Naiset millaisia tasovaatimuksia miehelle?

Anonyymi

teillä on vai onko

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain yksi tällä hetkellä.
      Miehen pitää olla HÄN.

• onhan niitä joitakin vaatimuksia, kenelläpä ei olisi,
        Tällä hetkellä HÄN tosiaan vaan kelpais, vikoinensakin.

• Anonyymi

HÖH

• Anonyymi

Mitä?

• Anonyymi

On kyllä. Vain Hän! Muut ei käy!

• Anonyymi

Kyllähän mä odotan mieheltä hyvää käytöstä, luotettavuutta, rehellisyyttä ja laitan merkille miten hän puhuu mulle.

Mun on vaikeaa suodattaa montaa kertaa sitä että mies on aloitteellinen henkisessä väkivallassa. Muutamat satunnaiset kerrat on ok ja normaaliakin et satunnaisesti suutuksissa sanoo epäkunnioittavia sanoja, mut jos se on toistuvaa ja jatkuvaa niin mulla alkaa muodostuun siitä seikka joka alkaa johtaan suhteen päättämistä kohti.

Väkivalta ylipäätään on asia jota en jaksa yhtään.
      Jos poliisin tiedoissa on rikoksia ja käyttäytyminen on vahvasti siihen suuntaan että toipumusta on toistaa rikos mistä merkintä tullut niin se on kyllä asia joka saa mut jarruttaan.

Uskollisuus ja kyllä mä nyt tässä kolmenkympin iässä alan arvostaan sitä et niitä aikaisempia suhteita on jo takana. Kokemus tietää sitä et ehkä jo järkee löytyy siihen mitä ei kannata suhtees tehdä jos haluu sen jatkuvan. Ylipäätään sellainen älykkyys miettiä tekojaan ja seuraamuksia ennen kuin tekee niitä on vaatimuksiani ihannekumppanille.

Tietysti kun itse aika tarkka ja tunnollinen raha-asioissa niin helpompaa olla suhteessa kun toinen on samanlainen. Joutusin ikävään ”nalkuttajan” rooliin jos toinen ei yhtään osaa laskeskella et miten paljon kannattaa tuhlata kk-tuloista jotta rahat riittää kaikkeen mihin tarvii riittää.

• Anonyymi

Sikäli on kovat vaatimukset, koska miehen pitäisi olla se yksi tietty henkilö. En ymmärrä noita kriteerilistoja ollenkaan.

• Anonyymi

Eikö täällä juuri toitoteta, että pitää olla yksi ja sama, tai muuten on pettävä horo.

• Anonyymi

No että hän olisi uppana.

• Anonyymi

Kunhan vain on hän!

• Anonyymi

Kunhan vain on hän!

• Anonyymi

Kunhan vain on hän!

• Anonyymi

Kirjoitin tuon pitkän tonne ylös ja valitettavasti jos mies näin mulle sanois kuin sä ajattelisin:

” niinhän sä nyt sanot, kun et mua tunne! Oottapas kun vuoden ollaan vaikka yhdessä asuttu niin johan alkaa kertyyn listää ärsyttävistä puolista...”

Toinen ajatus mikä nousisi on:
        ”Mitähän sä yrität? Tehdä vaikutusta valehtelemalla et hyväksyt multa ihan mitä vain tekoja ja käytöstä? Luuletko et mun ikäiseen menee läpi? ”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin tuon pitkän tonne ylös ja valitettavasti jos mies näin mulle sanois kuin sä ajattelisin:

” niinhän sä nyt sanot, kun et mua tunne! Oottapas kun vuoden ollaan vaikka yhdessä asuttu niin johan alkaa kertyyn listää ärsyttävistä puolista...”

Toinen ajatus mikä nousisi on:
        ”Mitähän sä yrität? Tehdä vaikutusta valehtelemalla et hyväksyt multa ihan mitä vain tekoja ja käytöstä? Luuletko et mun ikäiseen menee läpi? ”

Sivusta. Minä taas ajattelisin, että mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Tuntisin, ettäkelpaam tällaisenaan eikä hän halua muita. Ihmettelisin ja miettisin voiko se olla mahdollista. Saattaisi suudella tai suukottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Minä taas ajattelisin, että mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Tuntisin, ettäkelpaam tällaisenaan eikä hän halua muita. Ihmettelisin ja miettisin voiko se olla mahdollista. Saattaisi suudella tai suukottaa.

No kelpuutatko pettäjän?

Tai narkkarin? Alkoholistin?

Miehen joka vetää sua turpaan joka päivä?

Tuskin. Mutta sellainen hän ja turvonnut naamasi pitää sinun hyväksyä ja kaks muuta naista jota panee. Suurta rakkautta yli kaikkien rajojen ja oman turvallisuutes..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kelpuutatko pettäjän?

Tai narkkarin? Alkoholistin?

Miehen joka vetää sua turpaan joka päivä?

