Joo, sil mul ei oo ollu viel mitää eikä täl hetkel tss:ää ja tiiän oireet, ja millon hakee lääkärille yms yms. Ja nehä pitäs vähintään 8h välein vaihtaa, mut tää on mun mielestä vähä ristiriitast, et jos toiset on pikkasen kauemmi pitäneet nii ei oo tullu mitää ja toine sanoo, että on tullut pikkasen ennen 8h täyttymistä muutamia oireita jo.... Nii onks se sitte tosiaa nii vakavaa jps vaik laitat tamponin 21.00 illalla pi####n ja vaihdat aamulla herättyäsi esim. 7.30-9.00 aikana? Ja siis koska mä oon välil saattanut todella väsyneenä nukkuu sen ns "normin yli" ja herätä aamulla viimeistään klo 10.00... Ja sitä tapahtuu tosi harvoin, ja oon unohtelevainen mutta tänää oli taas yks niistä menkkojen "alkamispäivistä" kun huomasin jalkojen ja lakanoiden ilevan ihan veressä niin pidän sekä tamponia että sidettä ohivuotojen varalta.
Mutta siis, onks toi nyt nii vakavaa jos lähentelee 12h nyt ns kerran pari elämäs et...?
Tamponit & TSS
Anonyymi
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124263
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042151Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.182143Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341802- 1811584
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261471Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2191226- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331160