Olen nukkunut ja herännyt viimeksi maanantaina 10.2 klo 12 jälkeen. sen jälkeen en ole nukkunut hetkeäkään. Miten on mahdollista että nyt keskiviikkona 12.2 klo 13:23 olen edelleen täysin pirteenä????????? Mä oon koko ajan pirteä, ei nukuta sängyssäkin olen silmät kiini mutta täysin pirteänä. Ja mä olen viimeksi nukkunut maanantaina siitä asti olen ollut täysin pirteänä.. nytkin oon täysin pirteä... huoh.....
2vrk mennyt eikä uni tule.
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko vetänyt alkoholia vahvempaa?
Ootko stressaantunut? - Anonyymi
Piriä?
Täysikuu. - Anonyymi
Ukko ruikutti ympäriinsä, että ei nuku lainkaan. Tosiasiassa se nukkui 3-4 tunnin pätkiä kuorsaten, yhteensä 7-8 tuntia yössä, heräs kerran yössä korinastaan kääntämään kylkeään, valvoi muutaman minuutin ja jatkoi korinaa.
Muut ei kyllä nukkuneet hyvin.
Korina loppui kun lopetti alkoholin käytön täysin, alkoi uudestaan kun alkoi maltillinen pari keskiolutta illassa.
Pari vuotta sitten näin BBC:n dokkarin, jossa lauma "unettomia" vietiin unilabraan ja tutkittiin. Pääosa nukkui kuin tyytyväiset lapset, eli unta riittävästi. Sen sijaan vetivät hirveää draamaa mikroheräämisistään öisin, vaikka näitä heräämisiä on kaikilla eli ihan normi juttua. - Anonyymi
En ole vetänyt mitään tai juonnut alkoholia! Ongelma on sama !! Klo on nyt 21:35 ja edelleen oon yhtä pirteä kun herättyäni silloin maanantaina. Ei mitää tietoa väsymyksestä, huolestuttaa jo aika pahasti, koska oikeesti olen paraaikaa täysin pirteä kun päivällä ku kirjotin tuon aloituksen niin sama pirteys on edelleen päällä. Mitenköhän mä tässä nyt unta saan???
- Anonyymi
entäs jos vetäisit kännit
- Anonyymi
Kello on nyt 2:19 ja ihan pirteänä!!! tää on jo sairasta ei edes haukotuksen haukotusta! Tässä mä olen koneella ja telkkarista tulee youtubesta musiikkia...
Kyllä jos nyt ei ala aamuun menessä uni tulemaan. Pakko se on jotain käydä Alkossa hakemaan, ei tästä tuu muuten yhtään mitään....
Ois vaan aika tärkee tietää että mä olen herännyt maanantaina!! ja nyt on torstai yö klo 2:23 nii miten mä voin olla koko ajan ihan pirteänä???? Silmät ei seiso päässä kun peilistä kattoo eikä ole kasvannut silmäpusseja...
Joo kahviin en ole koskenut. Teetä tehnyt juonnut vettä tehnyt voi leipiä ja vähän popsinut dominoa kylmän maidon kanssa.
Mutta kaikin puolin aika järkyttävää maanantaina 12 klo jälkeen olen herännyt ja nyt on torstai klo 2:29 ja koko ajan ollut ihan pirteänä.- Anonyymi
Joo joo, ei selvinpäin oleva ihminen noin montaa yötä uupumatta hereillä ole vaan menisi lääkäriin ja apteekista ostaisi melatoniinia. Muista jos olet ottanut aineita, etkä selvää viinaa niin olisit jo sammunut viinan vetämisen johdosta monta päivää sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo, ei selvinpäin oleva ihminen noin montaa yötä uupumatta hereillä ole vaan menisi lääkäriin ja apteekista ostaisi melatoniinia. Muista jos olet ottanut aineita, etkä selvää viinaa niin olisit jo sammunut viinan vetämisen johdosta monta päivää sitten.
Ja justhan aineitten vetäjillä ne silmät seisooki.
- Anonyymi
Saattaa pukata maniaa, jos ei tule väsymyksen tunnetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635