Voisimme nähdä jossain missä olemme nähneet ja jatkaa siitä. Ikävöin seuraasi ja olisi mukava jutella pitkästä aikaa.
Lähtisitkö nainen lauantaina mun kanssa kävelylle?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei such a looser
- Anonyymi
Luuseri, no mitä sitä kieltämään.
- Anonyymi
Käykö iltakävely?
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Joo lähdetään vaan ja vähän muutakin ;)
- Anonyymi
Mitä pitää sisällään ”vähän muutakin”?
- Anonyymi
Ihanan kiltti pyyntö, vastaan kyllä.
- Anonyymi
Kerro vain missä otatko yhteyttä ja kerrot tekstiviestillä kellon aika
- Anonyymi
Juu tottaha tokkiisa mennää käveleen. Yhteiseen ajringonlaskuun ja siitepölyt ilmassa
Lähtisin
Lähtisin
- Anonyymi
En lähde kenenkään kanssa kävelylle. Menee vuosia ennen kuin alan etsin kumpapnia itselleni.
- Anonyymi
Taas puuttuu tunnisteet. Kuka kävelylle ja mihin? Ilman nimiäkin voi varmasti kuvailla riittävän yksilöivästi. Koska olette nähneet?
- Anonyymi
Niin... jos olisi tunnisteet, ja tieto mistä lähdetään likelle niin ilman muuta. Tuntemattoman kanssa se sijaan en lähde. 😂
- Anonyymi
Kyl vois harkita...
- Anonyymi
Oon J entä sä?
- Anonyymi
Kenen naisen kanssa haluaisit lähteä?
- Anonyymi
Minnan. Niin pitkä aika viime näkemisestä.
- Anonyymi
Kyllä lähtisin. Olenkin haaveillut monta kertaa, että lähtisimme kävelemään tuota rantatietä pitkin. Voisimme lähteä siitä paikasta, jossa näimme kesäkuussa 2017.
- Anonyymi
Kirjoitin pitkän selostuksen tapahtumista,pyyhkien pois, mitä mikään enää kannattaa.Kaikella oli aikansa ja sinulla mahdollisuutesi, ainakin jutella, miettiä. Olet toiminut aivan oman mielesi mukaisesti, ottamatta yhtään huomioon minua.
- Anonyymi
Yo. jatko, ketjussahan on jo pitkä lista halukkaita, nappaapa siitä mieluisin. Pyysin jo 2v. sitten, että selvittäisimme välimme yksityisesti,mutta koska et täällä kirjoitellut, ei ollut mahdollista. Odotan anteeksipyyntöäsi, siitä valehtelusta. Olen joutunut liikaa kärsimään valheista.
- Anonyymi
Annatko ap jonkun tunnisteen itsestäsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652