Kylpyhuoneen wc pöntön jalassa lähes lattiatasossa on kaksi tulppaa nyt tulppien välistä näyttäisi tihkuvan vettä? Mikähän on pöntössö vikana,pitääkö valkoiset tulpat vaihtaa vai?
Onko kyseessä jokin isompi onhelma?
Wc pytys jalassa kaksi tulppaa joiden välistä tulee vettä
Anonyymi
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
"nyt tulppien välistä näyttäisi tihkuvan vettä?" Porsliini rikki ja halkeamasta tulee vettä?
- 2 ikkunaa, joiden välistä tulee valoa huoneeseen.
- 2 ovea, joiden välistä ihminen tulee sisään.
Jos tulppien paikalta, niiden alta tihkuu vettä, niin silloinkin isompi ongelma. Tulppien vaihto ei auta.
Pyyhi käsipaperilla koko sitä pöntön ulkosivua löytääksesi mahdollista vuotoa säiliöstä asti.
Odotetaan asiantuntijaa. - Anonyymi
Ei mitään vuotoa voi olla tulpissa. Vedät vettä punttuun niin säiliön ulkopinta hikoilee ja siitä noruu vettä sinne puntun alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288