Tatu Lehmuskalliolle potkut

Anonyymi

Vihdoinkin tämä paskanjauhaja saadaan pois tuolta. Viime aikojen pahin keulinta on ollut että kymiringillä muka ajettaisiin Formula 1 kisat. Ei ajeta suomessa ikinä! Yhtään missään. Myös motogp kisat kyseisessä paikassa tulee olemaan tappiollista toimintaa.

6

1907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siinä taas yksi kateellinen nillittäjä...ellet itse uskalla yrittää yhtään mitään muuta kuin dissata täällä muiden yrittäessä edes jotain saada tänne periferiaan...älä tee sitten sitäkään...

• Anonyymi

Tuo kateuskortti on aina hyvä ottaa esiin kun ei muutakaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kateuskortti on aina hyvä ottaa esiin kun ei muutakaan ole.

ja näillä ikuisilla, toisten tekemisiä ja yrittämisiä, haukkuvilla pelleillä on??

• Anonyymi

Ilman sen kummempaa kateutta ihmettelen, miten Suomen Moto GP:n noin 10 miljoonan "lisenssimaksu" on saatu hoidettua Dornalle? Turha väittää, etteikö tuollaisista summista olisi kysymys tai että Suomen ei tarvittsisi niitä maksaa. Pari vuotta sitten tuo maksu per osakilpailu oli 7 - 12 miljoonaa kisapaikasta riippuen. Toivottavasti ei ole kokonaan kaivettu verovaroista. Moottoriliitolla ja Kymiringillä tuskin on tuollaisia summia sijoittaa.

https://www.totalsportek.com/motogp/cost-of-hosting-a-grand-prix/

• Anonyymi

50€/ lippu, vaikka 100 000 myytyä lippua...ellet osaa itse laskea, pyydä joltain apua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

50€/ lippu, vaikka 100 000 myytyä lippua...ellet osaa itse laskea, pyydä joltain apua...

On 5 miljoonaa. Puolet rahasta puuttuu? Ja plus tuonne ei saada ikinä myytyä 100 000 lippua. Veikkaan armotonta konkurssia.

• Anonyymi

Mutta tämänkin aiheutti se nyt väistyvä puheenjohtaja ja tästähän harrastajat maksoi taas varmaan 100 000 euroa johtajasopimuksen purkamisena tai pakettina käteen. Että silleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 156
      3938
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3326
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      94
      2708
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      283
      2538
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2286
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      115
      1973
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      4
      1190
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    Aihe