Vanhan Merivan huollot

Anonyymi

Ostin varakkaammalta jääneen vanhan Meriva1.4 Turbon, 120 h-voimaisen. Sillä oli ajettu 105 tuhatta. Huotokirja hieman sekava takuuajan päätyttyä. Esim. laturin hihnaa ei ole vaihdettu. Nyt sillä on ajettu 120 tuhatta. Mitäköhän sille pitää tehdä öljyn ja suodattimen vaihdon lisäksi. Merkkihuoltoon sitä en tietenkään vähässä pakossa vie koska siellä laskutetaan siitäkin että katsovat onko pissapojan säiliössä vettä.

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai laturin hihnaa vaihdeta, jos on silmämääräisesti tarkasteltuna kunnossa?

Jakohinha on sitten eri asia, ja vaihdetaan määrävälein. Katso vaihtoväli auton ohjekirjasta, ja jos ei ole vaihdettu, niin vie vaihtoon. Ei maksa maltaita nyrkkipajalla. Eikä ainakaan vanhaan G-Astraan maksanut paljoa merkkihuollossakaan.

• Täällä moititaan aina merkkikorjaamoja mm. siitä, että korjaamo vain muutamia mainitakseni täyttää kenties tyhjän pissapojan säiliön, vaihtaa muutaman palaneen polttimon, kenties vaihtaa vielä rispaantuneet tuullasinpyyhkijät ja vielä laskuttavat työstä!
      Kojelautaan vähitellen ilmestyvät valoisat joulukuusenkoristeet eivät tätä porukkaa mitenkään häiritse, jos auto muuten liikkuu.
      Miksi kukaan ei ymmärrä, että on olemassa tuhansia autoilijoita, jotka sanamukaisesti eivät osaa näitä asioita!
      On niitäkin, jotka eivät tiedä toimiiko ilmastointi vai ei ja jos se toimii, niin eivät tiedä mistä se menee päälle ja pois.
      Minunkaan vaimoni ei tiedä, miten Mersun konepeitto avataan!

• Anonyymi

Eikä meikäläisen silikonitissinen fitness-ohjaajamuija ymmärrä kuinka Ferrarin vetokoukun suojustötterön saa irti, kun tarvitsee peräkärryä kaatopaikkakuorman viemiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3904
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2851
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1899
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1859
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1777
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      33
      1735
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1478
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe