Kappale joka muistuttaa hänestä?

Tai jos teillä on "teidän biisi"
44125
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 44

Vanhimmat

Oolannin sota!

Äänestä
  • Aikasta hyvä vastaus.

Äänestä

Onko sun elämäntehtävä kaivata? Mitä hyötyä näistä gallupeista on kenellekään?

Äänestä
  • Kiva kuulla millainen melodia muiden päässä söi ikävän hetkellä.

Äänestä

Ei meillä ole, vielä ainakaan =)

MUTTA biisi, jota kuutelen kun häntä kaipaan ja josta hän tulee mieleen (ilman yhteistä historiaa) on tietenkin:

METALLICA: NOTHING ELSE MATTERS

siltä se tuntui, ne pienet hetket.

Äänestä

Meidän biisi... Fillaten ja höyläten ehdottomasti. Parhaillaankin kulli pystyssä kirjoittelen samalla kun eukko on jo kontillaan sängyllä. Voi dirly dirly dee,kyllä ihmisen elämä on ihanaa,dirly dirly dee,kohta meikä taas saa!!

Äänestä

Movetronin Uni soi tänään vahingossa YouTubessa kun olin kuunnellut vahingossa jotain soittolistaa

se on valintani

Äänestä

Ei meillä ole mitään yhteistä biisiä, eikä mitään muutakaan. Haluaisin päästä irti näistä turhaakin turhemmista tunteista. Vuosia ihan hukkaan, täyttä ajan haaskausta. Välillä kuvittelen että jotain vihdoin alkaa. Mutta ei. Taitaa vaan pitää minua lämpimänä. Roikottaa. Todellakin roikottaa ja minä tyhmä roikun jossain utopistisessa paskassa, jota pääni syöttää. Omiaan syventämään masennusta, ei mitään muuta.

Äänestä

Lauri Tähkän "Puolikas"........

Äänestä
  • Kamalaa teknoo.. No ei ää mulle ollutkaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kamalaa teknoo.. No ei ää mulle ollutkaan.

Itse olet kamala :)

Äänestä

mm. Suvi Teräsniskan "Jos menet pois" ja Juha Tapion Pettävällä jäällä. Siis nämä tuo mieleeni hänet :) Toki kaikki raskaampikin musa mitä saattaisin kuvitella hänen kuuntelevan ;)

Äänestä

Kaikki on vinksin vonksin tai
ainakin heikun keikun.....

💿🎶

💔

Äänestä
  • Aika osuva mullekkin;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika osuva mullekkin;)

Heh 🙈

Äänestä

Tämä. Sain sen täältä kerran ja sen jälkeen sanoja lueskellut..

Nään rakas poskellasi kyyneleitä
Ei kuori enää tunteitasi peitä
Pois armas viimein
Nyt naamiosi heitä
Ja silmiin mua katsoen
Saat tietää totuuden

Vain sua mä lemmin
Vain sinä olet armain
Ja polte jonka tunnen
Voi kahleet kaikki murtaa
Oot minun aina
En päästä sua koskaan
Oot uni jota kaipasin
Sinua aina rakastan

Äänestä

"En ehkä osaa sulle puhua. Siellä on kaapissa pari Coronaa, jos meil ei juttu muuten lennä. Sä oot kuin kokaiini." Mä luukutan autossa ja laulan mukana.

Äänestä

"Never be the same" voisi olla ehkä erään kanssa...

Äänestä

Tykkään Susta niin että halkeen

Miani Pus 😗❤️

Äänestä

En muista kappaletta, se jäi mieleeni, hän ei halunnut sitä tanssia kanssani.

Äänestä
  • Ei taas tätä valtakuntaa jyväskylästä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taas tätä valtakuntaa jyväskylästä

Ai onko jyväskylässä saaristo🤭

Äänestä

Kaija Koon Onnellinen loppu.
Tulen aina muistamaan hänet tästä biisistä.
Tänään kaikki valui sormien välistä kuin hiekka. Olisin halunnut onnellisen lopun.

Äänestä
  • Miksi valui?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi valui?

Niin suuri pettymys.
    Ap

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin suuri pettymys.
    Ap

Miksi pettymys? Kenelle tämä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin suuri pettymys.
    Ap

Miksi ei voisi olla onnelista loppua vielä? Aito rakkaus kestää kaikki kolhut. "Kaiken se kärsii. Kaiken se kestää. " Nämä jätän sut-viestit ilman tunnistetta on surullisia kun moni luulee että tämä on itselle tarkoitettu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei voisi olla onnelista loppua vielä? Aito rakkaus kestää kaikki kolhut. "Kaiken se kärsii. Kaiken se kestää. " Nämä jätän sut-viestit ilman tunnistetta on surullisia kun moni luulee että tämä on itselle tarkoitettu.

Ei ollut sulle.
    En kirjoita tänne mitään ”jätän sinut - viestejä”.
    Ap

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sulle.
    En kirjoita tänne mitään ”jätän sinut - viestejä”.
    Ap

Tarkoitan tuota viestiäsi "Olisin halunnut onnellisen lopun" viestiä joka on sama kuin "jätän sut". Miksi teillä ei voisi olla onnellista loppua? Ei saa koskaan luovuttaa jos on löytänyt elämänsä rakkauden.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan tuota viestiäsi "Olisin halunnut onnellisen lopun" viestiä joka on sama kuin "jätän sut". Miksi teillä ei voisi olla onnellista loppua? Ei saa koskaan luovuttaa jos on löytänyt elämänsä rakkauden.

Joskus on vain pakko luovuttaa, kun huomaa, että tunteilleen ei saa kaipaamaansa vastakaikua.
    So sad.
    Ap

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus on vain pakko luovuttaa, kun huomaa, että tunteilleen ei saa kaipaamaansa vastakaikua.
    So sad.
    Ap

Yrititkö itse lähestyä? Mistä voit tietää jos et lähestynyt? Jos hän kaipaakin sinua.

Äänestä

Bohemia rabsidi💕

Äänestä

Jvg-ikuinen vappu :D

Äänestä

Hectorin Tuulisina Öinä. <3

Äänestä

Herra Ylppö & Ihmiset - Sata vuotta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tai jos teillä on "teidän biisi"

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu