Tiedätkö kaipaamasi ihmisen sexikumppaneiden määrän?

Anonyymi

Onko sillä väliä, monenko kanssa on ollut.
Seksikumppaneiden määrä ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon.
Ajatteleeko, että seksi kuuluu tietynlaisiin ihmissuhteisiin.
Kerro myös oletko nainen vai mies.
Kerro myös oma sexikumppaneiden määrä, jos uskallat.

91

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä jos avautuisit itse malliksi.!

      • Anonyymi

        Olet siis neitsyt.


    • Anonyymi

      Käytetyt on parhaita.

      • Anonyymi

        Kierrätys on ajan trendi..😎


    • Anonyymi

      On sillä väliä.

      Jos nyt naisena kerron että seksiä on ollut ELÄMÄN aikana ehkä kolmen kanssa niin onko se paljon?

      • Anonyymi

        Naisilla oikea luku on x3 .


    • Anonyymi

      Henkilökohtaisia nämä asiat, mutta on niitä ollut lähemmäs 30.

      • Anonyymi

        En pysty panemaan paremmaksi... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty panemaan paremmaksi... ;)

        :)...


    • Anonyymi

      Joo, voin avautua malliksi. Olen siis ap.
      Yli 100 ja olen mies. Arvio, en ole laskenut. Mielestäni sexikumppaneiden määrä, ei ole oleellinen siihen kiinnostuuko naisesta. Ihmisestä kiinnostuu kokonaisuutena. Haluaa viettää aikaa yhdessä. nauttien joka hetkestä. Sexi on vain osa sitä yhdessäoloa. Toisille tärkeämpi kuin toisille. Sexi seksinä ja suhteet suhteina. Pääasia seksissä et nauttii, ja saa toisen nauttimaan. Ehkä parhaiten toimii, jos asettaa oman nautinnon takalalle ja keskittyy siihen et saa kumppanin nauttimaan. Kemiat jos toimi,i niin hyvä.

      • Anonyymi

        Mielestäni harrastat jonkinasteisesta kompartmentalointia tässä: erotat seksin ja suhteet toisistaan. En tiedä ostaisinko väitettäsi, siitä saa sen kuvan, että suhteet ovat suhteita, seksiä voi harrastaa sen lisäksi missä vain, eikä se vaikuta suhteisiin. Mies jota ihastuksen takia mietin (samperi) on ns. Valioyksilö joka varmasti on ehtinyt vetää paremmaksi jopa kuin sinä vajaan 100 kumppanin kanssa.. hän on kuitenkin arvioni mukaan hyvä ihminen, fiksu ja kypsä (ei poikanen).. Ei haittaa siis yhtään hänen oletettu värikäs seksielämäänsä. oikeastaan kutittaa ajatus siitä, että hänellä on kokeneen otteet 💪kivempi flirttaillakin vahvan, varman ja tasapainoisen miehen kanssa.

        Oma saldo on 3kpl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni harrastat jonkinasteisesta kompartmentalointia tässä: erotat seksin ja suhteet toisistaan. En tiedä ostaisinko väitettäsi, siitä saa sen kuvan, että suhteet ovat suhteita, seksiä voi harrastaa sen lisäksi missä vain, eikä se vaikuta suhteisiin. Mies jota ihastuksen takia mietin (samperi) on ns. Valioyksilö joka varmasti on ehtinyt vetää paremmaksi jopa kuin sinä vajaan 100 kumppanin kanssa.. hän on kuitenkin arvioni mukaan hyvä ihminen, fiksu ja kypsä (ei poikanen).. Ei haittaa siis yhtään hänen oletettu värikäs seksielämäänsä. oikeastaan kutittaa ajatus siitä, että hänellä on kokeneen otteet 💪kivempi flirttaillakin vahvan, varman ja tasapainoisen miehen kanssa.

        Oma saldo on 3kpl

        Mua taas päin vastoin inhottaa, jos miehellä on ollut monia seksikumppaneita. Väkisinkin tuollaiset on likaisia, ei voi olla säästymättä sukupuolitaudeilta, koska tuskin tuolla mentaliteetilla kortsut on käytössä. Vähintäänkin HPV tai herpes...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas päin vastoin inhottaa, jos miehellä on ollut monia seksikumppaneita. Väkisinkin tuollaiset on likaisia, ei voi olla säästymättä sukupuolitaudeilta, koska tuskin tuolla mentaliteetilla kortsut on käytössä. Vähintäänkin HPV tai herpes...

        Eihän seksikumppaneiden määrä kerro siitä onko suojautunut. Luulisi, että jos kumppaneita on useampi osaa ainakin varautua kondomien. 😂 Meille vähemmän aktiivisille voi tilanne tulla eteen yllättäen varautumatta. 🤣 Ei ap-tautiin tarvitse kuin yksi huono-onninen kerta ja p*aska stäkä. t. Tauditon nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän seksikumppaneiden määrä kerro siitä onko suojautunut. Luulisi, että jos kumppaneita on useampi osaa ainakin varautua kondomien. 😂 Meille vähemmän aktiivisille voi tilanne tulla eteen yllättäen varautumatta. 🤣 Ei ap-tautiin tarvitse kuin yksi huono-onninen kerta ja p*aska stäkä. t. Tauditon nainen sivusta

        Noin monta kumppania omaavat menee seksiin nautinto edellä. Ainahan sitä saa kuulla että kondomi vie puolet pois tunnosta eli nautinto vähenee. Eli ei mennyt läpi :)


      • Anonyymi

        No hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän seksikumppaneiden määrä kerro siitä onko suojautunut. Luulisi, että jos kumppaneita on useampi osaa ainakin varautua kondomien. 😂 Meille vähemmän aktiivisille voi tilanne tulla eteen yllättäen varautumatta. 🤣 Ei ap-tautiin tarvitse kuin yksi huono-onninen kerta ja p*aska stäkä. t. Tauditon nainen sivusta

        Kondomi ei suojaa täydellisesti taudeilta. Etenkin herpes voi hyvinkin tarttua kondomista huolimatta. Virusta on usein myös peniksen ulkopuolella iholla. Se voi tarttua iholta iholle. Voi tarttua myös oireettomassa vaiheessa. Sukuelinherpes-virusta kantaa 20% väestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas päin vastoin inhottaa, jos miehellä on ollut monia seksikumppaneita. Väkisinkin tuollaiset on likaisia, ei voi olla säästymättä sukupuolitaudeilta, koska tuskin tuolla mentaliteetilla kortsut on käytössä. Vähintäänkin HPV tai herpes...

        Eipä ole HPV tai herpestä näkyny,eikä muitakaan tauteja,ikinä en ole kumia käyttänyt,ja niit tyttöjä on ollu paljon,viimiset 20 v täällä Thaimaassa nami namia riittää,ikää vasta 67 v mutta vieläkin se kerta viikkoon,joskus kaks.kesällä Suomessa Suomi pomppaa,tuppaa ole useasti hiukka haiseva,en tie mistä johtuu,mut namia sekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas päin vastoin inhottaa, jos miehellä on ollut monia seksikumppaneita. Väkisinkin tuollaiset on likaisia, ei voi olla säästymättä sukupuolitaudeilta, koska tuskin tuolla mentaliteetilla kortsut on käytössä. Vähintäänkin HPV tai herpes...

        Pärkelö onneso Kela hoitaa mun asiat javiinaa saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärkelö onneso Kela hoitaa mun asiat javiinaa saa

        Rahoo saa kela korvaa


    • Anonyymi

      En ole ajatellut koko asiaa. Ihan sama.
      Seksikumppaneiden määrä 1.

      • Anonyymi

        Aaa niin...unohtui että olen nainen.


      • Anonyymi

        1! kerrallaan on hyvä. Kaksin jos ei omaa kivaa halua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1! kerrallaan on hyvä. Kaksin jos ei omaa kivaa halua!

        Ei siihen montaa tarvita. Yhden kanssa olen sekstaillut pitkässä suhteessa. Ei ole ollut tarvetta useampaan. Minulle seksi kuuluu rakkauteen. En mene sänkyyn kuin rakkaudesta. Ennenkaikkea ajattelen omaa nautintoani rakastellessa. Mies ajatelkoon omaansa ja koittakoon pysyä perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen montaa tarvita. Yhden kanssa olen sekstaillut pitkässä suhteessa. Ei ole ollut tarvetta useampaan. Minulle seksi kuuluu rakkauteen. En mene sänkyyn kuin rakkaudesta. Ennenkaikkea ajattelen omaa nautintoani rakastellessa. Mies ajatelkoon omaansa ja koittakoon pysyä perässä.

        Yksi hyvä on varmasti parempi, kuin monta huonoa. Tuskin sitä kukaan fiksu kyseenalaistaa.
        En tosin tiedä mitä merkitystä sillä on käytännössä, onko kumppaneita ollut yksi vai monta.
        Yhden kanssa tuhansia tai jopa miljoonia kertoja vai monta eri kumppania. Uskoisin että yhden kanssa on onnellisempi. Toisille taas vaihtelu on se juttu. Ehkä jännitys saa varatut pettämään. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi hyvä on varmasti parempi, kuin monta huonoa. Tuskin sitä kukaan fiksu kyseenalaistaa.
        En tosin tiedä mitä merkitystä sillä on käytännössä, onko kumppaneita ollut yksi vai monta.
        Yhden kanssa tuhansia tai jopa miljoonia kertoja vai monta eri kumppania. Uskoisin että yhden kanssa on onnellisempi. Toisille taas vaihtelu on se juttu. Ehkä jännitys saa varatut pettämään. En tiedä.

