Jos olet hankkimassa käytettyä asetta, niin kierrä kaukaa otsikon liike.
Ostin tuolta käytetyn haulikon. Kotona huomasin että etutukki halki ja liimattu.
Soitto liikkeeseen ja sanoin että en olisi ostanut jos myyjä olisi kertonut rehellisesti että korjattu tukki.
Lupasi uuden tukin ja sävytettynä. Kun kysyin hintaa niin totesi "tästä ei tule nyt meille mitään katetta, mutta ei maksa sinulle mitään". Käyttävät kuulemma jotakin eläkkeellä olevaa kaveria korjauksiin tms.
Vanha tukki oikean sävyn varmistamiseksi Matkahuollolla tuonne ja odottamaan. Ei kuulu mitään. Soitin taas ja vastattiin että on sairaana tämä korjaaja... Kysyin että kauanko kestää. Vastaus: "Yritetään saada tällä viikolla sulle". Äsken laitoin viestin ja kysyin että mikä tilanne. Soittivat takaisin ja kysyivät osoitetta (olin antanut sen sekä asekauppaa tehdessä, että lähettäessäni tukin, saatteessa). Annoin osoitteen ja myyjä sanoi että lähettää tänään. PUUVALMIS tukki. Voin kuulemma itse sävyttää/vahata/lakata yms. Kun sanoin että lupasit ilman kuluja saman sävyisenä kuin takatukki, niin huijari kiisti näin sanoneensa...
Olisin perunut koko kaupan, mutta myyjä sanoi että sitten tarvitaan ostoon taas uusi hankintalupa... Maksaa about 80 eur paperisota ja odottelu. Ase maksoi 290 eur.
Pari kertaa jo joutunut perumaan ammunta opastuksen tuon huijarin vuoksi. Ja nyt sitten jos haluan etutukin asianmukaisena (aseen arvon säilyvän), niin pitää viedä asepuusepälle, jossa sävytys lakkaus. Maksaa varmaan ihan kivasti.
Eli aloittelijaa kusetettiin H. Koivulan toimesta ihan taitavasti.
Aseliike Rantanen kokemuksia
11
2777
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas sattui. Just kattelin käytettyjä haulikoita netistä ja meinasin soittaa tuonne. Jätän siis väliin. Kiitti tiedosta!!!!
- Anonyymi
Tutulta kuulostaa sain PCP ilmakiväärin jossa ei lukko toiminut joku palautusromu aukesi ammutaessa.
- Anonyymi
Joskus ohi ajaessa tuolta tullut patruunoita ostettua. Oli kyllä hemmo ihan hukassa. Ei meinannu oikeeta patruunaa löytyä millään. Kamat pitkin lattioita ja muutenkin sekaisin koko paikka. No ei ole sen jälkeen tarvinnut käydä.
- Anonyymi
Tuttu paikka. Vanhan omistajan aikana homma pelitti paremmin. Rahastuksen makua nykyisellä omistajalla.
Forssassa on onneksi hyvä alan liike. Siellä tulee asioitua nykyään. - Anonyymi
Hmmm.... Yllättävän paljon tuttuja ja samoja kokemuksia ilmestynyt yhtäkkiä samalle palstalle, jossa muutenkin säännölliset seuraajat harvassa.
Itse en kyseisestä paikasta omaa minkäänlaisia kokemuksia enkä edes tiedä missä paikka on, mutta jos sattuu että samalta näytöltä tulee kaikki tekstit, niin kannattaa huomioida, että tuota silmän kuvaa painamalla ja erästä tietokone ohjelmaa hyväksi käyttäen saa selville miltä paikkakunnalta kyseiset viestit tulee.
Siis tää oli ihan yleisellä tasolla kerrottu asia.- Anonyymi
Joo, en puolustele ko. firmaa, kun ei kokemuksia, jännästi menee : 13:07, 13:12, 14:06, 14:30 Välillä voi mennä useita tunteja/ vuorokausikin ennen kun kukaan kommentoi mistään asiasta, suuntaan tai toisen, ei silti voi olla hyvinkin aiheellista tuo kritiikki, parantamisen varaa on kaikilla ja aina..
- Anonyymi
Mitä silmän kuvaa tarkoitat?
- Anonyymi
No niin. Päivitystä asiaan.
Rantasen liike lupasi loppujen lopuksi sittenkin etutukin sävytettynä ja lakattuna ja ilman kuluja. Loppu hyvin, kaikki hyvin?
Tosin en luota asiaan, ennen kuin tukki on saatu ja asianmukaisessa kunnossa.
"Kukaan ei ole sanonut minua huijariksi" ja "Olen tehnyt viikossa 66 tuntia töitä, enkä ole ansainut tämmöistä". Näin kaveri puolusteli itseään. No joo, jos alkaa yrittäjäksi, niin 66 tunnin viikot pitää kestää.
Ja tuohon toiseen kommenttiin sen verran, että minäkö sitten olen ansainnut tulla huijatuksi siksi että heppu on tehnyt mielestään paljon töitä???
Kysyin muuten eräältä asepuusepältä mitä maksaa ko. tukin sävytys maalaus. Vastaus oli ei voi näkemättä tietää mitä kaikkea pitää tehdä. Minimissään about 150 eur. Ja tuo Rantasen tyyppi sanoi, että heillä maksaa 20 eur. Että saapa nähdä millaista jälkeä tulee...
Anyway, meni kyllä kiinnostus ja luotto ko. puljuun joka tapauksessa.- Anonyymi
Jos ostaa 290€ käytetyn haulikon, niin ehkä kannattaa siellä liikkeessä tutkia se ase ennen ostamista. Jos olisit tutkinut, olisi tältä harmilta vältytty. Jos itse olisin ko. kauppias, niin olisin sanonut, että mitäs ostit, enkä todellakaan olisi mitään uutta tukkia hommannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostaa 290€ käytetyn haulikon, niin ehkä kannattaa siellä liikkeessä tutkia se ase ennen ostamista. Jos olisit tutkinut, olisi tältä harmilta vältytty. Jos itse olisin ko. kauppias, niin olisin sanonut, että mitäs ostit, enkä todellakaan olisi mitään uutta tukkia hommannut.
Kannattaa tietysti tutkia, jos jotain aseista tajuaa. Nyt oli asia niin, että olin ostamassa ensimmäistä asetta. En koskaan ollut edes pitänyt haulikkoa kädessä. Tämän kerroin myös myyjälle. Vika löytyi kun etutukin otti irti.
Mutta nyt tosiaan myyjä lupasi (toisen kerran) sävytyttää ja lakata tuon etutukin. Eikä mulle kuluja siitä. Eli homma ok. Turhalta riidalta ja väännöltä olisi säästytty, jos olisi maininnut tuosta korjatusta tukista heti alussa. Olisin jättänyt ko. haulikon silloin ostamatta.
- Anonyymi
mulla taas ei oo kun hyvää sanottavaa.aina on saanu sopivaan hintaan ja viat on selitetty jos on ollu.oon melkosen paljo tehny kauppaa näitten kans.ikinä ei mitään paskaa ole ollu.mutta joskushan sitä väkisin sattuu jollekki jotaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042995Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391570Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783