minun bokserini ontodella viisas ,ja oppinut kuin itsestään erittäin kivojajutskia.esimerkiksi se haistelee jotain esinettä.piiloitan sen jonnekkin 50mtr.läeisyydeelle eikä hän varmasti näe.sanon mene etsi,esine onkädessäni alta aika yksikön.saan usein ulkoillessamme epilepsia kuhtauksia,koira menee apua hakemaan,ja ei anna periksi ennen kuin ihminen lähtee mukaan.ja apuei ole vielä koskaan myöhästynyt.häntäntä nöpökkä heiluu iloiseti,ensimmäsenä kun alan virkoamaan,siinä todellinen elämäntoveri,ei petä ei jätä.olen terve tai sairas.onse vaan sellainen vaari.ikää marsalkalla on 10v.kauan eläköön kaikki maailman bokserit.
bokserit
9
1130
Vastaukset
- man-legally
koiria omastakin mielestä
- man-legally
NE ON MUTTA VOISITKO KÄYTTÄÄ VÄLEJÄ TEKSTISSÄSI EN SAANUT SIITÄ SELVÄÄ,JA JOS OMISTAISIN KOIRIA NIIN VÄHINTÄÄN 2 BOKSERIA UROS JA NARTTU
- tekevälle sattuu
man-legally kirjoitti:
NE ON MUTTA VOISITKO KÄYTTÄÄ VÄLEJÄ TEKSTISSÄSI EN SAANUT SIITÄ SELVÄÄ,JA JOS OMISTAISIN KOIRIA NIIN VÄHINTÄÄN 2 BOKSERIA UROS JA NARTTU
otitko huomioon, et varmasti osannut arvata,että olen jo 71v.näkö heikko, mutta yritystä ja tarmoa riittää.anteeksi nuo kirjoitus virheet,ja että yleensä uskalsin kirjoittaa.mutta kaikesta huolimatta bokserini on minullerakas eikä välitä kuinka kirjoitan.hän on kijoitus taidoton,ja minä teen kirjoitus virheitä.
- man-legally
tekevälle sattuu kirjoitti:
otitko huomioon, et varmasti osannut arvata,että olen jo 71v.näkö heikko, mutta yritystä ja tarmoa riittää.anteeksi nuo kirjoitus virheet,ja että yleensä uskalsin kirjoittaa.mutta kaikesta huolimatta bokserini on minullerakas eikä välitä kuinka kirjoitan.hän on kijoitus taidoton,ja minä teen kirjoitus virheitä.
ANTEEKS YMMÄRRÄN.JA SIIS SE ON MUNKIN SUOSIKKIROTUNI OLLUT AINA.TYKKÄÄN MINÄKIN KOIRISTA JA SITTEN TYTÖISTÄ VARS FARKKUPUKUISISTA.JA EI MITTÄÄN...HIENOA ETTÄ KOIRAS ON SULLE RAKAS.SAAT KIRJOITTAA..MÄKIN TYKKÄÄN KYSEISESTÄ RODUSTA OMAKOHTAISESTI.YMMÄRRÄN JA TAJUAN...A I SEE..AI SEE.. AI.SSEEE...
- man-legally
man-legally kirjoitti:
ANTEEKS YMMÄRRÄN.JA SIIS SE ON MUNKIN SUOSIKKIROTUNI OLLUT AINA.TYKKÄÄN MINÄKIN KOIRISTA JA SITTEN TYTÖISTÄ VARS FARKKUPUKUISISTA.JA EI MITTÄÄN...HIENOA ETTÄ KOIRAS ON SULLE RAKAS.SAAT KIRJOITTAA..MÄKIN TYKKÄÄN KYSEISESTÄ RODUSTA OMAKOHTAISESTI.YMMÄRRÄN JA TAJUAN...A I SEE..AI SEE.. AI.SSEEE...
ja jopa tyttöjen ja poikien suosiossa
- man-legally
man-legally kirjoitti:
ja jopa tyttöjen ja poikien suosiossa
TURUILLA JA TOREILLA
- man-legally
varsinkin mun mielestä...
- Eiiiiiiiiiiii
Ei ikinä boksereita jalkaan eiiiiiiiiii
- VW 2+2-4
KYLLÄ SITÄ ITTEKKIN OMISTAIS MIELELLÄNSÄ BOXERIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420