        En tiedä minäkään. Ajattelen, että vaihtelua saa yhdenkin kanssa,, kun käyttää mielikuvitusta. Ei siihenkään tarvita kuin yksi ja sama sekä yhteinen halu. Rakkaus on se, joka tekee onnelliseksi, ei kumppanien määrä ja toki osin sekin, että seksitarpeet kohtaavat, ettei toinen joudu kovin elämään jatkuvassa puutteessa tai siis no, kun rakastaa niin haluaa pitää huolen toisenkin kaikista tarpeista. En tiedä, seksi on tärkeää minulle, ehkei kaikille. Olen niin periaatteellinen, etten pettäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä minäkään. Ajattelen, että vaihtelua saa yhdenkin kanssa,, kun käyttää mielikuvitusta. Ei siihenkään tarvita kuin yksi ja sama sekä yhteinen halu. Rakkaus on se, joka tekee onnelliseksi, ei kumppanien määrä ja toki osin sekin, että seksitarpeet kohtaavat, ettei toinen joudu kovin elämään jatkuvassa puutteessa tai siis no, kun rakastaa niin haluaa pitää huolen toisenkin kaikista tarpeista. En tiedä, seksi on tärkeää minulle, ehkei kaikille. Olen niin periaatteellinen, etten pettäisi.

        Olet kyllä niin oikeassa. Harvinaista fiksuutta osoitat kirjoituksessasi. Ei pettämisellä mitään hyvää saa aikaan. Itse olen kyllä pettänyt. En sitä kiellä. En toki kaikissa suhteissa.
        Tuskin se auttaa vaikka sanoisi suoraan et on menossa toisen kanssa. Luulen että se rikkoo toista vain enemmän. En usko että kukaan haluaa elää sellaisessa suhteessa, missä on jatkuvassa puutteessa. Silloin on kyllä hyvä erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä niin oikeassa. Harvinaista fiksuutta osoitat kirjoituksessasi. Ei pettämisellä mitään hyvää saa aikaan. Itse olen kyllä pettänyt. En sitä kiellä. En toki kaikissa suhteissa.
        Tuskin se auttaa vaikka sanoisi suoraan et on menossa toisen kanssa. Luulen että se rikkoo toista vain enemmän. En usko että kukaan haluaa elää sellaisessa suhteessa, missä on jatkuvassa puutteessa. Silloin on kyllä hyvä erota.

        Montako parisuhdetta sinulla on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako parisuhdetta sinulla on ollut?

        3 pitempää parisuhdetta (yli vuoden kestävää)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 pitempää parisuhdetta (yli vuoden kestävää)

        Saiko se sun kumppani tietää, että petit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 pitempää parisuhdetta (yli vuoden kestävää)

        Saiko se sun kumppani tietää, että petit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 pitempää parisuhdetta (yli vuoden kestävää)

        Saiko se sun kumppani tietää, että petit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko se sun kumppani tietää, että petit?

        Kyllä, en ole sitä salannut. Joskus jopa kertonut suoraan päin naamaa, et menen tapaamaan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, en ole sitä salannut. Joskus jopa kertonut suoraan päin naamaa, et menen tapaamaan toista.

        Eikä 😩 oliko teillä nk.vapaasujde? Olen niin erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, en ole sitä salannut. Joskus jopa kertonut suoraan päin naamaa, et menen tapaamaan toista.

        Eikä 😩 oliko teillä nk.vapaasujde? Olen niin erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä 😩 oliko teillä nk.vapaasujde? Olen niin erilainen.

        Vapaasuhde*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaasuhde*

        Joo vapaasuhde on mielenkiintoinen käsite. Nii kauan se on ok. jos toinen hyödyntää sitä.
        Minun tapauksessani, nainen kävi vieraissa. Mutta kun tein sen itse, se ei ollut enään ok.


    • Anonyymi

      "Onko sillä väliä, monenko kanssa on ollut. "

      Oman terveyden kannalta ei ole mitään väliä, kunhan mitään tartuvaa ei ole tarjolla kaiken muun kera. Seksuaalisesti tarttuvien tautien lisäksi on monia muitakin tauteja jotka olisi syytä luokitella sellaisiksi, mutta niin ei tehdä koska ne tarttuvat jossain määrin muillakin tavoilla kuin pyhässä toimituksessa.

