2vrk mennyt eikä uni tule.

Anonyymi

Olen nukkunut ja herännyt viimeksi maanantaina 10.2 klo 12 jälkeen. sen jälkeen en ole nukkunut hetkeäkään. Miten on mahdollista että nyt keskiviikkona 12.2 klo 13:23 olen edelleen täysin pirteenä????????? Mä oon koko ajan pirteä, ei nukuta sängyssäkin olen silmät kiini mutta täysin pirteänä. Ja mä olen viimeksi nukkunut maanantaina siitä asti olen ollut täysin pirteänä.. nytkin oon täysin pirteä... huoh.....

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko vetänyt alkoholia vahvempaa?
      Ootko stressaantunut?

    • Anonyymi

      Piriä?
      Täysikuu.

    • Anonyymi

      Ukko ruikutti ympäriinsä, että ei nuku lainkaan. Tosiasiassa se nukkui 3-4 tunnin pätkiä kuorsaten, yhteensä 7-8 tuntia yössä, heräs kerran yössä korinastaan kääntämään kylkeään, valvoi muutaman minuutin ja jatkoi korinaa.
      Muut ei kyllä nukkuneet hyvin.
      Korina loppui kun lopetti alkoholin käytön täysin, alkoi uudestaan kun alkoi maltillinen pari keskiolutta illassa.
      Pari vuotta sitten näin BBC:n dokkarin, jossa lauma "unettomia" vietiin unilabraan ja tutkittiin. Pääosa nukkui kuin tyytyväiset lapset, eli unta riittävästi. Sen sijaan vetivät hirveää draamaa mikroheräämisistään öisin, vaikka näitä heräämisiä on kaikilla eli ihan normi juttua.

    • Anonyymi

      En ole vetänyt mitään tai juonnut alkoholia! Ongelma on sama !! Klo on nyt 21:35 ja edelleen oon yhtä pirteä kun herättyäni silloin maanantaina. Ei mitää tietoa väsymyksestä, huolestuttaa jo aika pahasti, koska oikeesti olen paraaikaa täysin pirteä kun päivällä ku kirjotin tuon aloituksen niin sama pirteys on edelleen päällä. Mitenköhän mä tässä nyt unta saan???

    • Anonyymi

      entäs jos vetäisit kännit

    • Anonyymi

      Kello on nyt 2:19 ja ihan pirteänä!!! tää on jo sairasta ei edes haukotuksen haukotusta! Tässä mä olen koneella ja telkkarista tulee youtubesta musiikkia...
      Kyllä jos nyt ei ala aamuun menessä uni tulemaan. Pakko se on jotain käydä Alkossa hakemaan, ei tästä tuu muuten yhtään mitään....
      Ois vaan aika tärkee tietää että mä olen herännyt maanantaina!! ja nyt on torstai yö klo 2:23 nii miten mä voin olla koko ajan ihan pirteänä???? Silmät ei seiso päässä kun peilistä kattoo eikä ole kasvannut silmäpusseja...
      Joo kahviin en ole koskenut. Teetä tehnyt juonnut vettä tehnyt voi leipiä ja vähän popsinut dominoa kylmän maidon kanssa.
      Mutta kaikin puolin aika järkyttävää maanantaina 12 klo jälkeen olen herännyt ja nyt on torstai klo 2:29 ja koko ajan ollut ihan pirteänä.

      • Anonyymi

        Joo joo, ei selvinpäin oleva ihminen noin montaa yötä uupumatta hereillä ole vaan menisi lääkäriin ja apteekista ostaisi melatoniinia. Muista jos olet ottanut aineita, etkä selvää viinaa niin olisit jo sammunut viinan vetämisen johdosta monta päivää sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, ei selvinpäin oleva ihminen noin montaa yötä uupumatta hereillä ole vaan menisi lääkäriin ja apteekista ostaisi melatoniinia. Muista jos olet ottanut aineita, etkä selvää viinaa niin olisit jo sammunut viinan vetämisen johdosta monta päivää sitten.

        Ja justhan aineitten vetäjillä ne silmät seisooki.


    • Anonyymi

      Saattaa pukata maniaa, jos ei tule väsymyksen tunnetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe