Moikka, olen menossa New Yorkiin viikon lomalle. Riittääkö, että otan suomalaisen passini mukaan, joka on yli 6kk voinassa reissun jälkeen?
Tarvitseeko lääkkeistä, esim verenpainelääkkeistä todistuksia, tai uniapneamaskista?
Kiitos etukäteen!
Matkustusasiakirjat usaan?
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kyllä riittää passi, joka on voimassa 6 kk reissun jälkeen. Olethan tehnyt esta-hakemuksen? Se tarvitaan usa:n matkalla. Voi tehdä pari viikkoa ennen matkan alkua. Esta on voimassa 2 vuotta tai kunnes alkuperäinen passi vanhenee.
Minulla on verenpainelääkitys ja lääkkeet olleet aina mukana alkuperäispaketeissa, en ole reseptejä ottanut mukaan. Enpä usko, että uniapneamaskista mitään tarvitsisi?
Ollut Usa:ssa jo 5 kertaa ja ei kertaakaan ole kyselty lääkkeistä.
Hyvää reissua!- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas?Lentoyhtiöhän tykkää, jos annat passin ja estan tiedot myös sille. Helpottaa kovasti lentokentillä automaatti boardingpass toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618