      Se onko hänellä ollut :
      - 0 kumppania on merkittävä seikka.
      - 1 kumppani on merkittävä seikka, mutta erilailla kuin yllä mainittu.
      - 2 kumppania on merkittävä seikka, mutta erilailla kuin yllä mainitut.
      - 3 kumppania on merkittävä seikka, mutta erilailla kuin yllä mainitut.

      Ja niin edelleen. Merkittävä tarkoittaa siis kokemusta, eli sitä kaikkea mitä on oppinut. Mitä enemmän on kokemusta sen parempi. Jokaiselta (yleensä) oppii jotain uutta.

      "Seksikumppaneiden määrä ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon."

      Heille jotka pitävät seksiä/erotiikkaa suuressa arvossa, ihan takuulla kertoo paljon.

      "Ajatteleeko, että seksi kuuluu tietynlaisiin ihmissuhteisiin."

      En ajattele, se on evoluution luoma fakta, faktoja ei tarvitse erityisesti ajatella.

      "Kerro myös oletko nainen vai mies"

      Mies

      "Kerro myös oma sexikumppaneiden määrä, jos uskallat."

      Ei anonyymin tarvitse uskaltaa tai pelätä tai rohjeta. Mutta kysymys on naivi. Käsitteet "seksikumppani" sekä "seksi" eivät ole yksiselitteisiä.

      Onko yhden illan pysäkki seksikumppani? Onko pitkän ajan jälkeen uudelleen solmittu kumppanuus yksi vai kaksi kumppania? Onko suujobi seksiä? Onko suujobilainen kumppani?

      Minä harkitsin laskemisen lopettamista taannoin kun huomasin määritteiden hataruuden, viimeinen naula oli viikonloput joiden jälkeen ei ollut mitään erityisen tarkkaa muistikuvaa, olin silloin 14v.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Enkerro.


      • Anonyymi

        Tietysti on seksikumppani, jos harrastat seksiä kyseisen "kumppanin" kanssa. hme venkoilua..


    • Anonyymi

      Tiedän. 0.

      • Anonyymi

        Sulla vai kaivatullas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vai kaivatullas?

        Minulla.


    • Anonyymi

      Mitäpä sillä on väliä mitä ennen oli ja nyt on😄

    • Anonyymi

      En tiedä, eikä sillä ole mulle juurikaan merkitystä.

      Tärkeintä on, ettei hänellä ole sukuelinherpestä, sellaisen kanssa en haluaisi seurustella.

    • Anonyymi

      Kaksinaismoralismi miesten ja naisten välillä rehottaa, ikävä kyllä edelleen.
      Myytti, että mies, jolla on ollut paljon seksikumppaneita, on kova tyyppi ja nainen, jolla on ollut paljon kumppaneita, huora, tuntuu pitävän ikävä kyllä edelleen paikkansa. Slutsheimaus on ihan kamalaa, mutta silti sitä tekevät toiset naiset ja miehet.
      Onneksi on niitäkin miehiä, joiden mielestä on ok, että nainen harrastaa paljon seksiä. Koska eihän se tee ihmisestä huonoa tai pahaa, eihän siinä oikeasti mikään mene likaiseksi tai rikki.

      • Anonyymi

        Kopsasit tuon netistä, muistan lukeneeni tuon, joku seksiterapeutti. Ei voisi olla enempää väärässä tuon likaisuuden suhteen. Ihme, että seksiterapeutti ei ymmärrä seksitautien yhteyttä asiaan.Seksitaudot todellakin tekevät likaiseksi. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsasit tuon netistä, muistan lukeneeni tuon, joku seksiterapeutti. Ei voisi olla enempää väärässä tuon likaisuuden suhteen. Ihme, että seksiterapeutti ei ymmärrä seksitautien yhteyttä asiaan.Seksitaudot todellakin tekevät likaiseksi. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.

        Apua sun mielipidettä... voiko tuo olla kuin pöpöpelkoisen, aspergerin, uskonnollisen tiukan kasvatuksen saaneen tai täysin kokemattoman suusta?

        Seksitaudin voi saada myös parisuhteessa, kumppanilta. Ja suurimmat riskit välttää kondomin käytöllä.

