minussa kiinnitti huomiosi,mistä jutuista pidit/pidät minussa :) ?
mies mikä......
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luovuutesi
- Anonyymi
Tämä
- Anonyymi
Siitä, että et puhu.
olen siis mykkä
=)- Anonyymi
Hänessä on ihan kaikki kohdillaan. Juuri sellaisesta pidän todella paljon mitä hän on.
- Anonyymi
Kaunista todella. Toivottavasti onnentyttö tietää tuosta.
- Anonyymi
Sinulla on hyvä maku ;)
- Anonyymi
Siin naises ekana mää tykkäsin siit ilosuudesta ja ku se oli niin kiltti. Kyl mää näiden vuosien aikana oon huomannu sen toisiaki puolii. Toi sen tulisuus tulee esil harvoin, mut siin on jotain semmosta liekkiä mikä sytyttää mut. Viisaus ja täyspäisyys viel päälle niin olin ihan myyty. Naises erikoista se et se ei oo muiden naisten tapaan semmonen herkkä loukkaantuja. Sil saa heittää aika pitkälleki suoraa ja rohkeeta tsoukkii ja mielipidettä. Se ottaa sen ku mies!
- Anonyymi
Mukava kuulla että korostat luonnetta etkä ulkonäköö.
- Anonyymi
Silmät
Hymy
Huumori
Äly
Pervot juttusi
Kauneus
Hiukset
Laittautuminen
Sievä
Siro
Tissit
Perse
= koko paketti!- Anonyymi
🔥♥️🔥
- Anonyymi
Wau! Voiko kukaan nainen enempää toivoa...
- Anonyymi
Eikö se ollut ruma naama ja silarit?😃🤣
- Anonyymi
Joku tuttuus kun hän tuntui ja näytti kovasti joltain jonka olen tuntenut jo pitkään mutta kuitenkin kohtasimme ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Sama miehessä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama miehessä. Sivusta
Hmm.. hän ei taida kaivata valtakuntaa
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että tulet tuntemaan hänen paremmin kuin ketään toista. Jos uskot teihin. Sivusta tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa, että tulet tuntemaan hänen paremmin kuin ketään toista. Jos uskot teihin. Sivusta tämäkin.
Enkä usko että on myöskään ei-mia-ei-ap.lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä usko että on myöskään ei-mia-ei-ap.lle
Joo, ei ollut sun porukkaa nyt täällä. Voit rauhaisin mielin jatkaa matkaasi. Täällä on muitakin kuin sun kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ollut sun porukkaa nyt täällä. Voit rauhaisin mielin jatkaa matkaasi. Täällä on muitakin kuin sun kavereita.
Sivusta kirjoittaa vain aviovaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kirjoittaa vain aviovaimo
Miiuli eli tärkeilevä vanha ylpee rouva joka haluu pettää miestään sydän juuriaan myöten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miiuli eli tärkeilevä vanha ylpee rouva joka haluu pettää miestään sydän juuriaan myöten
Entä Joukahainen, joka haluaa jatkuvasti pettää poikaystäväänsä?! Ai niin, hänellä on ”vapaa suhde”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivonkin ja uskon jo tässä vaiheessa kun ainoa yhteyskanavamme on tää. :)
Vastasin nyt tähän väliin kun jotain huutelijoita välissä, ja en kirjoita millekään mialle tai valtakunnalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. hän ei taida kaivata valtakuntaa
En minäkään kaipaa valtakuntaa. Sivusta
- Anonyymi
Ensivaikutelma ja olemus säväytti. Herätit toivon sisälläni.
- Anonyymi
💕 ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💕 ..
Toivo ollut turbulenssissa, silti sydän sykkii sille tuntemukselle 💞
- Anonyymi
En oikein tiedä. Näin vainensikerralla sivuprofiilin ja tuli kumma tunne, joka on kestänyt siitä lähtien. Pääsisipä tästä olosta eroon.
Lyhyesti - kaikki - Anonyymi
ulkonäkö, silmät, omanlaisuus mistä pidän ❤️
- Anonyymi
Olet ihana 😍
- Anonyymi
Hänessä, naisessa kiinnitti huomiota kauneus, ja sulavat kurvikkaat muodot ja valloittava luonne, minulle sopiva luonne. Ja pitkä ruskea tukka.
- Anonyymi
Missäs päin tämä nainen sijaitsee? ;)
- Anonyymi
Pienistä asioista,pienistä hetkistä.
- Anonyymi
Voisin näin kirjoittaa miehestä🤗
- Anonyymi
Ohta ku sohvilla, muovia?
- Anonyymi
Oksettavia tällaiset kohteliaisuuksien kalasteluketjut. Jos joku on noin varma, että häntä ihaillaan suunnattomasti, eikö voi kysyä siltä ihailijalta itseltään?
- Anonyymi
Koska aloitus on mieheltä.
- Anonyymi
Minusta inhimillisiä, koska tottahan ihastunut kaipaa ihastukseltaan jotain vahvistusta siitä, että toinenkin näkee hänet yhtä ihanana kuin itse näkee omansa.
- Anonyymi
Mitä luulisit itse?
- Anonyymi
Se tyyppi, jota näyttelit.
Vastasit aina mulle, ja mä sulle. Otit mut huomioon.
- Anonyymi
Hänen seksikkäät reidet ja hyvä peppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648