Moikka! Täällä uusia ystäviä kaipailee 39-vuotias nainen suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista mukavista,sosiaalisista lapsettomista ihmisistä. Olen: sosiaalinen,rauhallinen,ihmisten kanssa toimeen tuleva,puhelias,elämänmyönteinen,mukava ihminen. Harrastan: lenkkeilyä,pyöräilyä,uintia,valokuvausta,lukemista,matkustelua,leffoja,netissä surffailua,kuvataidetta,helmitöitä,kryptoja/ristikoita,musiikkia,kuntosalia... paljon siis kaikenlaista ja mitä milloinkin ehtii.
Liikunta,terveelliset elämäntavat ja hyvinvointi on lähellä sydäntä. Baareissa en käy ja alkoholia en juurikaan käytä. Sellaiseen musta ei siis saa seuraa ja toivoisinkin löytäväni ystäviä muista samankaltaisista ihmisistä ja heistä jotka arvostavat terveellisiä elämäntapoja ja tykkäävät myöskin liikunnasta.
Asioita mistä tykkäilen: eläimet (koirat varsinkin) matkustelu,musiikki,leffat,korttipelit,kirjallisuus,kirjastot,shoppailu,kirpparit,meilien kirjottelu,ruuanlaitto,leipominen,kotiruoka,vaaleanpunainen väri,tatskat,lävärit,netissä surffailu,nettipelit,sosiaalinen media,valokuvaus,lätkä,euroviisut,sisustaminen,liikunta,kauneus ja terveys,hyvinvointi,sauna,kesä,syksy,joulu,mökkeily,koti-illat,kaupunki,maaseutu,lappi...
Asioita mistä en pidä: suvaitsemattomuus,eläinrääkkäys,valehtelu,rasismi,liiallinen negatiivisuus,ruuhkat,pinnallisuus,saamattomuus...
Olisi kiva tutustua alkuun rauhassa meilien välityksellä ja sitten nähdäkkin jossain vaiheessa. Jos koet,että meillä olisi yhteistä,etsit myöskin kunnollisia liveystäviä ja olet kiinnostunut tutustumaan niin laitahan meiliä tulemaan ja kerro minkälainen ihminen siellä päässä on. :)
[email protected]
Kajaanista ystäviä
Anonyymi
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
"käygö" 64v, mies y-savosta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221