        Taidot ei tee likaiseksi kuin omaa kokemattomuuttansa pelkäävän silmissä, eikä taidot välttämättä korreloi seksikumppaneiden määrään. Pitkässä parisuhteessa, jossa rauhassa opetellaan mistä itse ja toinen tykkää, oppii varmasti enemmän kuin yhdenillan jutuista. Toisella on luontainen kyky olla läsnä ja nähdä syvälle silmiin. Tälläisen ihmisen kanssa, rakkaudesta, seksi on aivan eri tasolla kuin jonkun omassa kuplassaan pysyvän pelkään omiin tarpeisiinsa keskittyvän nylkyttäjän kanssa. Läsnäolo ei vaadi kokemusta, eikä kaikki opi sitä koskaan. Samoin jotkut oppii nopeammin kuin toiset ja eri ihmisillä on erilainen kyky kuunnella toista (ja oppia sanattomasta kielestä). Jos joku osaa olla läsnä, osaa kuunnella toista, ja on vaikka ennakkoluuloton kokeilemaan omien rajojensa sisälle, se voi tehdä hänestä hyvän rakastajan (kokemuksesta riippumatta), muttei likaiseksi.

        Se, että on hyvä rakastaja on hyvä asia ei likainen. Jos seksi tuntuu likaiselta, ei kannata siihen ryhtyä ja etsiä pari joka tuntee samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua sun mielipidettä... voiko tuo olla kuin pöpöpelkoisen, aspergerin, uskonnollisen tiukan kasvatuksen saaneen tai täysin kokemattoman suusta?

        Seksitaudin voi saada myös parisuhteessa, kumppanilta. Ja suurimmat riskit välttää kondomin käytöllä.

        Taidot ei tee likaiseksi kuin omaa kokemattomuuttansa pelkäävän silmissä, eikä taidot välttämättä korreloi seksikumppaneiden määrään. Pitkässä parisuhteessa, jossa rauhassa opetellaan mistä itse ja toinen tykkää, oppii varmasti enemmän kuin yhdenillan jutuista. Toisella on luontainen kyky olla läsnä ja nähdä syvälle silmiin. Tälläisen ihmisen kanssa, rakkaudesta, seksi on aivan eri tasolla kuin jonkun omassa kuplassaan pysyvän pelkään omiin tarpeisiinsa keskittyvän nylkyttäjän kanssa. Läsnäolo ei vaadi kokemusta, eikä kaikki opi sitä koskaan. Samoin jotkut oppii nopeammin kuin toiset ja eri ihmisillä on erilainen kyky kuunnella toista (ja oppia sanattomasta kielestä). Jos joku osaa olla läsnä, osaa kuunnella toista, ja on vaikka ennakkoluuloton kokeilemaan omien rajojensa sisälle, se voi tehdä hänestä hyvän rakastajan (kokemuksesta riippumatta), muttei likaiseksi.

        Se, että on hyvä rakastaja on hyvä asia ei likainen. Jos seksi tuntuu likaiselta, ei kannata siihen ryhtyä ja etsiä pari joka tuntee samoin.

        Likaisuudella tarkoitin monia eri kumppaneita ilman kortsua, en taidokkuuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsasit tuon netistä, muistan lukeneeni tuon, joku seksiterapeutti. Ei voisi olla enempää väärässä tuon likaisuuden suhteen. Ihme, että seksiterapeutti ei ymmärrä seksitautien yhteyttä asiaan.Seksitaudot todellakin tekevät likaiseksi. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.

        Kela korvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua sun mielipidettä... voiko tuo olla kuin pöpöpelkoisen, aspergerin, uskonnollisen tiukan kasvatuksen saaneen tai täysin kokemattoman suusta?

        Seksitaudin voi saada myös parisuhteessa, kumppanilta. Ja suurimmat riskit välttää kondomin käytöllä.

        Taidot ei tee likaiseksi kuin omaa kokemattomuuttansa pelkäävän silmissä, eikä taidot välttämättä korreloi seksikumppaneiden määrään. Pitkässä parisuhteessa, jossa rauhassa opetellaan mistä itse ja toinen tykkää, oppii varmasti enemmän kuin yhdenillan jutuista. Toisella on luontainen kyky olla läsnä ja nähdä syvälle silmiin. Tälläisen ihmisen kanssa, rakkaudesta, seksi on aivan eri tasolla kuin jonkun omassa kuplassaan pysyvän pelkään omiin tarpeisiinsa keskittyvän nylkyttäjän kanssa. Läsnäolo ei vaadi kokemusta, eikä kaikki opi sitä koskaan. Samoin jotkut oppii nopeammin kuin toiset ja eri ihmisillä on erilainen kyky kuunnella toista (ja oppia sanattomasta kielestä). Jos joku osaa olla läsnä, osaa kuunnella toista, ja on vaikka ennakkoluuloton kokeilemaan omien rajojensa sisälle, se voi tehdä hänestä hyvän rakastajan (kokemuksesta riippumatta), muttei likaiseksi.

