Joo, sil mul ei oo ollu viel mitää eikä täl hetkel tss:ää ja tiiän oireet, ja millon hakee lääkärille yms yms. Ja nehä pitäs vähintään 8h välein vaihtaa, mut tää on mun mielestä vähä ristiriitast, et jos toiset on pikkasen kauemmi pitäneet nii ei oo tullu mitää ja toine sanoo, että on tullut pikkasen ennen 8h täyttymistä muutamia oireita jo.... Nii onks se sitte tosiaa nii vakavaa jps vaik laitat tamponin 21.00 illalla pi####n ja vaihdat aamulla herättyäsi esim. 7.30-9.00 aikana? Ja siis koska mä oon välil saattanut todella väsyneenä nukkuu sen ns "normin yli" ja herätä aamulla viimeistään klo 10.00... Ja sitä tapahtuu tosi harvoin, ja oon unohtelevainen mutta tänää oli taas yks niistä menkkojen "alkamispäivistä" kun huomasin jalkojen ja lakanoiden ilevan ihan veressä niin pidän sekä tamponia että sidettä ohivuotojen varalta.
Mutta siis, onks toi nyt nii vakavaa jos lähentelee 12h nyt ns kerran pari elämäs et...?
Tamponit & TSS
Anonyymi
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711428
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462697- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271483Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369