netissä oli jotain ohjeita, mut jos joku pistäs tän paremmat.
miten vaihtaa videoitten bitratea
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää koodata video uudelleen. Eli käytännössä ajaa video jonkun sovelluksen läpi, joka "pakkaa" tiiviimmin, eli hukkaa enemmän tarkkuutta kuvasta, jolloin tiedoston koko pienenee.
Googlaa: "online video converter"- Anonyymi
mitä online ohjelmaa suosittelisitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä online ohjelmaa suosittelisitte.
Ei niitä kannata kokeilla. Varastaa vaan videosi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kannata kokeilla. Varastaa vaan videosi..
tä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tä?
Online nimensä mukaisesti tarkoittaa että tiedosto ladataan sivuston palvelimeen ja ties mihin se sieltä voi joutua..
- Anonyymi
Jos alkuperäinen on huonolaatuinen, ei bitraten nosto paranna sitä.
- Anonyymi
mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sitten?
Sitä että tyhjästä ei voi nyhjästä.
- Anonyymi
Voi niitä korjailla, vaatii kyllä kaameen tehokkaan koneen...
- Anonyymi
Konvertoi videoeditorilla. Ilmaisia löytyy kaikkiin yleisimpiin käyttöjärjestelmiin ainakin.
Itse käytän AviDemuxia, mutta netti on turvoksissa erilaisia videokonverttereita, joten varmasti jokainen löytää mieltymyksiään vastaavan.
Suosittelen opiskelemaan videopakkausta jonkin verran, ainakin että eri tekniset termit ja lukuisat videostandardit tulevat ainakin niminä tutuiksi.- Anonyymi
Ei onnitsunut sit videoitten bitraus. voitteko pistää ohjeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849