Oletko aivan erilainen kuin kaivattusi? Ehkä ette toimi parina ollenkaan! Mitäs sitten teette?
Millainen ihminen olet?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marginaaliryhmien on vaikee varmaan löytää suhdetta.
On haastavaa olla suhteessa ihmiseen jolla on jotenkin tavanomaisesta poikkeava tapa elää arkea.
Esim. Työ jossa matkustellaan paljon taikka päihteidenkäyttäjät- Anonyymi
Olet väärässä. Yleensä rentuilla riittää ottajia. Mihin sitten marginaaliryhmän raja vedetään, on ehkä jokaisen oma käsitys. Ovatko taiteilijat ja muusikot marginaali ryhmään kuuluvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Yleensä rentuilla riittää ottajia. Mihin sitten marginaaliryhmän raja vedetään, on ehkä jokaisen oma käsitys. Ovatko taiteilijat ja muusikot marginaali ryhmään kuuluvia?
Varmaan omassa ryhmässään. Yleensä narkkarit seurustelee narkkareiden kanssa ja taiteilijat ja näyttelijät taiteilijoiden ja näyttelijöiden kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan omassa ryhmässään. Yleensä narkkarit seurustelee narkkareiden kanssa ja taiteilijat ja näyttelijät taiteilijoiden ja näyttelijöiden kans
Muusikot on todisetusti aika usein narkkareita. (käyttävät huumeita)
Tästä on todisteina Sillanpää ja Samu Haber esimerkkeinä. Monia muitakin löytyy jos haluaa etsiä. Esiintyviä taiteilijoita ja menestyneitä sellaisia kumpikin ja Suomalaisia.
Tekeekö se myös heidän kumppaneistaan narkkareita? Että heidän kumppani on huumeita käyttänyt? Todintetusti kumpikin on käyttänyt huumeita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muusikot on todisetusti aika usein narkkareita. (käyttävät huumeita)
Tästä on todisteina Sillanpää ja Samu Haber esimerkkeinä. Monia muitakin löytyy jos haluaa etsiä. Esiintyviä taiteilijoita ja menestyneitä sellaisia kumpikin ja Suomalaisia.
Tekeekö se myös heidän kumppaneistaan narkkareita? Että heidän kumppani on huumeita käyttänyt? Todintetusti kumpikin on käyttänyt huumeita.Ei se heistä narkkareita tee jos käyttö ollut satunnaista. Kaikki lailliset huumaavat kipulääkkeet olisivat huumeita jos ne eivät olisi lääkkeitä. Vaarallisin laillinen ja haitallisin huume tässä maassa on ylivoimaisesti alkoholi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se heistä narkkareita tee jos käyttö ollut satunnaista. Kaikki lailliset huumaavat kipulääkkeet olisivat huumeita jos ne eivät olisi lääkkeitä. Vaarallisin laillinen ja haitallisin huume tässä maassa on ylivoimaisesti alkoholi.
Narkkari on jos kayttää huumeita.
- Anonyymi
Me täydennämme toisiamme... ja puhumme asioita mistä muut ei ymmärrä mitään... Meillä on hauskaaa vailla joskus menee tunteisiin...
- Anonyymi
Voi kuulosta ihanalta!! Tsemppiä 👍
- Anonyymi
Olen liian apaattinen ja passiivinen ylläpitämään ystävyyttä. Olen myös todella vastahakoinen kaikkiin muutoksiin. Onnea vaan yritykseen naiselle.
- Anonyymi
Vaadin omaa tilaa, en tykkää komentelusta En lämpene herkästi uusiin ystäviin.Pidän yksityisasioita irl sisälläni. En puhu pahaa muista, en juoruile, olen usein se joka on eri mieltä muiden kanssa. Viihdyn kotona. Tykkään leipoa, kokata., Siivota. Tykkään huumorista, mutten osaa itse kertoa vitsejä yms. Olen tylsä ja tasainen. iän myötä olen hidastunut. Hankala ihminen olen. Nautin paljon seksistä.