Tuskin. Mutta sellainen hän ja turvonnut naamasi pitää sinun hyväksyä ja kaks muuta naista jota panee. Suurta rakkautta yli kaikkien rajojen ja oman turvallisuutes..

Ajattelin vain häntä siis tuota yhtä miestä, joita kohtaan minulla on tunteita Jos hän siis sanoisi minulle, että kunhan se olisin minä. Eikä hän ole pahoinpitelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin vain häntä siis tuota yhtä miestä, joita kohtaan minulla on tunteita Jos hän siis sanoisi minulle, että kunhan se olisin minä. Eikä hän ole pahoinpitelijä.

Niin eli ihan millainen vaan ei sit kuitenkaan kelpaa?

Sitähän mä sanoin! Valetta on et toisen hyväksyy teki mitä vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli ihan millainen vaan ei sit kuitenkaan kelpaa?

Sitähän mä sanoin! Valetta on et toisen hyväksyy teki mitä vain!

Ei kelpaa, hän vain ja jos sanoisi minulle, että vain minä kelpaan, olisin...todella hiljainen. Miettisin osaanko olla hänen arvoisensa. En voi kuvitella, että kelpaan hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa, hän vain ja jos sanoisi minulle, että vain minä kelpaan, olisin...todella hiljainen. Miettisin osaanko olla hänen arvoisensa. En voi kuvitella, että kelpaan hänelle.

Jatkan..mutta koska tiedän hänen puhuvan totta ja luotan häneen niin uskoisin, mitä hän sanoo. Tuo olisi hyvin ihmeellinen kokemus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan..mutta koska tiedän hänen puhuvan totta ja luotan häneen niin uskoisin, mitä hän sanoo. Tuo olisi hyvin ihmeellinen kokemus..

Ihan vinkkinä vaan ettei kannata uskoo kaikkee mitä miehet vakuuttelee. Miehet sanoo mitä vain jos se hyödyttää niitä just sillä hetkellä.

Voit pian olla aika kusessa kun joku ulkomaalainen on huijannut sua maksaan hänen lentoliput ja asumisen suomessa jotta pääsette tapaamaan ja sitten huomaat et oharit teki ja rahas on jossain irakissa seitsemän vaimon miehellä jolla ei koskaan ollut aikomusta suomeen tulla vaan saada vaan sut maksaan hänelle rahaa pankkitilille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan ettei kannata uskoo kaikkee mitä miehet vakuuttelee. Miehet sanoo mitä vain jos se hyödyttää niitä just sillä hetkellä.

Voit pian olla aika kusessa kun joku ulkomaalainen on huijannut sua maksaan hänen lentoliput ja asumisen suomessa jotta pääsette tapaamaan ja sitten huomaat et oharit teki ja rahas on jossain irakissa seitsemän vaimon miehellä jolla ei koskaan ollut aikomusta suomeen tulla vaan saada vaan sut maksaan hänelle rahaa pankkitilille.

Älä viitsi aliarvioida minua kuvittelemalla, että olen noin helppo. Tunnen kyseisen miehen 💓

• Anonyymi

Ei nai kaikkea ympärillä liikkuvaa, kiertää museot sisältä eikä kaukaa, kakkahuumorin ymmärtää olevan 3-vuotiailta ok, omaa sivistystä ja ymmärtää raha-asioista, etteivät pikkumaksut tule yllärinä: eli sijoittaa varallisuuttaan, lukee muutakin, kuin laskujensa päällä olevan osoitteen, ei itke entisten perään, on mies eikä neiti. Siinähän niitä. Lisääkin varmaan olisi, jos toisen 10 sekuntia miettimiseen käyttäisi.

• Anonyymi

Muistan murrosikän ja vähän sen jälkeenkin. Pitkälle varhaisaikuisuuteen. Meidän porukoissa kakkahuumori nauratti aina. Meitä nauratti kaikki. Ja saa naurattaa edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan murrosikän ja vähän sen jälkeenkin. Pitkälle varhaisaikuisuuteen. Meidän porukoissa kakkahuumori nauratti aina. Meitä nauratti kaikki. Ja saa naurattaa edelleen.

Tonilla se menee ihan yli. Se puhuis pelkästään kakasta. Väreistä, löysyys asteista, värin eri sävyistä ja hajun eroavaisuuksista 24 tuntia jokaisesta vuorokaudesta. Hirnuu sille niin et muita jo puuduttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tonilla se menee ihan yli. Se puhuis pelkästään kakasta. Väreistä, löysyys asteista, värin eri sävyistä ja hajun eroavaisuuksista 24 tuntia jokaisesta vuorokaudesta. Hirnuu sille niin et muita jo puuduttaa

Saatan vain kuvitella.

• Anonyymi

Vain yksi. Että olisi mies, eikä mikään hamekyttä raukka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4557
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3567
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      127
      2891
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2595
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2504
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2095
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1800
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1648
    Aihe