Oon siis alaikänen, 17v ja tienannut kesätöillä pari-kolme tonnia vuoden aikana ja nyt minulla on alle satku tilillä. Vanhemmat On tosi tiukkoja rahankäytöstä mutta nyt kun olen ollut töissä niin vanhempani sanoivat että voin käyttää rahaa miten haluan mutta tonni kannattaa aina pitää tilillä ja muutenkin ohjanneet rahankäyttöä mut tilanne eskaloitu oikeasti tosi pahasti. rahaa on mennyt esimerkiksi meikkeihin, ripsiin, ruokaan. Ja vanhempani eivät ole maksaneet juuri mistään sen jälkeen kun sain käyttää rahaani "mihin haluan". Ja nyt kun saivat juuri tietää paljonko tililläni on katetta niin vihastui kyllä todella pahasti. Äiti meinasi itkeäkin sen takia kun tonni oli entuudestaan tilillä ja sen niiden laittaman tonninkin olin tuhlannut. Ja voin kyllä sanoa että rahankäyttöni kaduttaa. Mutta vanhemapani oli ihan oikeesti tosissaan että ne ei maksa enään mistään. Siis oikeasti. Mutta niin, kysymys kuuluu: Onko se teidän mielestä oikein? Vaikka jankuttivat minulle kovasti silloin kun rahaa sain "käytettäväksi".
rahat meni
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Mulla menny vähän yli 4 vuoden aikana douppiin ainakin 25 000e. 5000e miinuksella saldo.
- Anonyymi
Sitäkin kannattaa miettiä mihin sitä rahaa käyttää. Ennemmin sitä kannattaa säästää. Toki kun tulee se vapauden fiilis että ny saa törsää niin helposti lähtee lapasesta. Vanhemmilla on velvollisuus elättää lapsensa 18v asti muttta tavallaan ymmärrettävää että mitään ylimääräistä eivät osta enempää kun niin paljon jo olet mennyt itse ostamaan ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828