Hän on erilainen. - Anonyymi
Ollaan samiksii.
- Anonyymi
Olen hyvin erilainen ja siksi en edes harkitse suhdetta kenenkään kanssa. Minun on hyvin vaikeaa luulen jopa mahdotonta löytää ketään itselleni sopivaa. Jos miehessä on hiukankin samanlaisia piirteitä kuin edellisen parisuhteen miehessä niin tökkii välittömästi. Mutta onneksi olen hyvin yksin viihtyvä niin se ei tule aiheuttamaan ongelmia.
- Anonyymi
No voi. Huono parisuhde jätti siis jälkensä? Voisiko siirtää toipua, mitä ajattelet?
- Anonyymi
Sellanen et kun mun kans alkais oleen niin muutama kiero eukko sen elämästä lentäs pihalle pilaamasta suhdettame kieroilemalla
- Anonyymi
Olen hänen vastakohta. Tiedän sen vaikka en tunne häntä miestä yhtään.
- Anonyymi
En tiedä. Kemiat on niin kohdillaan, että laittaisin toimimaan.
- Anonyymi
👍 👍
- Anonyymi
Rauhallinen, rento, ajattelevainen , hauska ja kiltti. Olen erilainen kuin hän.Ei varmaan tulla toimeen.Ei tehdä mitään.
- Anonyymi
Olen monipuolinen. Aika kameleontti - erilainen eri ihmisten kanssa. Älykkö ajattelija, mutta myös melkoinen pelle. Romantikko. Erityisherkkä, siksi tunteeni ovat hyvin voimakkaita. Rakastan fantasiaa. Välitän ihmisistä ja pidän seurasta, mutta tarvitsen välillä myös omaa aikaa ja tilaa. Impulsiivinen, ADHD, mutta myös tunnollinen ja vastuuntuntoinen. Vähän liian suora, mutta en tyly. Ystävänä ja parisuhteessa luotettava.
Kaivattuni on aika monipuolinen myös. Älykäs, hauska, välittää ihmisistä, ystävällinen, huomaavainen. Toisaalta ei kerro juurikaan mitään itsestään. Taitaa olla pelimiehen vikaakin.
Toimisiko suhde meidän välillä? En tiedä, mutta haluaisin kokeilla. Hauskaa ainakin olisi - meillä on samanlainen huumorintaju. - Anonyymi
Sensitiivinen,henkinen.
- Anonyymi
Rauhallinen ja huomaan jokainen lisä vuosi mikä itselle tulee tekevän musta vain jotenkin rauhallisempaa ihmistä.
Kerran baarissa mies tuli jutulle ja sanoi että mun rauhallisuudesta huomaa että oon kolmekymppinen. Parikymppiset oli sellaisia vilkkaita ja äänekkäitä ja kolmekymppiset rauhallisempia. Se tätä asiaa ihan näytteli että millaisia parikymppiset on ja se oli sen näyttelemänä kovaa duracell-pupu heiluntaa joka suuntaan äänitehostein.
Suhtaudun varmaan aika järkevästi asioihin ja kai se kokonaiskuva on että olen kolmekymppinen aikuinen.
Ikäiseni miehet? Tarjonta ei vastaa kysyntää eli kun kysyntä on aikuinen kypsä kolmekyppinen järkevä tasapainoinen mies niin tarjonta on kaksikymppisen tavoin käyttäytyvä kolmekymppinen mies,
Naiset ja miehet ei samassa ikäryhmässä kohtaa eikä kysyntä vastaa tarjonnan laatua. Ehkäpä siinä syy kolmekymppisten sinkkuuteen ei voi tietää mikäli ei kokeile! =)
ollaan näennäisesti erilaisii, mutta hän vetää minua puoleensa, ehkäpä juurikin siksi
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618