Camryjä ensirekisteröitiin tammikuussa 96 autoa

Anonyymi

163

188

    Vastaukset

    • Pituipäs sattua. Skoda Kodiaq:ia rekisteröitiin myös 96 kpl. Osoittaa Skodan suurta suosiota. Hinnat mallista riippuen 32kEur -67kEur.

      • Pitipäs sattua että ladattavina hybrideinä Skoda Superbeja myytiin 95, mikä on vain yhtä vaille mitä pelkällä bensalla liikkuvia Camryjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitipäs sattua että ladattavina hybrideinä Skoda Superbeja myytiin 95, mikä on vain yhtä vaille mitä pelkällä bensalla liikkuvia Camryjä.

        Tai 5-sarjan BMW:tä 117 kpl ja E-sarjan Mersua 112 kpl, jotka ovat selvästi kalliimpia mutta silti niitä rekisteröitiin enemmän. Camryhän piti kuulemma näidenkin myyntiä syödä selvästi.





      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitipäs sattua että ladattavina hybrideinä Skoda Superbeja myytiin 95, mikä on vain yhtä vaille mitä pelkällä bensalla liikkuvia Camryjä.

        Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele.

        "Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele."
        Mitä h**vettiä sinä sekoilet? Kukaan ei ole väittänyt etteikö Camry kulkisi sähkölläkin ja luvut ovat tasan oikein!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele.

        Totta. Jos Camry oikeasti liikkuisi pelkällä bensalla, miksi sitten Camrylla pääsee ajamaan todella pienellä bensankulutuksella?
        https://www.youtube.com/watch?v=Ms1W5ElvygY


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele."
        Mitä h**vettiä sinä sekoilet? Kukaan ei ole väittänyt etteikö Camry kulkisi sähkölläkin ja luvut ovat tasan oikein!

        "Pitipäs sattua että ladattavina hybrideinä Skoda Superbeina myytiin 95, mikä on vain yhtä vaille mitä pelkällä bensalla liikkuvia Camryjä."
        Tuossa se pelkällä bensalla mainitaan, että mitä helvettiä minä sekoilin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pitipäs sattua että ladattavina hybrideinä Skoda Superbeina myytiin 95, mikä on vain yhtä vaille mitä pelkällä bensalla liikkuvia Camryjä."
        Tuossa se pelkällä bensalla mainitaan, että mitä helvettiä minä sekoilin?

        "Tuossa se pelkällä bensalla mainitaan, että mitä helvettiä minä sekoilin?"
        Sitä helvettiä, että Camryyn ei voi "tankata" mitään muuta kuin bensaa!

        Nyt ollaan Toyotan vääristelevän mainonnan tuottaman harhan äärellä, jollainen mainonta on vielä toistaiseksi sallittua Suomessa, mutta Norjassa jo kiellettyä.
        Toyotan hybridi ei todellakaan tee tyhjästä sähköä. Kaikki sen liike-energia on bensasta kotoisin eli liikkuu pelkällä bensalla vaikka osa liike-energiasta otetaankin talteen sähkönä jota voidaan käyttää uudestaan tuottamaan liike-energiaa. Missään vaiheessa talteen otettu energia ei ylitä bensalla tuotetun liike-energian määrää.
        Toyotan systeemi on hyvä, mutta on väärin kuvitella, että se lataisi akkuja muuten kuin bensalla tuotetulla työllä. Camry liikkuu pelkällä bensalla, koska siihen ei voi ladata muuta energiaa kuin mitä bensasta saadaan. Superb PHEV: hen voi ladata verkosta sähköä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tuossa se pelkällä bensalla mainitaan, että mitä helvettiä minä sekoilin?"
        Sitä helvettiä, että Camryyn ei voi "tankata" mitään muuta kuin bensaa!

        Nyt ollaan Toyotan vääristelevän mainonnan tuottaman harhan äärellä, jollainen mainonta on vielä toistaiseksi sallittua Suomessa, mutta Norjassa jo kiellettyä.
        Toyotan hybridi ei todellakaan tee tyhjästä sähköä. Kaikki sen liike-energia on bensasta kotoisin eli liikkuu pelkällä bensalla vaikka osa liike-energiasta otetaankin talteen sähkönä jota voidaan käyttää uudestaan tuottamaan liike-energiaa. Missään vaiheessa talteen otettu energia ei ylitä bensalla tuotetun liike-energian määrää.
        Toyotan systeemi on hyvä, mutta on väärin kuvitella, että se lataisi akkuja muuten kuin bensalla tuotetulla työllä. Camry liikkuu pelkällä bensalla, koska siihen ei voi ladata muuta energiaa kuin mitä bensasta saadaan. Superb PHEV: hen voi ladata verkosta sähköä.

        Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä. Jo sana hybrid tarkoittaa puolet jotain ja puolet jotain muuta. Ja tässä tapauksessa bensa/sähköautoa. Missään mainoksessa Toyota hybridin ei ole sanottukaan olevan täysin itselataava vaan vain itselataava.
        En tiedä mitä epäselvää tässä on, mutta ilmeisesti Norjalaiset eivät ole olleet näistä asioista ihan perillä.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä. Jo sana hybrid tarkoittaa puolet jotain ja puolet jotain muuta. Ja tässä tapauksessa bensa/sähköautoa. Missään mainoksessa Toyota hybridin ei ole sanottukaan olevan täysin itselataava vaan vain itselataava.
        En tiedä mitä epäselvää tässä on, mutta ilmeisesti Norjalaiset eivät ole olleet näistä asioista ihan perillä.

        Joo, ei norjalaiset ymmärrä energiasta ja energiantuotosta juuri mitään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä. Jo sana hybrid tarkoittaa puolet jotain ja puolet jotain muuta. Ja tässä tapauksessa bensa/sähköautoa. Missään mainoksessa Toyota hybridin ei ole sanottukaan olevan täysin itselataava vaan vain itselataava.
        En tiedä mitä epäselvää tässä on, mutta ilmeisesti Norjalaiset eivät ole olleet näistä asioista ihan perillä.

        Sana hybrid ei missään tapauksessa tarkoita, että puolet jotain ja puolet jotain muuta. Wikipedian mukaan hybridiajoneuvo tarkoittaa kahden eri voimanlähteen yhdistelmää käyttävää ajneuvoa, mutta missään ei sanota, että osuus olisi 50%/50%. Se on tojohörhön omaa kuvitelmaa, eikä Tojon hybridikään siihen pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sana hybrid ei missään tapauksessa tarkoita, että puolet jotain ja puolet jotain muuta. Wikipedian mukaan hybridiajoneuvo tarkoittaa kahden eri voimanlähteen yhdistelmää käyttävää ajneuvoa, mutta missään ei sanota, että osuus olisi 50%/50%. Se on tojohörhön omaa kuvitelmaa, eikä Tojon hybridikään siihen pysty.

        Tarkoitin suurinpiirtein tuota puolet ja puolet, koska Norskit ovat mitä ilmeisemmin luulleet Toyota hybridin olevan täysin itselataava täys-sähköauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja e mersua 2 klp

        Höpö höpö, pelkästään taksiin menee E mersua joka kuukausi vähintään 80-100 kpl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä. Jo sana hybrid tarkoittaa puolet jotain ja puolet jotain muuta. Ja tässä tapauksessa bensa/sähköautoa. Missään mainoksessa Toyota hybridin ei ole sanottukaan olevan täysin itselataava vaan vain itselataava.
        En tiedä mitä epäselvää tässä on, mutta ilmeisesti Norjalaiset eivät ole olleet näistä asioista ihan perillä.

        "Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä."
        Kuten kaikki hybridit, myös ne joihin voi ladata myös verkkosähköä!
        Kaikki sähkö mitä Camry lataa, on tuotettu liike-energiasta joka on tuotettu bensalla. Millään muulla keinoin et saa Camryä tuottamaan lataussähköä, ellet hinaa sitä mäen päälle. Turha teidän on jankuttaa samaa mantraa jarrutus- tai moottorijarrutusenergiasta, koska niitä saadakseen on poltettava bensaa. Kaikki sähkö höpöhybridissä on tuotettu viime kädessä bensalla tuotetusta liikkeestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai 5-sarjan BMW:tä 117 kpl ja E-sarjan Mersua 112 kpl, jotka ovat selvästi kalliimpia mutta silti niitä rekisteröitiin enemmän. Camryhän piti kuulemma näidenkin myyntiä syödä selvästi.

        Ei todellakaan ole Bemareita rekisteröity noin paljoa, Mersun uskon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole Bemareita rekisteröity noin paljoa, Mersun uskon.

        Suomalaiset ei kuitenkaan niin tyhmiä suurimmassa osassa ole et laitta jäätävän rahamäärän bemarin vikaloukkuun, eiköhän Mese ole se suosituin premium.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin suurinpiirtein tuota puolet ja puolet, koska Norskit ovat mitä ilmeisemmin luulleet Toyota hybridin olevan täysin itselataava täys-sähköauto.

        Dieselgenerattori takakonttiin ja sähkömoottori vetämään, niin siinä on täysin itselataava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä."
        Kuten kaikki hybridit, myös ne joihin voi ladata myös verkkosähköä!
        Kaikki sähkö mitä Camry lataa, on tuotettu liike-energiasta joka on tuotettu bensalla. Millään muulla keinoin et saa Camryä tuottamaan lataussähköä, ellet hinaa sitä mäen päälle. Turha teidän on jankuttaa samaa mantraa jarrutus- tai moottorijarrutusenergiasta, koska niitä saadakseen on poltettava bensaa. Kaikki sähkö höpöhybridissä on tuotettu viime kädessä bensalla tuotetusta liikkeestä.

        https://youtu.be/5QNw1n5JLLw jos ei toimi niin laitan uudestaan. Siinä sen näkee kierroslukumittarista milloin bensakone on päällä ja milloin pois päältä. Kaupunkiajo, joka on eniten polttoainetta kuluttavaa ajoa niin tuossa sen näkee miten Toyotan hybridi lähtee liikkeelle pelkällä sähköllä ja latautuu seuraavassa hidastuksessa seuraavaa liikkeellelähtöä varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ei kuitenkaan niin tyhmiä suurimmassa osassa ole et laitta jäätävän rahamäärän bemarin vikaloukkuun, eiköhän Mese ole se suosituin premium.

        Premium Mese ja Rellun motilla jep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toyota hybrid lataa myös jarrutusenergiaa sekä moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkästään sähköllä."
        Kuten kaikki hybridit, myös ne joihin voi ladata myös verkkosähköä!
        Kaikki sähkö mitä Camry lataa, on tuotettu liike-energiasta joka on tuotettu bensalla. Millään muulla keinoin et saa Camryä tuottamaan lataussähköä, ellet hinaa sitä mäen päälle. Turha teidän on jankuttaa samaa mantraa jarrutus- tai moottorijarrutusenergiasta, koska niitä saadakseen on poltettava bensaa. Kaikki sähkö höpöhybridissä on tuotettu viime kädessä bensalla tuotetusta liikkeestä.

        Normaalisti eniten polttoainetta kuluttavassa kaupunkiajossa Toyotan hybridi käyttää liikkeellelähdössä välillä pelkästään sähköä ja lataa sekä moottorijarrutuksella, että myös perusjarrutuksella seuraavaan pysähdykseen ja taas pelkällä sähköllä eteenpäin seuraavaan stoppiin. https://youtu.be/5QNw1n5JLLw


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry hybrid kulkee myös sähköllä, joten älä valehtele.

        Eihän kulje sähköllä vaan BENSALLA.

        Jos sillä bensalla ladataan akkua niin vaikka sähkömoottorilla ajetaankin, niin käyttävoima on bensiini


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kulje sähköllä vaan BENSALLA.

        Jos sillä bensalla ladataan akkua niin vaikka sähkömoottorilla ajetaankin, niin käyttävoima on bensiini

        Joo silti sä unohdat myös sen jarrutus ja moottorijarrutusenergian, joiden avulla Camry hybrid lataa. Ja välillä auto kulkee vaan pelkällä sähköllä.


    • Volvo xc60 323kpl.
      Olikohan Camryn koko kuluvan vuoden rekisteröinnit tuossa kun papat ovat pihdanneet viime vuoden rekisteröinnit uudelle vuodelle ja näin vanhan perimätiedon mukaan auto on vuotta nuorempi, hihhii mitä pöljiä.

      • Onhan se selvää että tammikuulla näkyy piikkinä se että autot on haluttu rekisteröidä 2020 puolella, kuitenkin Q4/2019, eli 3kk:n myynti oli vain 103 autoa. Camryn myynti taitaa olla maahantuojan tavoitteiden mukainen, mutta luvuista näkyy hyvin että kysyntä tuossa segmentissä (tuon hintaluokan bensakoneinen sedan) vaan on vähäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se selvää että tammikuulla näkyy piikkinä se että autot on haluttu rekisteröidä 2020 puolella, kuitenkin Q4/2019, eli 3kk:n myynti oli vain 103 autoa. Camryn myynti taitaa olla maahantuojan tavoitteiden mukainen, mutta luvuista näkyy hyvin että kysyntä tuossa segmentissä (tuon hintaluokan bensakoneinen sedan) vaan on vähäistä.

        2019 xc60 255kpl ja Camry 26kpl.


      • Volvo onkin auto Toyotan rinnalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        2019 xc60 255kpl ja Camry 26kpl.

        Todella outoa ja älytöntä edes verrata farmaria sedanin kanssa, koska farkku on aina sedania käytännöllisempi ilman edes mitään vertailua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Volvo onkin auto Toyotan rinnalla.

        Se, että tässä naurettavassa vertailussa Volvo on farmari ja Toyota on sedani ei tee Volvosta tällä epäreilulla vertailulla yhtään sen enempää autoa Volvosta. Verrattaisiin vastaavaa Volvo sedania Camry sedaniin ja katottaisiin sitten ne myyntiluvut uudestaan.


      • Hahahaa salli mun nauraa vaan. Sanonko kuule sulle miten naurettava sinä olet ja tämä Camryn ja xc60 keskenään vertailu on ihan pölvästiä hommaa, koska on aivan päivänselvä asia, kun sedania ja farmaria verrataan keskenään, että farmari on aina sedania käytännöllisempi ja jo sen takia farmari on myydympi.


    • Camryn, RAV4 ja Priusin ostamalla saa automaattisesti pöljä-kerhon elinikäisen jäsenkortin. Jos ostaa ladattavan RAV4:n niin koko perhe saa jäsenyden.
      On ne niin ylihinnoiteltuja riisiritsoja.

      • Minulle ei ole vielä tullut jäsenkorttia ja Camry jo 2 viikkoa vanha! Edellinen Camry 18 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei ole vielä tullut jäsenkorttia ja Camry jo 2 viikkoa vanha! Edellinen Camry 18 vuotta.

        Leima on siis otsassasi ja siellä pysyy, otan osaa.


      • Camry oli viime vuonna USA:n myydyin henkilöauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry oli viime vuonna USA:n myydyin henkilöauto.

        Ja tuo porukka valitsi Trumpin presidentiksi. Kaikilla heilläkin on Pöljä-klubin elinikäinen jäsenkortti.
        Odottele rauhassa, sun korttisi on jo postissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo porukka valitsi Trumpin presidentiksi. Kaikilla heilläkin on Pöljä-klubin elinikäinen jäsenkortti.
        Odottele rauhassa, sun korttisi on jo postissa.

        ............ja myydyin katumaasturi oli RAV4.

        Kaikkien autojen lista:

        Neljä Toyotaa kärkikympissä ja RAV4 ykkösenä. Muina Camry, Corolla ja Highlander.

        https://www.statista.com/statistics/276419/best-selling-cars-in-the-united-states/



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja päivän löytö Toyotan omapojalta, hihii on hän naurettava. Kuinkas Euroopan myynti, tai Australia ja Uuden-Seelannin?

        Pitkän ja perusteellisen tutkimukseni lopputulemana olen saanut selville että Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei kukaan tiedä mistään Skodasta yhtään mitään. Toyota sen sijaan on arvostetuimpien merkkien eturivissä niinkuin kaikkialla muuallakin. Amerikassahan Toyota tunnetaan aivan kaikkialla laadun mittapuuna johon muut pyrkivät. Siksi suosio ei amerikkalaisena merkkinä on käsittämättömän kadehdittava. Skoda ei sinne ole koskaan kelvannut ja Volkkarin valloitusretken surullisen kuuluisa lopputulos noloudessaan ja kalleudessaan on aivan ylivertainen. Toki Skoda on kommunistisessa itäeuroopassa perinyt ladan, mossen , warren ja trabantin markkinat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo porukka valitsi Trumpin presidentiksi. Kaikilla heilläkin on Pöljä-klubin elinikäinen jäsenkortti.
        Odottele rauhassa, sun korttisi on jo postissa.

        Oliko sekin Toyotan vika vaikka Toyotalla ajavat ovat pääosin demokraatteja. Audi, Mersu ja Bemarikuskit ovat taas pääosin konservatiiveja. Et tainnut tietää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry oli viime vuonna USA:n myydyin henkilöauto.

        Eipä taida olla, laskusuunnassa ollut jo vuosia. Eikä se merkitse mitään paljonko Jenkkilässä jotain myydään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän ja perusteellisen tutkimukseni lopputulemana olen saanut selville että Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei kukaan tiedä mistään Skodasta yhtään mitään. Toyota sen sijaan on arvostetuimpien merkkien eturivissä niinkuin kaikkialla muuallakin. Amerikassahan Toyota tunnetaan aivan kaikkialla laadun mittapuuna johon muut pyrkivät. Siksi suosio ei amerikkalaisena merkkinä on käsittämättömän kadehdittava. Skoda ei sinne ole koskaan kelvannut ja Volkkarin valloitusretken surullisen kuuluisa lopputulos noloudessaan ja kalleudessaan on aivan ylivertainen. Toki Skoda on kommunistisessa itäeuroopassa perinyt ladan, mossen , warren ja trabantin markkinat.

        Niin, pienen valmistajan autoja ei riitä kaikkialle-Olihan taas epätoivoinen ja älytön veto omapojalta. No tuskin hän edes tajusi kuinka tyhmiä kirjoittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sekin Toyotan vika vaikka Toyotalla ajavat ovat pääosin demokraatteja. Audi, Mersu ja Bemarikuskit ovat taas pääosin konservatiiveja. Et tainnut tietää?

        Ei taida poika olla ihan terävin kynä penaalissa, et siis taaskaan tajunnut jutun pointtia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sekin Toyotan vika vaikka Toyotalla ajavat ovat pääosin demokraatteja. Audi, Mersu ja Bemarikuskit ovat taas pääosin konservatiiveja. Et tainnut tietää?

        <Onkos ne USA:n demokraatit vähän niinkuin sikäläisiä kommunisteja? Semmosia puunhalaajia ja tavallisen V-8 -autoilijan ilon pilaavia kateellisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sekin Toyotan vika vaikka Toyotalla ajavat ovat pääosin demokraatteja. Audi, Mersu ja Bemarikuskit ovat taas pääosin konservatiiveja. Et tainnut tietää?

        Köyhät osavaltiothan tuon Trumpin valitsivat kun se lupasi töitä ja firmoja ja vaikka mitä. No eipä ole töitä ja firmoja niillä alueilla näkynyt ja he ajavat edelleen Toyotalla jne...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla, laskusuunnassa ollut jo vuosia. Eikä se merkitse mitään paljonko Jenkkilässä jotain myydään.

        Niipä. Täällä EU:n heittopussina idän ja lännen välissä sitä ollaa niin merkittäviä automarkkinoiden mahti tekijöitä.
        Meidän markkinaosuus uusien autojen maailmanlaajuisesta kaupasta on 0,02%


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niipä. Täällä EU:n heittopussina idän ja lännen välissä sitä ollaa niin merkittäviä automarkkinoiden mahti tekijöitä.
        Meidän markkinaosuus uusien autojen maailmanlaajuisesta kaupasta on 0,02%

        Eihän noilla myyntimäärillä ole mitään tekemistä autonostajan kannalta, mutta onnettomien luusereitten pitää jollain perustella valintaansa kun kunnollista ei ole vara ostaa ja oma valinta saattaa jopa ...tuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <Onkos ne USA:n demokraatit vähän niinkuin sikäläisiä kommunisteja? Semmosia puunhalaajia ja tavallisen V-8 -autoilijan ilon pilaavia kateellisia?

        USA on kommunismin vihollinen numero yksi. Ei kukaan kehtaa tunnustautua kommariksi täällä amerikkalaisten unelmien valtakunnassa joka on maailman kiistaton talousveturi ja rahamaailman suunnan näyttäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän ja perusteellisen tutkimukseni lopputulemana olen saanut selville että Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei kukaan tiedä mistään Skodasta yhtään mitään. Toyota sen sijaan on arvostetuimpien merkkien eturivissä niinkuin kaikkialla muuallakin. Amerikassahan Toyota tunnetaan aivan kaikkialla laadun mittapuuna johon muut pyrkivät. Siksi suosio ei amerikkalaisena merkkinä on käsittämättömän kadehdittava. Skoda ei sinne ole koskaan kelvannut ja Volkkarin valloitusretken surullisen kuuluisa lopputulos noloudessaan ja kalleudessaan on aivan ylivertainen. Toki Skoda on kommunistisessa itäeuroopassa perinyt ladan, mossen , warren ja trabantin markkinat.

