Moikka, olen menossa New Yorkiin viikon lomalle. Riittääkö, että otan suomalaisen passini mukaan, joka on yli 6kk voinassa reissun jälkeen?
Tarvitseeko lääkkeistä, esim verenpainelääkkeistä todistuksia, tai uniapneamaskista?
Kiitos etukäteen!
Matkustusasiakirjat usaan?
3
355
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kyllä riittää passi, joka on voimassa 6 kk reissun jälkeen. Olethan tehnyt esta-hakemuksen? Se tarvitaan usa:n matkalla. Voi tehdä pari viikkoa ennen matkan alkua. Esta on voimassa 2 vuotta tai kunnes alkuperäinen passi vanhenee.
Minulla on verenpainelääkitys ja lääkkeet olleet aina mukana alkuperäispaketeissa, en ole reseptejä ottanut mukaan. Enpä usko, että uniapneamaskista mitään tarvitsisi?
Ollut Usa:ssa jo 5 kertaa ja ei kertaakaan ole kyselty lääkkeistä.
Hyvää reissua!- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas?Lentoyhtiöhän tykkää, jos annat passin ja estan tiedot myös sille. Helpottaa kovasti lentokentillä automaatti boardingpass toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498