Pelataanko Koronaa

Anonyymi

Kummat otat, punaiset vai vihreät nappulat? Sininen ja keltainen toisena vaihtoehtona. Itse voisin ottaa avauslyönnin johonkin väri rivistöön.

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korona-pelin muistan aika hämärästi...serkkupojat sitä pelaili ....

      Kyllä jotenkin taas tänään kun luin koronaviruksesta ...niin oikein alkoi peloittamaan sen voima....yhtenä päivänä kuolee esim. 240 ihmistä ....kun kuvittelin että yli kaksisataa ihmistä olisi tuossa edessäni ....

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Niin ja ajattele niitä yli 50 000 sairastunutta. Pikku kaupungillinen.
        Kyllähän moni valitsisi vihreät nappulat, terveyden väri. Vaan ei taida olla enää valitsijamiesten ja naisten käsissä tuo virus.

        "Raportoituja koronavirustapauksia on tällä hetkellä noin 53 000. Koronavirukseen liittyviä kuolemantapauksia on 1369, joista Kiinan ulkopuolella on vain yksi. Suomessa on tiedossa yksi koronavirustartunta."

        "Maailman terveysjärjestö WHO varoitti tiistaina koronaviruksen olevan hyvin vakava uhka maailmalle. Penttinen kertoi Ykkösaamussa, että tämä saattaa viitata siihen, ettei epidemia ole kiinalaisviranomaisten hallinnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ajattele niitä yli 50 000 sairastunutta. Pikku kaupungillinen.
        Kyllähän moni valitsisi vihreät nappulat, terveyden väri. Vaan ei taida olla enää valitsijamiesten ja naisten käsissä tuo virus.

        "Raportoituja koronavirustapauksia on tällä hetkellä noin 53 000. Koronavirukseen liittyviä kuolemantapauksia on 1369, joista Kiinan ulkopuolella on vain yksi. Suomessa on tiedossa yksi koronavirustartunta."

        "Maailman terveysjärjestö WHO varoitti tiistaina koronaviruksen olevan hyvin vakava uhka maailmalle. Penttinen kertoi Ykkösaamussa, että tämä saattaa viitata siihen, ettei epidemia ole kiinalaisviranomaisten hallinnassa."

        Ei ne siellä mitään EU:n asiantuntijoita tarvitse. Kiinalainen lääketiede on maailman vanhinta ja kyllä ne osaa ihan itse hoitaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne siellä mitään EU:n asiantuntijoita tarvitse. Kiinalainen lääketiede on maailman vanhinta ja kyllä ne osaa ihan itse hoitaa sen.

        Se on totta. Keitetyillä rotan raadoilla hoidetaan monta sairautta. Puhumattakaan lukemattomista rohdoista, joilla saa hengen pois nuuhkaisemalla.


    • Anonyymi

      Japanissa on yksi korona kuolonuhri nyt.

      • Anonyymi

        Jokainen tilasto tarvitsee sen ensimmäisen. Sitten alkaa tilastojen paisutus.


    • Anonyymi

      Onhan siellä Kiinassa sitä porukkaa riittävästi, joten vaikka heitä kuolisi miljoona, niin ei ne sukupuuttoon kuole, kuten suomalaiset tätä menoa.

      Tosin tännekkin haalitaa tummaihoisia suvun jatkajiksi, muta onko he enää niitä Eloveeoja, sinisilmäisiä, tai Jukolan jusseja, harjaspäisiä vaalea tukkaisia?.

    • Koululaisina pelattiin koronalauta peliä. Teineinä maistettiin Corona brändyä, varttuneina katseltiin auringon koronaa ja nyt odotetaan tappavaa corona virusta.

      • Anonyymi

        Hain tänään Corona-brändiä ystävänpäivän kunniaksi. Hyvää se on vieläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hain tänään Corona-brändiä ystävänpäivän kunniaksi. Hyvää se on vieläkin.

        Tuhtit juomat jääneet. Tilalle tulleet upeat valkoviinit. Eikä Corona virus ole tarttunut.


      • Anonyymi

        Osta vielä vanha Toyota Corona, niin värisuora on täysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta vielä vanha Toyota Corona, niin värisuora on täysi.

        Onkin ollut Corolla ja useita Avensseja ja erinomaisen hyviä käytössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe