Syöttekö mämmiä vai lähdettekö lavatansseihin?
Mitä aijotte tehdä pääsiäisenä?
17
1243
Vastaukset
- tosiaan
vetää käteen ja sit jojoon.
- japanitar
voi...*huokaus*...
- Ben_Sjatkel
Lavatansseja ei täälläpäin juuri..
Mämmiäkään ei oikein mistään saa.
Vaikiaks meni, tai sitten teit kysymyksen väärin, mirham..
Minä hyppään junaan ja menen naapurikaupunkiin olusille.
Øresundin yli.. Ja vähän ali..
Ben- mirham
mennä olusille....Otan osaa Japanitar,.töissä joudun olemaan myös minäkin..Pää asia että kevättä kohti mennään!
tietäisi vain missä
- venuslainen
toistamme mieheni kanssa vanhaa traditoita...piilottelemalla munia, hih!
- VanhatKaadot
nettipillun wonkaamista että pääsis livenä nussimaan....
- s.a.n.t.s.a
Kerrankin ihan yksin kotona, siis ilman lapsia. Käyn ostamassa jotain herkkuruokaa vain itselleni, lainaan pari hyvää elokuvaa, ehkä romattista, ja loikoilen. Jos vielä saisi pari hyvää kaveria kylään, olisi kaikki oikein mukavasti.
Jos voin, katson elokuvia ja rentoudun.
Ja sitten kuin Tabac-mainoksesta: "..koskaan ei
voi tietää, kuka tulee käymään..."
No, vannomatta paras.- MystikkoNainen
Meinaa ulkoilla, lepäillä ja käydä kavereiden luona syömässä :) Maalaan myös pari munaa....
työt lohkaisevat ison osan Pääsiäisestä. Mutta positiivista ajattelua; töitähän seuraa vapaat..
Vähän kyläilyä ja toiveita saada myös itse vieras.
Tsemppiä muillekin "työn orjille" :)- savon seppä
koko aika jihuuuuu! Pääsiäisenä tulee tehtyä kaikkea kivaa, ulkoilua, kylä reissuja, ehkä pilkkimistäkin ja maanantaina sitten ajelen tuonne etelään päin...Mämmiä en aio maistaa ollenkaan...Hyvää pääsiäistä vaan kaikille!
- lillasyster
pitää kohteliaasti taas maistaa anoppilassa.
Lopuista pääsiäisen syömisistä päätänkin sitten itse!
Koskapa taas olen kokkina kotikeittiössä, lapsille ja lapsenlapselle. Ihanan lihottavaa pashaa rupean kohta valmistamaan, tosin nykyisin teen siitä kevytversioita.
Sitten loppuaika menee ihanasti huolettomassa lorvailussa. Toivottavasti The Bold And the Beautiful pyörii normaaliin tapaan huomenna ja maanantainakin. - ja käyn
starttailemassa 60-luvun jenkkiautoani. Kevään luontoääni: isolohko veekasin matala jytinä !
Taas yksi pitkältä tuntunut talvi about takana...- IMETTÄJÄ
TIPUT IMEVÄT MUNAANI.JA SAAVAT MYÖS MAALATA SITÄ. YHDELLÄ ON KUUKAUTISET VARMAAN ARVAATTE KOHTA MUNANI ON PUNAINEN. AJELEN KELILLÄ KUIN KELILLÄ MINULLA ON AINA PÄÄSIÄINEN.
- mirham
näyttää hyvältä! Rentouttavaa Pääsiäistä kaikille!;)
- mirham
kuuluvat asiallisesti vastanneille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023