        "Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei kukaan tiedä mistään Skodasta yhtään mitään."
        Et ole käynyt kummassakaan! Minä olen ja nähnyt siellä lukuisia Skodia!
        Tuossa on Australian Skodan kotisivut josta löytyy jälleenmyyjäverkosto, jos vaikka mielesi tekisi käydä koeajolla siellä käydessäsi: https://www.skoda.com.au/

        Onko teillä joku pakottava tarve tehdä itsenne naurunalaiseksi tällä osiolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla myyntimäärillä ole mitään tekemistä autonostajan kannalta, mutta onnettomien luusereitten pitää jollain perustella valintaansa kun kunnollista ei ole vara ostaa ja oma valinta saattaa jopa ...tuttaa.

        Jos ei merkki myy,niin se kuolee pois ja sellaisen valinneelle jää mustapekka käteen kun ei käytetystkään kukaan enää maksa juurikaan mitään, eikä varaosistakaan ole mitään tarjontaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla myyntimäärillä ole mitään tekemistä autonostajan kannalta, mutta onnettomien luusereitten pitää jollain perustella valintaansa kun kunnollista ei ole vara ostaa ja oma valinta saattaa jopa ...tuttaa.

        Tutkitusti on tuota niin notta Toyotan omistajat ovat olleet tyytyväisimpiä valintaansa kun muita useammin vaihtavat Toyotan Toyotaan. Volkkarin omistajat ovat olleet pettyneihimpiä kun merkkiuskollisuus on laskussa kuin lehemän häntä.


      • Kyllä. Jos ostaa kansanauto, ehdottomasti vag eli Seat, Skoda tai VW, tai samalla rahalla vähän ajettu premium-sakemanni. Tohjo, yöks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän ja perusteellisen tutkimukseni lopputulemana olen saanut selville että Australiassa ja Uudessa Seelannissa ei kukaan tiedä mistään Skodasta yhtään mitään. Toyota sen sijaan on arvostetuimpien merkkien eturivissä niinkuin kaikkialla muuallakin. Amerikassahan Toyota tunnetaan aivan kaikkialla laadun mittapuuna johon muut pyrkivät. Siksi suosio ei amerikkalaisena merkkinä on käsittämättömän kadehdittava. Skoda ei sinne ole koskaan kelvannut ja Volkkarin valloitusretken surullisen kuuluisa lopputulos noloudessaan ja kalleudessaan on aivan ylivertainen. Toki Skoda on kommunistisessa itäeuroopassa perinyt ladan, mossen , warren ja trabantin markkinat.

        Tsot tsot. "Skoda Australia: We are officially a mainstream brand"

        https://www.motoring.com.au/skoda-australia-we-are-officially-a-mainstream-brand-120556/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry oli viime vuonna USA:n myydyin henkilöauto.

        Unelmissas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla, laskusuunnassa ollut jo vuosia. Eikä se merkitse mitään paljonko Jenkkilässä jotain myydään.

        En oo Toyotan puolella mut kyllä se pikkasen merkitsee paljon maailman eniten autoja kuluttavassa maassa autoja myydään :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Jos ostaa kansanauto, ehdottomasti vag eli Seat, Skoda tai VW, tai samalla rahalla vähän ajettu premium-sakemanni. Tohjo, yöks.

        VW ei kuulu Skodan ja Seatin kanssa samaan ryhmään vaan korkeammalle, Highline varusteltu Passat voidaan jo luokitella premiumiksi.


    • Miksi Toytaa täytyy yrittää parantaa valehtelemalla ja typerällä hypetyksellä? Lapsellista touhua.

      • Valhetta on se, että Toyota Camry hybrid olisi täysin bensa-auto. Ja hyvä myyntiluku tuo on sedanille, joka ei ole niin käytännöllinen, kuin esim. farmari Corolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta on se, että Toyota Camry hybrid olisi täysin bensa-auto. Ja hyvä myyntiluku tuo on sedanille, joka ei ole niin käytännöllinen, kuin esim. farmari Corolla.

        VW-konserni huijasi törkeästi , eikä se ole valhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta on se, että Toyota Camry hybrid olisi täysin bensa-auto. Ja hyvä myyntiluku tuo on sedanille, joka ei ole niin käytännöllinen, kuin esim. farmari Corolla.

        Selitystä tuokin, mutta niin noloa ja hölmöä, mutta sehän on tyypillistä Toyotahöpölle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selitystä tuokin, mutta niin noloa ja hölmöä, mutta sehän on tyypillistä Toyotahöpölle.

        Tosi asia vaan on se, että Camryyn et saisi lastattua kahta isoa peltitynnyriä ja vielä muuta tavaraa. Farkkuun pystyy testattu on. Ja toinen tosi asia on se, että Toyotan hybridi on vain itselataava ei siis täysin itselataava, mutta lataa myös jarrutus ja moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja liikkuu välillä pelkästään sähköllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi asia vaan on se, että Camryyn et saisi lastattua kahta isoa peltitynnyriä ja vielä muuta tavaraa. Farkkuun pystyy testattu on. Ja toinen tosi asia on se, että Toyotan hybridi on vain itselataava ei siis täysin itselataava, mutta lataa myös jarrutus ja moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja liikkuu välillä pelkästään sähköllä.

        Jokainenhan sitä isoaja peltitynnyreitä kuskailee, jos ei uuta niin ihan huvikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainenhan sitä isoaja peltitynnyreitä kuskailee, jos ei uuta niin ihan huvikseen.

        Niistä tynnyreistä voi saada vielä autoonsa öljyä mitä pohjalla on. Päällistä voi käyttää työtasona ja voi leikata sen irtokanneksi. Niissä on hyvä polttaa haravointi roskia, kerätä vettä tai säilyttää varastossa niissä tavaraa ettei hiiret pääse syömään, että se siitä huvista. Se on vaan, kun ymmärtää ja osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta on se, että Toyota Camry hybrid olisi täysin bensa-auto. Ja hyvä myyntiluku tuo on sedanille, joka ei ole niin käytännöllinen, kuin esim. farmari Corolla.

        Camry on täysin bensa-auto. Tietenkin.

        Vai onko jossain lukemaa, mikä on camrylle sähkönkulutus kwh/100km?

        Ulkopuolista energiaa ladataan Camryyn vain ja ainostaan bensaletkusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry on täysin bensa-auto. Tietenkin.

        Vai onko jossain lukemaa, mikä on camrylle sähkönkulutus kwh/100km?

        Ulkopuolista energiaa ladataan Camryyn vain ja ainostaan bensaletkusta.

        Camry hybrid lataa jarrutus ja moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkällä sähköllä. Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelinkaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata autoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry on täysin bensa-auto. Tietenkin.

        Vai onko jossain lukemaa, mikä on camrylle sähkönkulutus kwh/100km?

        Ulkopuolista energiaa ladataan Camryyn vain ja ainostaan bensaletkusta.

        Camry hybrid lataa jarrutus ja moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkällä sähköllä. Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelinkaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata autoa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry hybrid lataa jarrutus ja moottorijarrutusenergiaa käyttäen ja kulkee välillä pelkällä sähköllä. Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelinkaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata autoa..

        Mutta sekin talteenotettava jarrutusenergia on alunperin tuotettu bensalla. Se että bensalla tuotettu energia muunnetaan väliaikaisesti sähköksi, jota käytetään auton liikuttamiseen, ei vaikuta siihen että Camryyn tuotava ja sen liikuttamiseen käytettävä ulkopuolinen energia on vain ja ainoastaan bensaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekin talteenotettava jarrutusenergia on alunperin tuotettu bensalla. Se että bensalla tuotettu energia muunnetaan väliaikaisesti sähköksi, jota käytetään auton liikuttamiseen, ei vaikuta siihen että Camryyn tuotava ja sen liikuttamiseen käytettävä ulkopuolinen energia on vain ja ainoastaan bensaa.

        Alunperin, kun hybridi Toyotan ensin käynnistää ja lähtee liikkeelle niin saattaa se lähteä myös pelkällä sähköllä liikkeelle. Esim. kaupunkiajossa, joka normaalisti sitä polttoainetta eniten kuluttaa niin hybridi voi kulkea pelkällä sähköllä seuraavaan jarrutukseen ja taas lähteä eteenpäin pelkällä sähköllä seuraavaan hidastukseen ja pysähdykseen ja taas pelkällä sähköllä eteenpäin.https://youtu.be/5QNw1n5JLLw.
        Tuosta kaupunkiajosta näet kierroslukumittarista miten ja milloin bensakone on mukana ja milloin taas ei. Toivottavasti tubevideo vaan toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekin talteenotettava jarrutusenergia on alunperin tuotettu bensalla. Se että bensalla tuotettu energia muunnetaan väliaikaisesti sähköksi, jota käytetään auton liikuttamiseen, ei vaikuta siihen että Camryyn tuotava ja sen liikuttamiseen käytettävä ulkopuolinen energia on vain ja ainoastaan bensaa.

        Jos nyt toimisi https://youtu.be/5QNw1n5JLLw


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta on se, että Toyota Camry hybrid olisi täysin bensa-auto. Ja hyvä myyntiluku tuo on sedanille, joka ei ole niin käytännöllinen, kuin esim. farmari Corolla.

        Valhetta on väittää Camryä muuksi kuin bensa-autoksi, eikä sitä viranomaisetkaan muuksi tilastoi.
        Camryyn ei voi tankata dieseliä, kaasua, eikä sähköä, vaan bensaa. Se on siis bensa-auto!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta on väittää Camryä muuksi kuin bensa-autoksi, eikä sitä viranomaisetkaan muuksi tilastoi.
        Camryyn ei voi tankata dieseliä, kaasua, eikä sähköä, vaan bensaa. Se on siis bensa-auto!

        Tilaston mukaan tuskin Toyota hybridiä valitsee vaan sen pienemmän kulutuksen pelkkään polttomoottoriautoon verraten. Jos tilastossa sanottaisiin, koska ihmiselle on luotu vain kaksi jalkaa eikä näin ollen manuaalivaihteista autoa voi autoa saada liikkeelle eikä sillä voisi myös sen takia ajaa niin ostatko sen mukaan sitten automaattivaihteisen auton??


      • Anonyymi kirjoitti:

        VW-konserni huijasi törkeästi , eikä se ole valhetta.

        Voi kauheaa sentään, itseä ei ainakaan kiinnosta pätkääkään joku päästöhuijaus kun saa ajaa autola joka on ajo-ominaisuuksiltaa saksan parhautta eikä sisällä nitise ja natise muovit kuten toyotissa.




      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheaa sentään, itseä ei ainakaan kiinnosta pätkääkään joku päästöhuijaus kun saa ajaa autola joka on ajo-ominaisuuksiltaa saksan parhautta eikä sisällä nitise ja natise muovit kuten toyotissa.

        Niin eihän se sua kiinnosta miten puhdasta ilmaa hengität ja sateen mukana tulee sun päällesi ei tietenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        S Mersuissa oli tuo sama toiminto jo vonna 2001.

        Sillä käytännön erolla, että S Mersu sedan ei vaan edelleenkään ole yhtä käytännöllinen, kuin nyky Corolla farmari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheaa sentään, itseä ei ainakaan kiinnosta pätkääkään joku päästöhuijaus kun saa ajaa autola joka on ajo-ominaisuuksiltaa saksan parhautta eikä sisällä nitise ja natise muovit kuten toyotissa.

        Etteikö Volkkarissa nitisis muovit? Kyllä kuule välillä nitisee, tuuli suhisee joskus tiivisteiden raosta ja kaikenmaailman klonksettakit silloin tällöin kuuluu.


    • Ei camryn ostaja Suomessa ole pöljä sen takia että Camry olisi pöljä auto. Ihan ok ostaa jenkeissä hintaan 25.000 USD.
      Suomessa ostettaessa se pöljyys tulee siitä että hintaa tulee noin 45.000€. Aika vähän noita pöljiä on, taitaa mennä pääosin liikeiden esittelyautoiksi.


      • Toyotaa haukkuvan trollin hinnoittelemana Toyotilla on ollut aina jumalattomasti hintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa haukkuvan trollin hinnoittelemana Toyotilla on ollut aina jumalattomasti hintaa.

        Onhan Toyotan nykyiset hinnat aivan järkyttävän kovat siihen mitä asiakas saa. Mutta ehkä se panttimaksu houkuttaa hölmöläisiä aina pysymään samassa kurjassa ja tietysti kun ei muita uskalla kokeilla, niin ei edes tiedä mitä hyvällä autolla ajaminen on,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Toyotan nykyiset hinnat aivan järkyttävän kovat siihen mitä asiakas saa. Mutta ehkä se panttimaksu houkuttaa hölmöläisiä aina pysymään samassa kurjassa ja tietysti kun ei muita uskalla kokeilla, niin ei edes tiedä mitä hyvällä autolla ajaminen on,

        Kumma kun Skoda ja Volkswagen ovat tehneet minulle aina kalliimmat tarjoukset kuin Toyota. Käytetyn autoni olen aina itse myynyt ja pyytänyt tarjousta uudesta. Missä kohti se panttimaksu oikein on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hinnat alkaen varustelutasolla alle 39000 euroa.
        https://www.toyota.fi/autot/camry/rahoitus.json

        Aina tuohon pitää muutama tonni lisätä. On toimituskulut, toiset renkaat, lämmittimet ym... eli kyllä se 45ke alkaa olla realistinen hinta oikeassa elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun Skoda ja Volkswagen ovat tehneet minulle aina kalliimmat tarjoukset kuin Toyota. Käytetyn autoni olen aina itse myynyt ja pyytänyt tarjousta uudesta. Missä kohti se panttimaksu oikein on?

        Selityksiä, selityksiä. Kyllä vastaava länsiauto on poikkeuksetta halvempi ja parempi kuin Toyotan vastaava. Etkö lue autolehtien vertailuja jne...?



      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun Skoda ja Volkswagen ovat tehneet minulle aina kalliimmat tarjoukset kuin Toyota. Käytetyn autoni olen aina itse myynyt ja pyytänyt tarjousta uudesta. Missä kohti se panttimaksu oikein on?

        No Volkkaria ja Toyotaa ei voi edes verrata, uudella Passatilla ajaminen on silkkaa nautintoa, ja auto menee kuin juna ja on hiljainen, Toyotasta en sitten sanokkaan enää mitään kun kaikki sen tietävät.


    • Pelkällä fossiilisella polttoaineella toimiva Camry joka maksaa hinnat alkaen 40000 euroa? Eikö tämä ole jo ympäristörikos, ainakin ostaja saa kantaa loppu elämänsä tojomiehen leimaa joka ei todellakaan ole positiivinen meriitti.

