T: sika :) I love you ❤
https://youtu.be/1WfD7nEoAWM
H-naiselle mukavaa päivää
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Et ole sika. Rakastan 🤎
- Anonyymi
Suloinen possuko siellä? 😍
Ei ole näkynyt..- Anonyymi
Röhröh täällä nasse.
- Anonyymi
Kuuntelen jo kolmatta kertaa. Hyvä biisi.
- Anonyymi
Kiitos ihana rakas Tommi. Jannasi
- Anonyymi
Kiitos ihana rakas Mikko. Panosi
- Anonyymi
Kuka on sika?
- Anonyymi
Taivas, miten kaunis kappale...
- Anonyymi
Sama huomio. Kuuntelin sitä monta kertaa tänään. Ja aion kuunnella jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama huomio. Kuuntelin sitä monta kertaa tänään. Ja aion kuunnella jatkossakin.
Kuunnellaan :)
- Anonyymi
Tosi hirveä.
hyvä biisi, ja kuten myös kyseinen bändi, tulee ja tullut kuunneltua =)
- Anonyymi
Täällä yksi H-nainen, joten vastaan. En kyllä tunne ketään sikaa, joten tuskin mulle :)
Kiitos toivotuksesta ja samoin sulle huomiseen mukavaa päivää. Perjantai ja vkl edessä! - Anonyymi
Millainen tämä H on?
- Anonyymi
Aloitus on Trolli, mutta tunnen yhden vaalean H:n.
- Anonyymi
Millainen tämä sika on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on Trolli, mutta tunnen yhden vaalean H:n.
Armoton ajojahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen tämä sika on?
Minä läävässä lojuvaa karjua katsoin, kärsivin ilmein, vellovin vatsoin...sika...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armoton ajojahti.
Mikä ihmeen ajojahti?
- Anonyymi
Jos miehet on sikoja, niin mitä naiset vois olla miehille :) öitä
- Anonyymi
Sivusta: enkeleitä.
"
Toinen toistaan huonompi ihminen
kaipaa rakkautta kuitenkin
silloin särkynyt sielumme syntinen
löytää toisestansa enkelin
Ollaanko enkeleitä toisillemme?
Kai sinut ikuisesti pitää saan
Jos oomme enkeleitä toisillemme
emme muuta enää kaipaisikaan " Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: enkeleitä.
"
Toinen toistaan huonompi ihminen
kaipaa rakkautta kuitenkin
silloin särkynyt sielumme syntinen
löytää toisestansa enkelin
Ollaanko enkeleitä toisillemme?
Kai sinut ikuisesti pitää saan
Jos oomme enkeleitä toisillemme
emme muuta enää kaipaisikaan "oi, kaunista kirjoitusta
- Anonyymi
Päivä on ollut mukava.
Minkälainen on tuo H kenelle toivotat? - Anonyymi
Minä oon aina halunnut sellaisen mikropossun ne on ihania. ♥️ Vaikka mitenkään aloitukseen liity.
- Anonyymi
Kun hankit sen mikropossun niin ole varovainen. Ettei sohvallasi makaakin pian jättipossu vaatimassa ja nalkuttamassa kaikenlaista. Ei tämäkään varsinaisesti aloituksen liity.🤎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hankit sen mikropossun niin ole varovainen. Ettei sohvallasi makaakin pian jättipossu vaatimassa ja nalkuttamassa kaikenlaista. Ei tämäkään varsinaisesti aloituksen liity.🤎
Nalkuttavaa miestä tämä H ei huoli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus oisin voinut ottaa mutta en mä semmoista enää hanki. Kaverilla 2 mikropossua niitä kiva käydä katsomassa. Ei ne mitään pieniä ole mutta söpöjä silti. Ei liity tämäkään tapaukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608