Moikka, olen menossa New Yorkiin viikon lomalle. Riittääkö, että otan suomalaisen passini mukaan, joka on yli 6kk voinassa reissun jälkeen?
Tarvitseeko lääkkeistä, esim verenpainelääkkeistä todistuksia, tai uniapneamaskista?
Kiitos etukäteen!
Matkustusasiakirjat usaan?
3
243
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kyllä riittää passi, joka on voimassa 6 kk reissun jälkeen. Olethan tehnyt esta-hakemuksen? Se tarvitaan usa:n matkalla. Voi tehdä pari viikkoa ennen matkan alkua. Esta on voimassa 2 vuotta tai kunnes alkuperäinen passi vanhenee.
Minulla on verenpainelääkitys ja lääkkeet olleet aina mukana alkuperäispaketeissa, en ole reseptejä ottanut mukaan. Enpä usko, että uniapneamaskista mitään tarvitsisi?
Ollut Usa:ssa jo 5 kertaa ja ei kertaakaan ole kyselty lääkkeistä.
Hyvää reissua!- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas?Lentoyhtiöhän tykkää, jos annat passin ja estan tiedot myös sille. Helpottaa kovasti lentokentillä automaatti boardingpass toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti642229- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191394- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai48976- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889