on mahdollisuus nähdä sinua. Ei tästä ikävästä taida ikinä päästä eroon...
Perjantaina vasta...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kenelle?
- Anonyymi
Naiselle hänen työpaikaltaan.
- Anonyymi
Nähdäänkö torstaina?
- Anonyymi
Eiks oo treenit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks oo treenit?
Ne on tiistaina.
- Anonyymi
Apua, toivottavasti et ole hän. Koska olemme nähneet viimeksi?
- Anonyymi
Viime viikon puolivälissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikon puolivälissä.
Huh, et ole hän🙂
perjantaina vasta =(
ei se pelkkä näkeminen, en se minäkään siitä mitään kostuis, tai no kostun kun nään hänet MUTTA jos ei numeroita esim. vaihdeta nii ei johta mihinkää , yhtään mihinkään- Anonyymi
Minä annan sinulle numeron 69. Minkä numeron sinä haluaisit antaa minulle vaihdossa?
vain hänen numeronsa kelpaa tai suostun vaihtamaan en muiden. hänen numeronsa ei pääty 69 heh
- Anonyymi
Odotan sitä myös..
- Anonyymi
Huomenna toivottavasti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652