Mielipiteitä

Anonyymi

Moi. Oon vuonna 2003 syntyny poika ja vähä aika sitte yks 2005 syntyny tyttö (ikäero 1v 10kk)tuli kertoo et on korviaa myöten kusessa muhu ja siin sit ollaa puhuttu pidemmä aikaa ja siis tullaa täydellisesti juttuu ja meil synkkaa älyttömä hyvin. Se miks kirjotan on epävarmuus siitä et jos me alettais seurustelee kunnolla nii oisko meijän ikäero ihan ok. Mietin ku ei oo tälläset tilanteet tavallisii mulle nii ettei mua leimata iha pedofiiliks? Xd

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä toi ikäero on vielä todella maltillinen. Sanotaan että pojat on tyttöjä 3 vuotta "jäljessä" kehityksestä varsinkin tuossa iässä.
      Ja tuo noin pari vuotta ikäeroa on todellakin okei! Ja tärkeintähän on just se et tuutte hyvin juttuun ja se ikäero ei oo kummallekkaan ongelma.

      Itse oon 18 vuotias naisenalku ja seurustelen 20 vuotiaan kanssa. Aiemmassa suhteessa olin minua vuotta nuoremman kanssa ja sen kuukauden jälkeen totesin että ikäero ei olis ollenkaa pahitteeks! 😁 Nykyään 2 vuotta seurustelua takana nykysen kanssa, ja hetkeäkään en vaihtais pois.

      Hienoa että ootte löytäny toisenne ja rohkeesti vaan kokeileen josko siitä jotain tulisi! 😊

      - ikä on vaa numero ;)

      • Anonyymi

        Ei tuu toimii. Varsinkaa sitte ku täytät 18, käyt baaris ja tajuutki ansaitsevas paljo parempaa. Sit vituttaa, voin kokemuksesta sanoo

        Vai onks muka 05 muijilla hyvä perse ja tissit?:D ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu toimii. Varsinkaa sitte ku täytät 18, käyt baaris ja tajuutki ansaitsevas paljo parempaa. Sit vituttaa, voin kokemuksesta sanoo

        Vai onks muka 05 muijilla hyvä perse ja tissit?:D ei.

        Katsot sä vaan peresettä ja tissiä???naurattava ja säälittävää!!!


    • Ikäeronne on melko pieni, mutta se ole ainoa asia, joka vaikuttaa asiaan.

      Seurustelu alle 16-vuotiaan kanssa ei ole rikos, mutta seksi ja seksuaaliset teot lähtökohtaisesti ovat. Se, että saatko käryn käydessä käteesi vapaudut vankilasta - kortin riippuu siitä, ovatko iän lisäksi myös ruumiillinen ja henkinen kypsyytenne riittävän lähellä toisiaan.

      Asiassa kannattaa ottaa huomioon myös se vaihtoehto, että asiat eivät loppujen lopuksi menekään tytön kanssa hyvin. Jos hän jostain syystä suuttuu sinulle esimerkiksi suhteen päättymisen johdosta, niin hän saa sinut halutessaan helposti suuriin vaikeuksiin, jos olet muhinoinut alle 16-vuotiaan kanssa. Näistä tilanteista on esimerkkejä.

      Tyttö itse voi myös muuttaa myöhemmin mieltään sen suhteen, että oliko hän sittenkään valmis seksiin ja tehdä asiasta "jutun" jälkikäteen ja hänellä on tämä mahdollisuus siihen asti, kun hän täyttää 28(!) vuotta.

      Myös tytön vanhemmat voivat nostaa asiasta metelin. Hän on virallisesti vielä lapsi - kuten sinäkin - ja hänen asioistaan päättävät hyvin pitkälti vanhemmat.

      Loppujen lopuksi kyse on siitä, että haluatko ottaa riskin. Em. syiden ja teinisuhteiden surkean onnistumisprosentin vuoksi suosittelen, että unohdat ainakin kaikenlaisen seksuaalisen puuhastelun alle 16-vuotiaiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe