Oon siis alaikänen, 17v ja tienannut kesätöillä pari-kolme tonnia vuoden aikana ja nyt minulla on alle satku tilillä. Vanhemmat On tosi tiukkoja rahankäytöstä mutta nyt kun olen ollut töissä niin vanhempani sanoivat että voin käyttää rahaa miten haluan mutta tonni kannattaa aina pitää tilillä ja muutenkin ohjanneet rahankäyttöä mut tilanne eskaloitu oikeasti tosi pahasti. rahaa on mennyt esimerkiksi meikkeihin, ripsiin, ruokaan. Ja vanhempani eivät ole maksaneet juuri mistään sen jälkeen kun sain käyttää rahaani "mihin haluan". Ja nyt kun saivat juuri tietää paljonko tililläni on katetta niin vihastui kyllä todella pahasti. Äiti meinasi itkeäkin sen takia kun tonni oli entuudestaan tilillä ja sen niiden laittaman tonninkin olin tuhlannut. Ja voin kyllä sanoa että rahankäyttöni kaduttaa. Mutta vanhemapani oli ihan oikeesti tosissaan että ne ei maksa enään mistään. Siis oikeasti. Mutta niin, kysymys kuuluu: Onko se teidän mielestä oikein? Vaikka jankuttivat minulle kovasti silloin kun rahaa sain "käytettäväksi".
rahat meni
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Mulla menny vähän yli 4 vuoden aikana douppiin ainakin 25 000e. 5000e miinuksella saldo.
- Anonyymi
Sitäkin kannattaa miettiä mihin sitä rahaa käyttää. Ennemmin sitä kannattaa säästää. Toki kun tulee se vapauden fiilis että ny saa törsää niin helposti lähtee lapasesta. Vanhemmilla on velvollisuus elättää lapsensa 18v asti muttta tavallaan ymmärrettävää että mitään ylimääräistä eivät osta enempää kun niin paljon jo olet mennyt itse ostamaan ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809