      • Camry 2,5-litran moottorilla:

        Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry 2,5-litran moottorilla:

        Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.

        Melkein hajulla kulkee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry 2,5-litran moottorilla:

        Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.

        Melkein hajulla kulkee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry 2,5-litran moottorilla:

        Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.

        Rovaniemellä jo 100 camryä taksina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Camry 2,5-litran moottorilla:

        Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.

        Järjetön kulutus uudelle autolle maantiellä.
        Kaasu Paasat 2011 jolla ajan vie alle 4 litraa maantiellä ja kaasua 3,5 kg/ 100 km ja auto kiihtyy kuitenkin 7s 0-100 ja kulkee sen 215 km/h, naurettava koko Toyota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rovaniemellä jo 100 camryä taksina!

        Ihan varmasti, etenkin kun Lapin maakuntaan on rekisteröity tammikuun loppuun mennessä 27 Camryä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rovaniemellä jo 100 camryä taksina!

        Äläpä hönö valehtele!
        Varmuudella voin sanoa ettei ole, kun ei ole koko Lappiin rekisteröity niin monta Camryä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä hönö valehtele!
        Varmuudella voin sanoa ettei ole, kun ei ole koko Lappiin rekisteröity niin monta Camryä!

        Lapissa ei mukahybridillä tee yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa ei mukahybridillä tee yhtään mitään.

        Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä joka kolmas auto on Toyota. Se kuyllä pitäisi lertoa jotain sinullekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa ei mukahybridillä tee yhtään mitään.

        Siellä Toyotan hybridi on hyvä missä sähköverkkoa ei ole ihan jokapaikassa, kuten esim stadin kadunvarsi parkkipaikat. Erikseen ladattava on kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelinkaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata autoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä joka kolmas auto on Toyota. Se kuyllä pitäisi lertoa jotain sinullekin.

        Vanhoja Avensiksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä joka kolmas auto on Toyota. Se kuyllä pitäisi lertoa jotain sinullekin.

        "Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä joka kolmas auto on Toyota. Se kuyllä pitäisi lertoa jotain sinullekin."

        Noista tojoista ei varmaan ole hybridejä monikaan vaan paljon vanhemmalla kalustolla ollaan liikkeellä.
        Se kertoo minulle että siellä on rahat vähissä ja autokalusto on siellä samaa kuin kehitysmaissa. Katsopa vähän noiden paikkakuntien työttömyysprosenttia niin asia valkenee hyvin nopeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkosenniemellä ja Kemijärvellä joka kolmas auto on Toyota. Se kuyllä pitäisi lertoa jotain sinullekin.

        Joo, mutta kyseessä on ne kolmen tonnin Korollat. Eihän ne hybrideitä, ehehee.


    • Ei mene kauaa kun alkaa kansia moottorista halkeamaan, Toyotan uusin ja vanhin ongelma joka ei ole hävinnyt, surkeita ajettavia muovisia romuja.
      Halvalla tehty moottori jossa ei ole vääntöä tiedoksikaan, vaihteisto toimii samanlailla kun 2000-luvun alun Volvoissa.
      Turha verrata saksalaisiin näitä kippoja.

      • Kaikista autoista tulee Opeleita viime lopuksi.


      • Onneksi uuden Corollan ajettavuus ja mukavuus penkit/alusta on vaan parantunut edelliseen Aurikseen verrattuna. Ja kokoajan Toyota on vaan kehittynyt ja kehittyy vielä jatkossakin, koska aina siihen varaa on.


      • Turhan iso vaparibensa, minkä kulutusta täytyy mukahybridijärjestelmällä pienentää.
        Kallista ja monimutkaista.

        Parempi olisi 1,6-1,8 bensaturbo. Sama tai pienempi kulutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan iso vaparibensa, minkä kulutusta täytyy mukahybridijärjestelmällä pienentää.
        Kallista ja monimutkaista.

        Parempi olisi 1,6-1,8 bensaturbo. Sama tai pienempi kulutus.

        Koeajojen mukkan tullaiset turbot kuluttavat vähintään 7 l/100 km, mutta tuo 2,5 Camry kuluttaa koeajon mukaan 4,8 l/100, joten äläpä taas valehtele.


      • Toyotissa ei ole ollut kansiongelmia koskaan, joten äläpä valehtele. Tuntematon asia korjaamolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyotissa ei ole ollut kansiongelmia koskaan, joten äläpä valehtele. Tuntematon asia korjaamolla.

        Jos jotain autoista tietää niin tojon kansiongelmat eivät ole uutinen.
        2.2 D-4D koneista on korkannut kannet melkein jokaisesta noin 150.00km kohdalla. Ja se on kallis remontti se.
        Turha yrittää väittää mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhan iso vaparibensa, minkä kulutusta täytyy mukahybridijärjestelmällä pienentää.
        Kallista ja monimutkaista.

        Parempi olisi 1,6-1,8 bensaturbo. Sama tai pienempi kulutus.

        Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelikaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata sitä autoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain autoista tietää niin tojon kansiongelmat eivät ole uutinen.
        2.2 D-4D koneista on korkannut kannet melkein jokaisesta noin 150.00km kohdalla. Ja se on kallis remontti se.
        Turha yrittää väittää mitään muuta.

        Mikä on diesel????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelikaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata sitä autoa.

        Minä aina koton autosta poistuessani nostan pistokkeen auton kylkeen seinässä olevasta pidikkeesä ja jatkan matkaani. Aikaa kuluu noin 3 sekuntia. Siinä se. Sähkön kustannus 1,80 euroa 100 km. Viidesosa bensan hinnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeajojen mukkan tullaiset turbot kuluttavat vähintään 7 l/100 km, mutta tuo 2,5 Camry kuluttaa koeajon mukaan 4,8 l/100, joten äläpä taas valehtele.

        Koeajossa tuollainen Camryn hybridi kuluttaa 6,5 litraa/100km, joten äläpäs taas valehtele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain autoista tietää niin tojon kansiongelmat eivät ole uutinen.
        2.2 D-4D koneista on korkannut kannet melkein jokaisesta noin 150.00km kohdalla. Ja se on kallis remontti se.
        Turha yrittää väittää mitään muuta.

        "2.2 D-4D koneista"

        Helvetin urputtaja! Missä maailmassa sinä oikein elät? Dieselautot kuuluvat museoon. Tosi outoja tekstejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä aina koton autosta poistuessani nostan pistokkeen auton kylkeen seinässä olevasta pidikkeesä ja jatkan matkaani. Aikaa kuluu noin 3 sekuntia. Siinä se. Sähkön kustannus 1,80 euroa 100 km. Viidesosa bensan hinnasta.

        Oletko kenties tyhmä vai ääliö? Kyseessä oli sen erikseen ladattavan auton latausaika ei sen pistokkeen irroitukseen mennyt aika buhahahaa,D no ei köyhällä varaa bensaan olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "2.2 D-4D koneista"

        Helvetin urputtaja! Missä maailmassa sinä oikein elät? Dieselautot kuuluvat museoon. Tosi outoja tekstejä.

