Nythän sutta pelkäävä pallinaama vinkuu hädissään. Sudet niin pelottavat. Voi voi reppanaa, ota tästä tuttipullosta namimaitoa. Maitonaamalle maitoa, heh heh....vieläpä tuttipullosta. Yyyyynnhhh....joko helpottaa? Ime pullero vielä pikkusen lisää, jottei ole niin paha mieli. On se susi niin kaamistus. Pikkusen vielä maitohörppyä palloposkipelkurille.
Pitkä viestiketju osoittaa, jotta petoryhmä kylvää kauhua "pupujussien" keskuudessa. Märy raikaa ja itkun takia joet jo tulvivat, vaikka on vasta helmikuu. Niin paljon susimärisevät itkevät.
Moni märisijä ihmettelee, kuinka petoryhmässä ei pelätä sutta. Kuinka rohkeita nuo ryhmäläiset ovatkaan? Niin rohkeita, jotta pallinaamalla pelottaa. Siksi se ruikuttaa hädissään.
Petoryhmä sitä sun tätä, petoryhmä sanoi jotain, petoryhmä on jossain, petoryhmä ei pelkää, petoryhmä on läsnä,
Hyi kun pelottaa. Miten joku voi olla pelkäämättä sutta.
Onhan nämä petomärisijät ihan alinta kastia tässä maassa. Parisataa sutta tämän kokoisessa maassa saa apinalauman hysterian pauloihin.
Ja mitähän nuo mainitut pupujussit ovat?
Noh, petoryhmään kuulumattomia nillittäjäitkijöitä, jotka eivät uskalla postilaatikollaan käydä, kun sudet niin pelottavat. Samaten mätänevät marjat ja sienet metsiin, kun tyhjän parkuja ei uskalla metsään lähteä susi- ja karhupelossaan. Ja tämä on arkipäivää tässä maassa.
Petoryhmä pelottaa! he he
23
1915
Vastaukset
- Anonyymi
Peto ryhmä mainostaa.
- Anonyymi
Osaatko kirjoittaa, mitään järkevää? Muuta kun, tätä vuodesta toiseen, jatkuvaa rääkymistä.
- Anonyymi
Vaan mikäpä meni pieleen, kun ketjun aloittelijalle ei äänisaalis riittänyt eduskuntapaikkaan?
Syyt näkyy aloitusviestissä.
Seuraavia eduskuntavaaleja odotellessa!!!- Anonyymi
Olis kiva tietää nimi tai edes nimikirjaimet. Tyypillistä peto ryhmän toimintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva tietää nimi tai edes nimikirjaimet. Tyypillistä peto ryhmän toimintaa
Henkilö vaikuttaa Vihreiden riveissä.
En paljasta hänen henkilöllisyyttään,koskapa Susianalyytikon itse on se tehtävä. Jos aikoo kansanedustajaksi, silloin täytyy ottaa vastuu siitäkin suoltamuksesta, mitä näillekin metsästyssivuille on suoltanut, tehtävä Peteliukset ja pyörrettävä kaikki halveeraus ja eri arvoon asettaminen, sekä syrjintä.
Arvaan, ettei Susianalyytikko kykene noin toimimaan.
Onneksemme, metsästäjät ovat jo onnistuneet pakkosivistämään analyytikkoa, suolto on vähennyt ja siistiytynyt.
- Anonyymi
Nuku yösi, niin sinun ei tarvitse pelätä ja vinkua. Ehkä pääsikin selkenee ??
Juuri tuossa näin unen, kun sudet raatelivat jotain poron tapaista elukkaa. Poro se varmaan oli, ainakin sillä oli sarvet.
Voi että oli hyvä uni. Sitten hoksasin, että minä olin lauman jäsen. Raatelin lammasta ja olin kiihkoissani. Harmittaa vaan, jos joku aslakki neljän tuulen hattuineen tästä jotain petokorvausta saa.
Että älä palliaivo minulle nukkumisesta puhu. Sinä vaan nukut valveillasikin olo ajan. Koko elämäsi on yhtä nukkumista. Niin vähän saat aikaan. Ja vielä kaupan päälle pelkäät hysteerisesti sutta, mikä saa minunkaltaisen fiksun ihmisen ihan hirnumaan ja nauraa röhöttämään. Kaikenlaista ihmisjätettä sitä voi olla olemassa.- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Juuri tuossa näin unen, kun sudet raatelivat jotain poron tapaista elukkaa. Poro se varmaan oli, ainakin sillä oli sarvet.
Voi että oli hyvä uni. Sitten hoksasin, että minä olin lauman jäsen. Raatelin lammasta ja olin kiihkoissani. Harmittaa vaan, jos joku aslakki neljän tuulen hattuineen tästä jotain petokorvausta saa.
Että älä palliaivo minulle nukkumisesta puhu. Sinä vaan nukut valveillasikin olo ajan. Koko elämäsi on yhtä nukkumista. Niin vähän saat aikaan. Ja vielä kaupan päälle pelkäät hysteerisesti sutta, mikä saa minunkaltaisen fiksun ihmisen ihan hirnumaan ja nauraa röhöttämään. Kaikenlaista ihmisjätettä sitä voi olla olemassa.peto ryhmän filosofiaa ja toiminta tapaa.
- Anonyymi
Että älä palliaivo minulle nukkumisesta puhu. Sinä vaan nukut valveillasikin olo ajan. Koko elämäsi on yhtä nukkumista. Niin vähän saat aikaan. Ja vielä kaupan päälle pelkäät hysteerisesti sutta, mikä saa minunkaltaisen fiksun ihmisen ihan hirnumaan ja nauraa röhöttämään. Kaikenlaista ihmisjätettä sitä voi olla olemassa.Niinpä tosiaan näyttää... Kaikenlaista ihmisjätettä...
- Anonyymi
Että älä palliaivo minulle nukkumisesta puhu. Sinä vaan nukut valveillasikin olo ajan. Koko elämäsi on yhtä nukkumista. Niin vähän saat aikaan. Ja vielä kaupan päälle pelkäät hysteerisesti sutta, mikä saa minunkaltaisen fiksun ihmisen ihan hirnumaan ja nauraa röhöttämään. Kaikenlaista ihmisjätettä sitä voi olla olemassa.Nousiko pojan pipuli pystyyn, kunniin kiihkoissasi lampaasta olit??
- Anonyymi
ee pelota."haalikko turvana,jos tarvii.rihla kohillaa.
- Anonyymi
Analyytikkö vaikuttaa Vihreiden riveissä.
En paljasta hänen henkilöllisyyttään,koskapa Susianalyytikon itse on se tehtävä. Jos aikoo kansanedustajaksi, silloin täytyy ottaa vastuu siitäkin suolloksesta, mitä näillekin metsästyssivuille on erittänyt, tehtävä Peteliukset ja pyörrettävä kaikki halveeraus ja eri arvoon asettaminen, sekä syrjintä.
Arvaan, ettei Susianalyytikko kokaan kykene noin toimimaan.
Onneksemme, metsästäjät ovat jo onnistuneet pakkosivistämään analyytikkoa, suolto on vähennyt ja siistiytynyt.- Anonyymi
Vihreat.fisivuilla tai valtakunnanuutisissa ei vieläkään ole anteeksipyyntöjä soperreltu.
- Anonyymi
höpötys ei yhtään sutta lisää tähän maahan.
- Anonyymi
Sudet saisi kaikki tappaa Suomesta - niitä ei tarvita yhtikäs mihinkään. Jos puute on, niin Venäjälltä löytyy susia tuhatmäärin.
Anonyymi kirjoitti:
Sudet saisi kaikki tappaa Suomesta - niitä ei tarvita yhtikäs mihinkään. Jos puute on, niin Venäjälltä löytyy susia tuhatmäärin.
Heh heh....tämän maan kaikki apinat taas saisi laittaa pakkositeisiin taikka mielisairaaloihin. Niin sairaita he ovat, elleivät sivisty. Minä kyllä yritän sivistää parhaani mukaan tuota sutta pelkäävää jätekansaa.
Huomaa palliaivo, jotta nyt taas tarkoitan Susianalyysissani tarkoin määrittelemääni apinatermiä. En suinkaan hienoa luonnonapinaa, jota pitää suojella.- Anonyymi
Heh heh....tämän maan kaikki apinat taas saisi laittaa pakkositeisiin taikka mielisairaaloihin. Niin sairaita he ovat, elleivät sivisty. Minä kyllä yritän sivistää parhaani mukaan tuota sutta pelkäävää jätekansaa.
Huomaa palliaivo, jotta nyt taas tarkoitan Susianalyysissani tarkoin määrittelemääni apinatermiä. En suinkaan hienoa luonnonapinaa, jota pitää suojella.Jaa suojella luonnonapinaa? Muistaakseni kehuskelit syöneesi apinanaivoja noilla "reissuillasi". Että semmoinen suojelija. Ja pipuli pystyssä lampaita katselee ???
- Anonyymi
Huomaa palliaivo, jotta nyt taas tarkoitan Susianalyysissani tarkoin määrittelemääni apinatermiä. En suinkaan hienoa luonnonapinaa, jota pitää suojella.Noin se menee.
Kun heittää provokaation ja perään provoaan kommentoi, saa tuupattua palstalle itseään parhaimman mukaan miellyttävää jätettä!
Onkohan Vihreilläkin tutkinta menossa, koska molotusta ei ole hetkeen paheksuttavaksemme ilmestynyt? - Anonyymi
Huomaa palliaivo, jotta nyt taas tarkoitan Susianalyysissani tarkoin määrittelemääni apinatermiä. En suinkaan hienoa luonnonapinaa, jota pitää suojella.kävin täällä viimeksi kolme vuotta sitten lukemassa hourailujasi ja sinä hullu sekoilet täällä vieläkin.................
- Anonyymi
Huomaa palliaivo, jotta nyt taas tarkoitan Susianalyysissani tarkoin määrittelemääni apinatermiä. En suinkaan hienoa luonnonapinaa, jota pitää suojella.Tää on tätä peto ryhmä, luke sorvausta. löpinää löpinää löpinää
- Anonyymi
Wau, että ihan Susianalyytikko, salli mun nauraa, Tyypillistä öyhyämistä mitä Petoryhmä suoltaa sinun suullasi, opettele ilmaisemaan itsesi paremmin vai tuottaako se vaikeuksia?? sillä suustasi ei ole tullut tähän asti mitään järkevää ainoastaan tätä paskaa mitä suollatte näille "Faneille", noille hyväuskoisille jolla ei oma ajattelukyky riitä erottelemaan valhetta ja totuutta. Olisit edes joskus nähnyt tai elänyt Sudin kanssa rinnatusten mutta se on sinulle kaukainen asia ja joo,,,,turha sanoa että olet käynyt kuvahaaskoilla tutustumassa petoihin sillä nekin on Venäjän sekarotuisia rakkeja mitä siellä näkee.......
- Anonyymi
Kylläpä on taas hieno avaus analyytikolta!
- Anonyymi
Heh heh apinalle tuttipulloa.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086