Kun teen Nokia 3 puhelimeen tehdasasetus palautuksen, niin jääkö mitään tietoja?
Nokia 3 tehdasasetus palautus
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jos luuri on ennen sitä ollut salattu. Ota kuitenkin huomioon että luuri saattaa kysyä sinun tilitietoja kun sen avaa. Eli uusi omistaja ei välttämättä saa laitetta käyttöön.
- Anonyymi
Ei jos luuri on ennen sitä ollut salattu, mitä tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos luuri on ennen sitä ollut salattu, mitä tarkoittaa?
https://support.google.com/android/answer/6215472?hl=fi Tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://support.google.com/android/answer/6215472?hl=fi Tätä
Minulla on näytön lukitus
Alkuperäinen kirjoittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on näytön lukitus
Alkuperäinen kirjoittajaLuultavasti salattu.
- Anonyymi
Ei katoa tiedot tehdasasetuksiin palauttamalla. Pitää käyttää jollain ammattilaisella tyhjennettävänä, jotka päällekirjoittavat satunnaisia bittisarjoja laitteen muistiin.
- Anonyymi
En myy, enkä anna kellekään puhelinta , kun en enään käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En myy, enkä anna kellekään puhelinta , kun en enään käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja.No sitten sen voi vaikka tuhota, jos ei meinaa enää koskaan käyttää.
- Anonyymi
ellei ole tuo salaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091