        Nimenomaan ja taas hyvin sanottu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä aina koton autosta poistuessani nostan pistokkeen auton kylkeen seinässä olevasta pidikkeesä ja jatkan matkaani. Aikaa kuluu noin 3 sekuntia. Siinä se. Sähkön kustannus 1,80 euroa 100 km. Viidesosa bensan hinnasta.

        Noloa erikseen ladattavasta noloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties tyhmä vai ääliö? Kyseessä oli sen erikseen ladattavan auton latausaika ei sen pistokkeen irroitukseen mennyt aika buhahahaa,D no ei köyhällä varaa bensaan olekaan.

        Useat ihmiset nukkuvat yöllä ja sähköauto latautuu silloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useat ihmiset nukkuvat yöllä ja sähköauto latautuu silloin.

        Eikä aiheuta yhtään ylimääräistä ajoa tai vaivaa kotona tehtävän "tankkauksen" vuoksi, toisin kuin polttomoottoriauto joka pitää aina erikseen ajaa huoltoasemalle tankkausta varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikseen ladattava on, kuin paluu menneisyyteen veivattavalle lankapuhelikaudelle ja eläkelläispapoilla ja mammoilla on vaan aikaa ladata sitä autoa.

        Rav4 plug in hybrid on siis tälläinen paluu menneisyyteen auto.
        Hyvä tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on diesel????

        Oletko kuullut legendaarisen maineen saavuttaneesta Toyota Hiluxista.
        Niissä on sellainen dieselmoottori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on diesel????

        Dieselmoottori on sellainen mihin Toyotan henkilöautopuolella ei riitä osaaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ja taas hyvin sanottu.

        Onko vähän kateellista negaa ilmassa kun Toyota ei osaa tehdä dieseleitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "2.2 D-4D koneista"

        Helvetin urputtaja! Missä maailmassa sinä oikein elät? Dieselautot kuuluvat museoon. Tosi outoja tekstejä.

        Vaparibensat kuuluu museoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useat ihmiset nukkuvat yöllä ja sähköauto latautuu silloin.

        Vanhukset nukkuukin varmaan enää vain öisin. Useat ja nuoret ihmiset liikkuu autolla öin sekä päivin ja lataustarve voi tulla milloin vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useat ihmiset nukkuvat yöllä ja sähköauto latautuu silloin.

        Niin joo ainakin te eläkelläiset. Entäs esim. taksikuskit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhukset nukkuukin varmaan enää vain öisin. Useat ja nuoret ihmiset liikkuu autolla öin sekä päivin ja lataustarve voi tulla milloin vain.

        Myönnetään, jos jostain syystä on 24/7 tarve lähes koko ajan liikkua autolla jonnekin niin sitten sähköauto ei ole paras valinta. Epäilen kuitenkin että tällaista auton käyttöprofiilia on, tietty ammattiliikenne poislukien, hyvin vähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeajojen mukkan tullaiset turbot kuluttavat vähintään 7 l/100 km, mutta tuo 2,5 Camry kuluttaa koeajon mukaan 4,8 l/100, joten äläpä taas valehtele.

        Paitsi pakkaskelillä kulutus on siinä 8 litran pintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rav4 plug in hybrid on siis tälläinen paluu menneisyyteen auto.
        Hyvä tietää.

        Se on kuule tämä yhteiskuntakin Suomessa jäänyt kehityksestä sinne menneisyyteen. Helsingin keskustasta pohjoiseen Lappiin vois hevonen vielä hyvin toimia tai, vaikka kesällä kamelikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vähän kateellista negaa ilmassa kun Toyota ei osaa tehdä dieseleitä.

        No siis johtotähti Mersukin, jota paljon kehutaan käyttää Renaultin dieselkoneita nykyisin. Enkä toisaalta yhtään sitä ihmettele, koska on noista Mersun omista dieselkoneista sen verran kokemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönnetään, jos jostain syystä on 24/7 tarve lähes koko ajan liikkua autolla jonnekin niin sitten sähköauto ei ole paras valinta. Epäilen kuitenkin että tällaista auton käyttöprofiilia on, tietty ammattiliikenne poislukien, hyvin vähän.

        Näin on ja nimenomaan taksikäytössä henkilöautoissa diesel on ollut joskus jotain hienoa. Nykyisin se itselataava hybrid on vaan henkilöautoissa hienoa ja edistyksellistä tekniikkaa ammattikäytössä ja muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis johtotähti Mersukin, jota paljon kehutaan käyttää Renaultin dieselkoneita nykyisin. Enkä toisaalta yhtään sitä ihmettele, koska on noista Mersun omista dieselkoneista sen verran kokemusta.

        Ainakin uusissa E ja C mallin mersuissa ei enää käytetä renaultin dieseleitä. Fakta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dieselmoottori on sellainen mihin Toyotan henkilöautopuolella ei riitä osaaminen.

        Niin se johtotähti Mesekin käyttää Rellun dieselkonetta niin pakettiautoissa, kuin myös henkilöautoissakin nykyisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se johtotähti Mesekin käyttää Rellun dieselkonetta niin pakettiautoissa, kuin myös henkilöautoissakin nykyisin.

        Tollon päässsä on aivot ylösalaisin ja puhuu joistakin ihmeen mennen ajan häkäpönttoautoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja nimenomaan taksikäytössä henkilöautoissa diesel on ollut joskus jotain hienoa. Nykyisin se itselataava hybrid on vaan henkilöautoissa hienoa ja edistyksellistä tekniikkaa ammattikäytössä ja muutenkin.

        Ylivoimaisesti suurin osa uusista takseista on dieselmoottorilla. Edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rav4 plug in hybrid on siis tälläinen paluu menneisyyteen auto.
        Hyvä tietää.

        Erikseen ladattava voi toimia jollain ja jollain taas itselataava paremmin. Riippuen asumismuodosta ja jne jne. Mutta mikään ylivertainen erikseen ladattava ei itselataavaan nähden kuitenkaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin uusissa E ja C mallin mersuissa ei enää käytetä renaultin dieseleitä. Fakta.

        Jahas onko mersu nykysin oppinut tekemään moottorinsa kunnolla vai käyttääkö sitten jonkun toisen automerkin mottia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tollon päässsä on aivot ylösalaisin ja puhuu joistakin ihmeen mennen ajan häkäpönttoautoista.

        Katso 1:50 eteenpäin jos sun mielestä 2016 mersu on menneen ajan häkäpönttöauto. https://youtu.be/XhvJK80KlUU


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas onko mersu nykysin oppinut tekemään moottorinsa kunnolla vai käyttääkö sitten jonkun toisen automerkin mottia?

        Mikä mersun oma dieselmoottori on ollut huono?
        Essonbaarijuttuja ei lasketa, vaan oikeaa tietoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mersun oma dieselmoottori on ollut huono?
        Essonbaarijuttuja ei lasketa, vaan oikeaa tietoa.

