Vihdoinkin tämä paskanjauhaja saadaan pois tuolta. Viime aikojen pahin keulinta on ollut että kymiringillä muka ajettaisiin Formula 1 kisat. Ei ajeta suomessa ikinä! Yhtään missään. Myös motogp kisat kyseisessä paikassa tulee olemaan tappiollista toimintaa.
Tatu Lehmuskalliolle potkut
6
1871
Vastaukset
- Anonyymi
siinä taas yksi kateellinen nillittäjä...ellet itse uskalla yrittää yhtään mitään muuta kuin dissata täällä muiden yrittäessä edes jotain saada tänne periferiaan...älä tee sitten sitäkään...
- Anonyymi
Tuo kateuskortti on aina hyvä ottaa esiin kun ei muutakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kateuskortti on aina hyvä ottaa esiin kun ei muutakaan ole.
ja näillä ikuisilla, toisten tekemisiä ja yrittämisiä, haukkuvilla pelleillä on??
- Anonyymi
Ilman sen kummempaa kateutta ihmettelen, miten Suomen Moto GP:n noin 10 miljoonan "lisenssimaksu" on saatu hoidettua Dornalle? Turha väittää, etteikö tuollaisista summista olisi kysymys tai että Suomen ei tarvittsisi niitä maksaa. Pari vuotta sitten tuo maksu per osakilpailu oli 7 - 12 miljoonaa kisapaikasta riippuen. Toivottavasti ei ole kokonaan kaivettu verovaroista. Moottoriliitolla ja Kymiringillä tuskin on tuollaisia summia sijoittaa.
https://www.totalsportek.com/motogp/cost-of-hosting-a-grand-prix/- Anonyymi
50€/ lippu, vaikka 100 000 myytyä lippua...ellet osaa itse laskea, pyydä joltain apua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50€/ lippu, vaikka 100 000 myytyä lippua...ellet osaa itse laskea, pyydä joltain apua...
On 5 miljoonaa. Puolet rahasta puuttuu? Ja plus tuonne ei saada ikinä myytyä 100 000 lippua. Veikkaan armotonta konkurssia.
- Anonyymi
Mutta tämänkin aiheutti se nyt väistyvä puheenjohtaja ja tästähän harrastajat maksoi taas varmaan 100 000 euroa johtajasopimuksen purkamisena tai pakettina käteen. Että silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857