Joo, sil mul ei oo ollu viel mitää eikä täl hetkel tss:ää ja tiiän oireet, ja millon hakee lääkärille yms yms. Ja nehä pitäs vähintään 8h välein vaihtaa, mut tää on mun mielestä vähä ristiriitast, et jos toiset on pikkasen kauemmi pitäneet nii ei oo tullu mitää ja toine sanoo, että on tullut pikkasen ennen 8h täyttymistä muutamia oireita jo.... Nii onks se sitte tosiaa nii vakavaa jps vaik laitat tamponin 21.00 illalla pi####n ja vaihdat aamulla herättyäsi esim. 7.30-9.00 aikana? Ja siis koska mä oon välil saattanut todella väsyneenä nukkuu sen ns "normin yli" ja herätä aamulla viimeistään klo 10.00... Ja sitä tapahtuu tosi harvoin, ja oon unohtelevainen mutta tänää oli taas yks niistä menkkojen "alkamispäivistä" kun huomasin jalkojen ja lakanoiden ilevan ihan veressä niin pidän sekä tamponia että sidettä ohivuotojen varalta.
Mutta siis, onks toi nyt nii vakavaa jos lähentelee 12h nyt ns kerran pari elämäs et...?
Tamponit & TSS
Anonyymi
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890