Syöttekö mämmiä vai lähdettekö lavatansseihin?
Mitä aijotte tehdä pääsiäisenä?
17
1288
Vastaukset
- tosiaan
vetää käteen ja sit jojoon.
- japanitar
voi...*huokaus*...
- Ben_Sjatkel
Lavatansseja ei täälläpäin juuri..
Mämmiäkään ei oikein mistään saa.
Vaikiaks meni, tai sitten teit kysymyksen väärin, mirham..
Minä hyppään junaan ja menen naapurikaupunkiin olusille.
Øresundin yli.. Ja vähän ali..
Ben- mirham
mennä olusille....Otan osaa Japanitar,.töissä joudun olemaan myös minäkin..Pää asia että kevättä kohti mennään!
tietäisi vain missä
- venuslainen
toistamme mieheni kanssa vanhaa traditoita...piilottelemalla munia, hih!
- VanhatKaadot
nettipillun wonkaamista että pääsis livenä nussimaan....
- s.a.n.t.s.a
Kerrankin ihan yksin kotona, siis ilman lapsia. Käyn ostamassa jotain herkkuruokaa vain itselleni, lainaan pari hyvää elokuvaa, ehkä romattista, ja loikoilen. Jos vielä saisi pari hyvää kaveria kylään, olisi kaikki oikein mukavasti.
Jos voin, katson elokuvia ja rentoudun.
Ja sitten kuin Tabac-mainoksesta: "..koskaan ei
voi tietää, kuka tulee käymään..."
No, vannomatta paras.- MystikkoNainen
Meinaa ulkoilla, lepäillä ja käydä kavereiden luona syömässä :) Maalaan myös pari munaa....
työt lohkaisevat ison osan Pääsiäisestä. Mutta positiivista ajattelua; töitähän seuraa vapaat..
Vähän kyläilyä ja toiveita saada myös itse vieras.
Tsemppiä muillekin "työn orjille" :)- savon seppä
koko aika jihuuuuu! Pääsiäisenä tulee tehtyä kaikkea kivaa, ulkoilua, kylä reissuja, ehkä pilkkimistäkin ja maanantaina sitten ajelen tuonne etelään päin...Mämmiä en aio maistaa ollenkaan...Hyvää pääsiäistä vaan kaikille!
- lillasyster
pitää kohteliaasti taas maistaa anoppilassa.
Lopuista pääsiäisen syömisistä päätänkin sitten itse!
Koskapa taas olen kokkina kotikeittiössä, lapsille ja lapsenlapselle. Ihanan lihottavaa pashaa rupean kohta valmistamaan, tosin nykyisin teen siitä kevytversioita.
Sitten loppuaika menee ihanasti huolettomassa lorvailussa. Toivottavasti The Bold And the Beautiful pyörii normaaliin tapaan huomenna ja maanantainakin. - ja käyn
starttailemassa 60-luvun jenkkiautoani. Kevään luontoääni: isolohko veekasin matala jytinä !
Taas yksi pitkältä tuntunut talvi about takana...- IMETTÄJÄ
TIPUT IMEVÄT MUNAANI.JA SAAVAT MYÖS MAALATA SITÄ. YHDELLÄ ON KUUKAUTISET VARMAAN ARVAATTE KOHTA MUNANI ON PUNAINEN. AJELEN KELILLÄ KUIN KELILLÄ MINULLA ON AINA PÄÄSIÄINEN.
- mirham
näyttää hyvältä! Rentouttavaa Pääsiäistä kaikille!;)
- mirham
kuuluvat asiallisesti vastanneille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592