        Se, että on hyvä rakastaja on hyvä asia ei likainen. Jos seksi tuntuu likaiselta, ei kannata siihen ryhtyä ja etsiä pari joka tuntee samoin.

        Ei töitä tahaa korvauksoa tulee


    • Anonyymi

      Jos määrä on iso?! Määrä kertoo, että pidän seksistä.

      • Anonyymi

        Isoa määrhää pittää


    • Anonyymi

      Tiedän.
      Ei niitä ole kuin kaksi, jotka ovat yksi sun toinen.

    • Anonyymi

      Oisko 45,5 yksi kerta ei varmaan mennyt ihan nappiin.

      • Anonyymi

        Tämä siis hänen. Itsehän olen ollut hyvinkin tarkka asian suhteen että en kerro.


    • Anonyymi

      En kerro omia, enkä tiedä hänen.
      Jotenkin vaan tuli mieleen, että jos olisi kuin aloittaja ja sen tietäisin, niin ehkäpä en enää olisi niin ihastunut. Ihan siksi että ollaan erilaisia ja ei voi oikein toimin. Musta tunteet ja seksi kuuluu yhteen. Jokainen tavallaan eikä kaikkien edes tarvitse sopia toisilleen. Nainen oon.

    • Anonyymi

      Mulla 0. Hänellä, ei tietoa.

      • Anonyymi

        4 mul on.


      • Anonyymi

        4 mul on.


    • Anonyymi

      Onko sillä väliä, monenko kanssa on ollut.
      On todellakin.

      Seksikumppaneiden määrä ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon.
      Kyllä kertoo.

    • Anonyymi

      Mä en edes halua tietää, enkä itse mielelläni kerro. Ei niillä ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miten tämä on täällä niin iso asia. Kukaan ei ole koskaan kysynyt tätä asiaa oikeassa elämässä sen jälkeen kun ollaan oltu aikuisia.

      Iso kumppanien määrä ilman suojausta ja ehkäisyä kertoo riskinotosta ja impulisiivisyydestä, mutta vastuullinen seksi taas ei samallalailla. Kumppanien määrä riippuu iästä, pitkien parisuhteiden määrästä ja siitä osuuko aikuisuuteen pitkiä sinkkupätkiä. Tietysti kaikki ei harrasta yhdenillan juttuja, ja suurimmalla osalla mitä on vain muutamia. Myös ihmisen seksuaalisuus ja persoona ja kasvatus vaikuttaa. Jos ihminen on ulospäin suuntautunut, tilaisuuksia on enemmän kuin vaikka introvertti tai sosiaalisesti rajoittuneella tarttuu ihminen sitten tilaisuuteen tai ei. Myös onko luottavainen ihmisiin vai ei vaikuttaa tai jos pitää seksiä likaisena (kasvatus), ei kokemuksia välttämättä ole.

      Uskon, että tavalliselle keskiverto ihmiselle ei tämä asia ratkaise.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miten tämä on täällä niin iso asia. Kukaan ei ole koskaan kysynyt tätä asiaa oikeassa elämässä sen jälkeen kun ollaan oltu aikuisia.

      Iso kumppanien määrä ilman suojausta ja ehkäisyä kertoo riskinotosta ja impulisiivisyydestä, mutta vastuullinen seksi taas ei samallalailla. Kumppanien määrä riippuu iästä, pitkien parisuhteiden määrästä ja siitä osuuko aikuisuuteen pitkiä sinkkupätkiä. Tietysti kaikki ei harrasta yhdenillan juttuja, ja suurimmalla osalla mitä on vain muutamia. Myös ihmisen seksuaalisuus ja persoona ja kasvatus vaikuttaa. Jos ihminen on ulospäin suuntautunut, tilaisuuksia on enemmän kuin vaikka introvertti tai sosiaalisesti rajoittuneella tarttuu ihminen sitten tilaisuuteen tai ei. Myös onko luottavainen ihmisiin vai ei vaikuttaa tai jos pitää seksiä likaisena (kasvatus), ei kokemuksia välttämättä ole.

      Uskon, että tavalliselle keskiverto ihmiselle ei tämä asia ratkaise.

    • Anonyymi

      Mie oon mies ja mie oon pannu 357 naista niistä 120 ilman kurtsuu

      • Anonyymi

        Et ole mies, vaan kuhiseva bakteeri/viruskasa, sori.


    • Anonyymi

      Mie en pane jos en oo rakastunut toiseen
      Sillä ei oo välii jos panee paljaalla

    • Anonyymi

      En tiedä eikä sillä ole mitään merkitystäkään. Todennäköisesti hänen luku on 10 x omani tai jotain sinne päin.

