mies mikä......

minussa kiinnitti huomiosi,mistä jutuista pidit/pidät minussa :) ?
43<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 43

Vanhimmat

Luovuutesi

Äänestä
  • Tämä

Äänestä

Siitä, että et puhu.

Äänestä

Hänessä on ihan kaikki kohdillaan. Juuri sellaisesta pidän todella paljon mitä hän on.

Äänestä
  • tuo oli jollekin kauniisti kirjoitettu

Äänestä

• tuo oli jollekin kauniisti kirjoitettu

Äänestä

• Kaunista todella. Toivottavasti onnentyttö tietää tuosta.

Äänestä

• Sinulla on hyvä maku ;)

Äänestä

olen siis mykkä
=)

Äänestä

Siin naises ekana mää tykkäsin siit ilosuudesta ja ku se oli niin kiltti. Kyl mää näiden vuosien aikana oon huomannu sen toisiaki puolii. Toi sen tulisuus tulee esil harvoin, mut siin on jotain semmosta liekkiä mikä sytyttää mut. Viisaus ja täyspäisyys viel päälle niin olin ihan myyty. Naises erikoista se et se ei oo muiden naisten tapaan semmonen herkkä loukkaantuja. Sil saa heittää aika pitkälleki suoraa ja rohkeeta tsoukkii ja mielipidettä. Se ottaa sen ku mies!

Äänestä
  • Mukava kuulla että korostat luonnetta etkä ulkonäköö.

Äänestä

Silmät
Hymy
Huumori
Äly
Pervot juttusi
Kauneus
Hiukset
Laittautuminen
Sievä
Siro
Tissit
Perse
= koko paketti!

Äänestä
  • 🔥♥️🔥

Äänestä

• Wau! Voiko kukaan nainen enempää toivoa...

Äänestä

• Eikö se ollut ruma naama ja silarit?😃🤣

Äänestä

Joku tuttuus kun hän tuntui ja näytti kovasti joltain jonka olen tuntenut jo pitkään mutta kuitenkin kohtasimme ensimmäistä kertaa.

Äänestä
  • Sama miehessä. Sivusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sama miehessä. Sivusta

Hmm.. hän ei taida kaivata valtakuntaa

Äänestä

• Se tarkoittaa, että tulet tuntemaan hänen paremmin kuin ketään toista. Jos uskot teihin. Sivusta tämäkin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa, että tulet tuntemaan hänen paremmin kuin ketään toista. Jos uskot teihin. Sivusta tämäkin.

Enkä usko että on myöskään ei-mia-ei-ap.lle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä usko että on myöskään ei-mia-ei-ap.lle

Joo, ei ollut sun porukkaa nyt täällä. Voit rauhaisin mielin jatkaa matkaasi. Täällä on muitakin kuin sun kavereita.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei ollut sun porukkaa nyt täällä. Voit rauhaisin mielin jatkaa matkaasi. Täällä on muitakin kuin sun kavereita.

Sivusta kirjoittaa vain aviovaimo

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kirjoittaa vain aviovaimo

Miiuli eli tärkeilevä vanha ylpee rouva joka haluu pettää miestään sydän juuriaan myöten

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miiuli eli tärkeilevä vanha ylpee rouva joka haluu pettää miestään sydän juuriaan myöten

Entä Joukahainen, joka haluaa jatkuvasti pettää poikaystäväänsä?! Ai niin, hänellä on ”vapaa suhde”.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa, että tulet tuntemaan hänen paremmin kuin ketään toista. Jos uskot teihin. Sivusta tämäkin.

Sitä toivonkin ja uskon jo tässä vaiheessa kun ainoa yhteyskanavamme on tää. :)

Vastasin nyt tähän väliin kun jotain huutelijoita välissä, ja en kirjoita millekään mialle tai valtakunnalle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm.. hän ei taida kaivata valtakuntaa

En minäkään kaipaa valtakuntaa. Sivusta

Äänestä

Ensivaikutelma ja olemus säväytti. Herätit toivon sisälläni.

Äänestä
  • 💕 ..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

💕 ..

Toivo ollut turbulenssissa, silti sydän sykkii sille tuntemukselle 💞

Äänestä

En oikein tiedä. Näin vainensikerralla sivuprofiilin ja tuli kumma tunne, joka on kestänyt siitä lähtien. Pääsisipä tästä olosta eroon.

Lyhyesti - kaikki

Äänestä

ulkonäkö, silmät, omanlaisuus mistä pidän ❤️

Äänestä
  • Olet ihana 😍

Äänestä

Hänessä, naisessa kiinnitti huomiota kauneus, ja sulavat kurvikkaat muodot ja valloittava luonne, minulle sopiva luonne. Ja pitkä ruskea tukka.

Äänestä
  • Missäs päin tämä nainen sijaitsee? ;)

Äänestä

Pienistä asioista,pienistä hetkistä.

Äänestä

Voisin näin kirjoittaa miehestä🤗

Äänestä

Ohta ku sohvilla, muovia?

Äänestä

Oksettavia tällaiset kohteliaisuuksien kalasteluketjut. Jos joku on noin varma, että häntä ihaillaan suunnattomasti, eikö voi kysyä siltä ihailijalta itseltään?

Äänestä
  • Koska aloitus on mieheltä.

Äänestä

• Minusta inhimillisiä, koska tottahan ihastunut kaipaa ihastukseltaan jotain vahvistusta siitä, että toinenkin näkee hänet yhtä ihanana kuin itse näkee omansa.

Äänestä

Mitä luulisit itse?

Äänestä
  • Se tyyppi, jota näyttelit.
    Vastasit aina mulle, ja mä sulle. Otit mut huomioon.

Äänestä

Hänen seksikkäät reidet ja hyvä peppu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

minussa kiinnitti huomiosi,mistä jutuista pidit/pidät minussa :) ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu