Mitä aijotte tehdä pääsiäisenä?

mirham

Syöttekö mämmiä vai lähdettekö lavatansseihin?

17

1243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaan

vetää käteen ja sit jojoon.

• japanitar

voi...*huokaus*...

• Ben_Sjatkel

Lavatansseja ei täälläpäin juuri..
      Mämmiäkään ei oikein mistään saa.
      Vaikiaks meni, tai sitten teit kysymyksen väärin, mirham..

Minä hyppään junaan ja menen naapurikaupunkiin olusille.

Øresundin yli.. Ja vähän ali..

Ben

• mirham

mennä olusille....Otan osaa Japanitar,.töissä joudun olemaan myös minäkin..Pää asia että kevättä kohti mennään!

• tietäisi vain missä

• venuslainen

toistamme mieheni kanssa vanhaa traditoita...piilottelemalla munia, hih!

• VanhatKaadot

nettipillun wonkaamista että pääsis livenä nussimaan....

• s.a.n.t.s.a

Kerrankin ihan yksin kotona, siis ilman lapsia. Käyn ostamassa jotain herkkuruokaa vain itselleni, lainaan pari hyvää elokuvaa, ehkä romattista, ja loikoilen. Jos vielä saisi pari hyvää kaveria kylään, olisi kaikki oikein mukavasti.

• Jos voin, katson elokuvia ja rentoudun.
      Ja sitten kuin Tabac-mainoksesta: "..koskaan ei
      voi tietää, kuka tulee käymään..."

No, vannomatta paras.

• MystikkoNainen

Meinaa ulkoilla, lepäillä ja käydä kavereiden luona syömässä :) Maalaan myös pari munaa....

• työt lohkaisevat ison osan Pääsiäisestä. Mutta positiivista ajattelua; töitähän seuraa vapaat..
      Vähän kyläilyä ja toiveita saada myös itse vieras.
      Tsemppiä muillekin "työn orjille" :)

• savon seppä

koko aika jihuuuuu! Pääsiäisenä tulee tehtyä kaikkea kivaa, ulkoilua, kylä reissuja, ehkä pilkkimistäkin ja maanantaina sitten ajelen tuonne etelään päin...Mämmiä en aio maistaa ollenkaan...Hyvää pääsiäistä vaan kaikille!

• lillasyster

pitää kohteliaasti taas maistaa anoppilassa.
      Lopuista pääsiäisen syömisistä päätänkin sitten itse!
      Koskapa taas olen kokkina kotikeittiössä, lapsille ja lapsenlapselle. Ihanan lihottavaa pashaa rupean kohta valmistamaan, tosin nykyisin teen siitä kevytversioita.
      Sitten loppuaika menee ihanasti huolettomassa lorvailussa. Toivottavasti The Bold And the Beautiful pyörii normaaliin tapaan huomenna ja maanantainakin.

• ja käyn

starttailemassa 60-luvun jenkkiautoani. Kevään luontoääni: isolohko veekasin matala jytinä !
      Taas yksi pitkältä tuntunut talvi about takana...

• IMETTÄJÄ

TIPUT IMEVÄT MUNAANI.JA SAAVAT MYÖS MAALATA SITÄ. YHDELLÄ ON KUUKAUTISET VARMAAN ARVAATTE KOHTA MUNANI ON PUNAINEN. AJELEN KELILLÄ KUIN KELILLÄ MINULLA ON AINA PÄÄSIÄINEN.

• mirham

näyttää hyvältä! Rentouttavaa Pääsiäistä kaikille!;)

• mirham

kuuluvat asiallisesti vastanneille!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe