomuus =tinaus, kirjautumispakko nimimerkkiä varten = pilaaminen. Keskustelujen väheneminen = kolvin kylmeneminen. Nimim. "Rehti keskustelija".
- Anonyymi
Täytyy tunnustaa: olin väärässä.
Vielä syksyllä oletin, että nyt nämä sivut ovat niin syvällä, ettei syvemmälle enää voi vajota.
Olin väärässä. Eikä pohjaa vielä näy. - Anonyymi
Hienoa, listalle tullut ketjuun uutta, kelloaika 19:57.
Kun menee ketjuun kello 20:42, ei siellä ole mitään tuollaista.
Ettekö te onnettomat tunarit tunne edes kelloa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801