Moikka, olen menossa New Yorkiin viikon lomalle. Riittääkö, että otan suomalaisen passini mukaan, joka on yli 6kk voinassa reissun jälkeen?
Tarvitseeko lääkkeistä, esim verenpainelääkkeistä todistuksia, tai uniapneamaskista?
Kiitos etukäteen!
Matkustusasiakirjat usaan?
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kyllä riittää passi, joka on voimassa 6 kk reissun jälkeen. Olethan tehnyt esta-hakemuksen? Se tarvitaan usa:n matkalla. Voi tehdä pari viikkoa ennen matkan alkua. Esta on voimassa 2 vuotta tai kunnes alkuperäinen passi vanhenee.
Minulla on verenpainelääkitys ja lääkkeet olleet aina mukana alkuperäispaketeissa, en ole reseptejä ottanut mukaan. Enpä usko, että uniapneamaskista mitään tarvitsisi?
Ollut Usa:ssa jo 5 kertaa ja ei kertaakaan ole kyselty lääkkeistä.
Hyvää reissua!- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas? Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Latasitko passistasi kuvan estaa varten? Mietin latasinko liian epätarkan kuvan, mustat konekirjaimet luettavissa mutta ei oikein Otsikot...
Tarviiko lentokoneeseen tehdä joku ilmoitus usan matkaa varten, esim sas?Lentoyhtiöhän tykkää, jos annat passin ja estan tiedot myös sille. Helpottaa kovasti lentokentillä automaatti boardingpass toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741