        Kaikkien niin paku, kuin henkilöautojen cdi koneet. Hehkutulppa viat ei siinä jos lähtisi kannesta irti, kuten bensa-auton sytytystulpat. Kalliiden suuttimien ja suuttimien pohjatiivisteiden viat. Voi tehdä vuotaessaan kunnon asfalttia moottorin muovikanteen asti kiinni. Suutinkin voi olla niin kiinni ettei lähde normi liukuvasarallakaan irti.
        Arvokkaan korkeapainepumpun vuoto. Joutuu vaihtamaan koko pumpun.
        Yleisesti dieselmoottorin polttoainejärjestelmän tiivisteiden vuodot. Järjestelmään pääsee ilmaa ja tulee käynnistysongelmia. Mutta, kun fanaattisuus on kovaa ja rakkaus sokeaa. Takuu aikana oli spritteristä vuotanut takaiskarit ja takapää pomppi kuin kenguru. Asiakas kysyi onko ne mersun orkkis iskarit? Pyyhin niitä ja sanoin, että on. Asiakas sanoi vaan heti, ei ole. No ihan sama vaihdoin ne ja takuuseen meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien niin paku, kuin henkilöautojen cdi koneet. Hehkutulppa viat ei siinä jos lähtisi kannesta irti, kuten bensa-auton sytytystulpat. Kalliiden suuttimien ja suuttimien pohjatiivisteiden viat. Voi tehdä vuotaessaan kunnon asfalttia moottorin muovikanteen asti kiinni. Suutinkin voi olla niin kiinni ettei lähde normi liukuvasarallakaan irti.
        Arvokkaan korkeapainepumpun vuoto. Joutuu vaihtamaan koko pumpun.
        Yleisesti dieselmoottorin polttoainejärjestelmän tiivisteiden vuodot. Järjestelmään pääsee ilmaa ja tulee käynnistysongelmia. Mutta, kun fanaattisuus on kovaa ja rakkaus sokeaa. Takuu aikana oli spritteristä vuotanut takaiskarit ja takapää pomppi kuin kenguru. Asiakas kysyi onko ne mersun orkkis iskarit? Pyyhin niitä ja sanoin, että on. Asiakas sanoi vaan heti, ei ole. No ihan sama vaihdoin ne ja takuuseen meni.

        Nämä kaikki aakkosbaarijuttuja.
        Puhut varmaan 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun mesen koneista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaikki aakkosbaarijuttuja.
        Puhut varmaan 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun mesen koneista.

        Joo ja hehkujen relebokseja meni noist myös aika paljon. Miksi sitten Rellun koneeseen vaihtoivat kertoo varmaan siitä mesen koneen tasosta jo ihan kokemuksestakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja hehkujen relebokseja meni noist myös aika paljon. Miksi sitten Rellun koneeseen vaihtoivat kertoo varmaan siitä mesen koneen tasosta jo ihan kokemuksestakin.

        Tämä ei oikein kuulu tähän topicciin. Mutta halvemmissa versioissa on joissakin ollut rellun koneita, pienemmissä iskutilavuuksissa. Ei ole enää. Aika hatarat tiedot tuntuu olevan.

        Mutta, mitä hyvää tiedät kertoa Toyotan dieseleistä henkilöautoissa. esim 2,0 tai 2,2 litraisista versioista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi pakkaskelillä kulutus on siinä 8 litran pintaan.

        Aikanaan pelkän 2 litrasen polttiksen kulutus oli yleensä 8 litraa satasella. Camry on sentäs iso auto ja 2.5 litranen, joten 8 litraa satasella on ihan ok ja ymmärrettävä kulutus ja jos/kun se vielä tapahtuu pakkaskelissä vaan. No jokatapauksessa kehitystä tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei oikein kuulu tähän topicciin. Mutta halvemmissa versioissa on joissakin ollut rellun koneita, pienemmissä iskutilavuuksissa. Ei ole enää. Aika hatarat tiedot tuntuu olevan.

        Mutta, mitä hyvää tiedät kertoa Toyotan dieseleistä henkilöautoissa. esim 2,0 tai 2,2 litraisista versioista?

        Katso tuosta 1:50 eteenpäin mitä sinne johtotähtisuojamuovin alle voikaan kätkeytyä mitä paljainsilmien ei voi nähdä. Tehdään halvalla ja myydään kalliilla miten muutenkaan se kauppa voisi kannattaa? Toisessa videossa Liinpää kertoo ureasuuttimia olevan tässä autossa 2 kappaletta ja ne maksaa tuhat euroa kappale+tietysti irrotus ja asennus, että halpaa on ajaa dieselillä joo. https://youtu.be/XhvJK80KlUU


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan pelkän 2 litrasen polttiksen kulutus oli yleensä 8 litraa satasella. Camry on sentäs iso auto ja 2.5 litranen, joten 8 litraa satasella on ihan ok ja ymmärrettävä kulutus ja jos/kun se vielä tapahtuu pakkaskelissä vaan. No jokatapauksessa kehitystä tapahtuu.

        2:30 eteenpäin ureasuuttimet 2kpl ja noin tuhat euroa kappale asennuksineen. https://youtu.be/Mm8fePhss4Q


    • Mitä vitun väliä sillä lataustumisajalla on? Se 100 kWh:n akuillakin varustettu sähköauto latautuu pienellä latausvirralla täyteen yön aikana ja joka aamu on "tankki" täynnä lähes ilmaista käyttövoimaa. Ajomatka on taas 600 km. Taitaa riittää työpäivän tarpeisiin. Ei se suurillakaan akuilla varustettu auto tarvit 16 Ampeeria suurempaa sulaketta, jonka takaa latausvirta tulee.

      Naurettavaa puhua latautusmisajasta. Puhu siitä sitten kun ole menossa Utsjoelle. Reitti sinnekin on täynnä pikalatureita.

      Ihmisten ajatukset ovat kaukana menneisyydessä.

      • No tottakai sillä ajalla on väliä jos työksesi ajat esim. taksia. Vai maksetaanko sun mielestä siitä latausajasta palkkaa?


    • "Dieselautot kuuluvat museoon. Tosi outoja tekstejä."
      Moni tojon diesel on mennyt paaliin konevikaisena. Ei paljoa naurata omistajaa.

      • Nimenomaan ja taas oikein hyvin sanottu.


      • Onhan se, kun olet voinut itsekin tuon museojutun kirjoittaa ja vastata siihen mustamaalataksesi Toyotaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ja taas oikein hyvin sanottu.

        Konserni on suuressa viisaudessaan ja huijaussanktioiden pelossa keksinyt rajuun öljyn syöntiin mahtavan diilin: "sähkömoottorin"! Mahtavaa,upeaa viherpesua!


      • Niin on samoin Opeleitakin mennyt ja bensakoneilla vielä. No, mutta kaikista autoista loppu viimeeks tulee Opeleita.


      • Ja luottomyyjä myi taas uuden Tojon tilalle ja moottorivaurio unohtui samantien.


    • Puolet esittelyyn ja loput koeajoon. Osoittaa Camryn vahvaa paniikkia.

    • Kannattaisi kokeilla jotain halvempaa dieseliä

    • Toyotan ongelmana on 1.6 Corollan vahva myynti, EU haluaa tuommoisen tuulivoimattoman pois markkinoiltaan.

    • Tero uskoo kaikki paskapuheet, mitä luottomyyjä on jo viimeiset 50-vuotta valehdellut hänelle.

    • "Puolet esittelyyn ja loput koeajoon."

      Onpas niitä Toyota-liikkeitä paljon kun joka kuukausi menee tuohon tarkoitukseen sata Camryä.

      • Syksyllä saa Camryä Suzukina selvästi halvemmalla kuin nyt.


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

      Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      193
      3621
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

      Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      107
      982
    3. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

      Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      103
      846
    4. Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

      Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni oli
      Ikävä
      29
      524