    • Anonyymi

      On väliä. Minulla ollut 2 miestä ja toivon että miehelläkään ei monta. Itseasiassa en suostuisi ottamaan miestä kellä vilkas historia. Kortsut ei suojaa kaikilta viruksilta ja horo miehet ne kun panee yhtä horojen naisten kanssa, siinähän vaihtuu ja rikastuu tauti kanta. Terveys on mulle tärkeää ja mädännyttä lihaa en ottaisi mihinkään osaan itsessä.

      Niillä ei varmaan haittaa kellä jo valmiiksi kaikki satiaiset ja syyhyt ja herppekset ja visvasyylät alakerrassa. Naikoot ne toisiaan.

    • Anonyymi

      Ei ole oleellinen tieto, enkä tarvitse sitä. Kaikilla meillä on menneisyys. Keskitytään vaan nykyhetkeen. Ei tulisi mieleenkään kysyä sitä kumppanilta ja en tiedä miksi hänkään haluaisi tietää minun kumppanien määrän. Itseasiassa en osaisi siihen edes vastata, koska en ole niitä laskenut ja miksi olisinkaan.

    • Anonyymi

      Hyvät kyydit sain Mauritiuksella 1975 , ja vaimoltani 1978 - :)

    • Anonyymi

      Mies jolla on ollut paljon panoja ja osa jopa ilman kortsuja on yäk! Tiedän että on sairastanut myös tauteja ja käynyt huorissa.
      Eipä kiinnosta oikeasti muu kuin sekstailun merkeissä tavata. Ei siis jatkoon. Pelkkä pano.
      Nainen ja 16 kumppania

    • Anonyymi

      Rahaa Lisää tilaa Kelasta

    • Anonyymi

      Jos alkaa parisuhteeseen niin olen pyytänyt miestä käymään sukupuolitautitesteissä. Sillähän se selviää. Muuten seksikumppanien määrällä ei niin väliä

      • Anonyymi

        Aikuisen ja tasapainoisen ihmisen vastaus.


    • Anonyymi

      Uskoisin, että seksi on mukavampaa ihmisen kanssa, kenestä välittää. Kyllä rakkaus tuo seksiin aivan oman lisänsä. Mielestäni seksi olisi muutoin aika tyhjää, vain halun purkamista ja sen voi tehdä ihan itsekseenkin. Jokaisella kuitenkin saa ja tulee olla oman näköinen seksielämä. Itse kuitenkin ajattelen, että "välinpitämätön seksi" tai joku ryhmäseksi jne vaikka ne ehkä tuovat elämyksiä, niin todellisuudessa ihminen taitaa kuitenkin hukata oman sielunsa niissä.

      • Anonyymi

        Itse kyllä siis harrastan seksiä näistä syistä vain tunteiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä siis harrastan seksiä näistä syistä vain tunteiden kanssa.

        Ja kyllä se tietyllä tavalla ihmisestä ja hänen luonteestaan kertoo, miten kohtelee toisia, käyttääkö heitä omiin tarkoituksiinsa ja että paneskelee kenen kanssa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä se tietyllä tavalla ihmisestä ja hänen luonteestaan kertoo, miten kohtelee toisia, käyttääkö heitä omiin tarkoituksiinsa ja että paneskelee kenen kanssa vain.

        Niin ja alkuperäiseen kysymykseen, niin minä vain "tiedän" hänellä olleen omasta näkökulmastani katsottuna aika huoleton seksielämä, joten kyllä niitä seksipartnereita silloin on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Muuta en uskoisi. Eikä hän niistä kaikista ole tarpeeksi välittänyt uin seksikumppaneina. Enkä kyllä lähtisi edes veikkaamaan hänen seksihistoriaansa tai kokemuksiaan... Valehtelisi varmaan senkin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja alkuperäiseen kysymykseen, niin minä vain "tiedän" hänellä olleen omasta näkökulmastani katsottuna aika huoleton seksielämä, joten kyllä niitä seksipartnereita silloin on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Muuta en uskoisi. Eikä hän niistä kaikista ole tarpeeksi välittänyt uin seksikumppaneina. Enkä kyllä lähtisi edes veikkaamaan hänen seksihistoriaansa tai kokemuksiaan... Valehtelisi varmaan senkin....

        Ja kertoohan se, miten seksin ja partnereiden suhteen toimii, ihmisen vastuuntuntoista, välittämisestä ja suhtautumisesta elämään ja toisiin ihmisiin. Kai ihmisestä tulee aika paatunut, kun tekee "sieluttomasti" asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kertoohan se, miten seksin ja partnereiden suhteen toimii, ihmisen vastuuntuntoista, välittämisestä ja suhtautumisesta elämään ja toisiin ihmisiin. Kai ihmisestä tulee aika paatunut, kun tekee "sieluttomasti" asioita.

        Mutta onhan elämässä nyt kaikenlaista. Toisinaan se kyllä saa minut kovin surulliseksi kuten esim. välinpitämättömyys toisista ja asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan elämässä nyt kaikenlaista. Toisinaan se kyllä saa minut kovin surulliseksi kuten esim. välinpitämättömyys toisista ja asioista.

        Niin ja kyllä, pidän häntä aika lailla paatuneena 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyllä, pidän häntä aika lailla paatuneena 😁

        Mutta....esimerkiksi tunteet seksissä, ei se tee esim.pettämistä oikeutetuksi, että rakastaa toista. Onhan se aina itsekästä toimia, kuten haluaa. Eipä tässä voi kovinkaan "enkeliksi" itseäänkään ajatella, kun on tullut petettyä toista rastelemalla toisen kanssa....


    • Anonyymi

      Olen kokematon ja monella tapaa periaatteellinenkin, minulle riittäisi yksi hyvä, mieluinen, johon luottaa ja jonka kanssa voisi jakaa niin ilot kuin surutkin elämässä. Huonoja kokemuksia takana kymmenisen, olen itsekin ollut syypää osaan, ettei hyviä ole syntynyt? Mielikuvat olleet vääriä lähtökohtaisesti itsellä. Naimisiin menoa en koe ajankohtaiseksi, koska en näe yhtään potentiaalista, joka täyttäisi vaatimukseni.

      Toisen mennyt kertoo paljon myös tulevasta tavasta toimia, onko antautuvainen aina muka mieleisen kohdatessaan, jolloin saa ja kokee villiä seksiä, jota muistella huonoina päivinään? Tai jonka palveluja käyttää aina kun tilanne sua siihen mahdollisuuden jatkossakin? Minusta nykyinen huoleton tapa toimia, ei lupaa hyvää tulevaisuudessakaan? Kuulostaa vastuuttomalta ja välinpitämättömyyttä korostavalta tavalta.

      Ehkä keskityn epäolennaiseen, joku voisi sanoa, relaa ja anna virran viedä mukanaan? Koen olevani kuitenkin vastuullinen ja tiedostan riskit, joita huoleton tapa voi tuoda mukanaan. Vakuuttelut turhia, koska voi olla sattuman kauppaa, saako tauteja vai ei? Elämä on valintoja, haenko muista asioista nautintoja sitten? Olen saanut kuulla ihmisiltä, että olen helposti lähestyttävä ihminen eli en ole erakko, joka poissulkee asioita itseltä.

    • Sexii vailla onko naisia .36v mihelle ehkäisy on,

    • Anonyymi

      ”Seksikumppaneiden määrä ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon.”
      Se nimenomaan taitaa kertoa, esmmerkiksi sen että aika uskoton taitaa olla jos paljon muiden jälkiä on itseensä jättänyt eikä viitsinyt himojensa vallassa odottaa itselleen sopivan löytymistä, sitä jolle haluaa kaiken säästää, seksi kuuluu avioliittoon. Ei tule minkäännäköistä moraalia silloin hänen tuleviinkaan suhteisiinsa ja ”koetut” eli voisi kääntää ”esineet” hän tulee jättämään oman onnensa nojaan, ellei tule uskoon ja anna pelastaa itseään Jeesuksen veren lunastuksella.

    • Anonyymi

      En, on sillä väliä. Itse en pystyisi seksiin ilman tunteita ja jos mies siihen pystyy, hän ei ole minulle luonteeltaan sopiva. Ei ole koskaan ollut ongelma, enemmän itsestäänselvyys. Pidän hiljaisemmista miehistä ja heillä yleensä arvot samat kuin omani.

      Nainen. 3 yhteensä, jokaista rakastanut ja jokaisen kanssa elänyt useamman vuoden

    • Anonyymi

      Nainen: tuollainen asia ei kuulu palstalaisille!

    • Anonyymi

      Ihminen tekee itsensä jumalaksi itselleen: "Minä saan tehdä just niinkuin tykkään. Se miten minä olen tehnyt on oikein." Onneksi ei ole pakko ajatella noin. Puistattavaa.

    • Anonyymi

      En tiedä hänestä, ei ole tullut koskaan puheeksi kun asialla ei mielestäni merkitystä.
      Itselläni 3 pitempää suhdetta ja kerran kokeeksi yksi yhden illan juttu. Ne ei sovi meikäläiselle. Nainen olen

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3601
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      233
      2203
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1454
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      996
    Aihe