Mielipiteitä

Anonyymi

Moi. Oon vuonna 2003 syntyny poika ja vähä aika sitte yks 2005 syntyny tyttö (ikäero 1v 10kk)tuli kertoo et on korviaa myöten kusessa muhu ja siin sit ollaa puhuttu pidemmä aikaa ja siis tullaa täydellisesti juttuu ja meil synkkaa älyttömä hyvin. Se miks kirjotan on epävarmuus siitä et jos me alettais seurustelee kunnolla nii oisko meijän ikäero ihan ok. Mietin ku ei oo tälläset tilanteet tavallisii mulle nii ettei mua leimata iha pedofiiliks? Xd

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä toi ikäero on vielä todella maltillinen. Sanotaan että pojat on tyttöjä 3 vuotta "jäljessä" kehityksestä varsinkin tuossa iässä.
      Ja tuo noin pari vuotta ikäeroa on todellakin okei! Ja tärkeintähän on just se et tuutte hyvin juttuun ja se ikäero ei oo kummallekkaan ongelma.

      Itse oon 18 vuotias naisenalku ja seurustelen 20 vuotiaan kanssa. Aiemmassa suhteessa olin minua vuotta nuoremman kanssa ja sen kuukauden jälkeen totesin että ikäero ei olis ollenkaa pahitteeks! 😁 Nykyään 2 vuotta seurustelua takana nykysen kanssa, ja hetkeäkään en vaihtais pois.

      Hienoa että ootte löytäny toisenne ja rohkeesti vaan kokeileen josko siitä jotain tulisi! 😊

      - ikä on vaa numero ;)

      • Anonyymi

        Ei tuu toimii. Varsinkaa sitte ku täytät 18, käyt baaris ja tajuutki ansaitsevas paljo parempaa. Sit vituttaa, voin kokemuksesta sanoo

        Vai onks muka 05 muijilla hyvä perse ja tissit?:D ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu toimii. Varsinkaa sitte ku täytät 18, käyt baaris ja tajuutki ansaitsevas paljo parempaa. Sit vituttaa, voin kokemuksesta sanoo

        Vai onks muka 05 muijilla hyvä perse ja tissit?:D ei.

        Katsot sä vaan peresettä ja tissiä???naurattava ja säälittävää!!!


    • Ikäeronne on melko pieni, mutta se ole ainoa asia, joka vaikuttaa asiaan.

      Seurustelu alle 16-vuotiaan kanssa ei ole rikos, mutta seksi ja seksuaaliset teot lähtökohtaisesti ovat. Se, että saatko käryn käydessä käteesi vapaudut vankilasta - kortin riippuu siitä, ovatko iän lisäksi myös ruumiillinen ja henkinen kypsyytenne riittävän lähellä toisiaan.

      Asiassa kannattaa ottaa huomioon myös se vaihtoehto, että asiat eivät loppujen lopuksi menekään tytön kanssa hyvin. Jos hän jostain syystä suuttuu sinulle esimerkiksi suhteen päättymisen johdosta, niin hän saa sinut halutessaan helposti suuriin vaikeuksiin, jos olet muhinoinut alle 16-vuotiaan kanssa. Näistä tilanteista on esimerkkejä.

      Tyttö itse voi myös muuttaa myöhemmin mieltään sen suhteen, että oliko hän sittenkään valmis seksiin ja tehdä asiasta "jutun" jälkikäteen ja hänellä on tämä mahdollisuus siihen asti, kun hän täyttää 28(!) vuotta.

      Myös tytön vanhemmat voivat nostaa asiasta metelin. Hän on virallisesti vielä lapsi - kuten sinäkin - ja hänen asioistaan päättävät hyvin pitkälti vanhemmat.

      Loppujen lopuksi kyse on siitä, että haluatko ottaa riskin. Em. syiden ja teinisuhteiden surkean onnistumisprosentin vuoksi suosittelen, että unohdat ainakin kaikenlaisen seksuaalisen puuhastelun alle 16-vuotiaiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe