Renault on paska

Karpo

Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät

16

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

      "Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät"

      Vähäjärkiset ehkä, mutta ei missään nimessä ole köyhien hommaa.
      Köyhät ajaa halvemman kategorian autoilla. Esim. Toyota, Kia, Hyundai etc.

    • makelja

      Lippahattupäät reunaparrat tojopentit taas yrittävät invaasiota.

      • ..pirkko

        kaverit pehmustetuista, pyöreistä huoneista ovat päässeet jälleen viikonloppu vapaalle.


    • 1-v

      Kommentillasi osoitat tietämyksei autoista ja samalla älykkyytesi (onko kumpaakaan?).

      Mun 1-vuotias poikakin sentään erottaa auton ja sämpylän!

    • hohhoijaa

      eikä sitten muuta. no jaa, en malta: kun menet vessaan, kaksi p:aa erkanee toisistaan.

    • volvo mies

      Rellu on kyllä ihan hyvä laatu suhde auto meidän megane on kestänyt monta vuotta ilman hajoamista toisin kun edellinen volvo 740 joka meni 3 vuoden sisällä 7 kertaa hajalle. -.-

    • Yhdys sana vammainen

      Mikä on laatu suhde auto? Onko sulla laatusuhde Rellusi kanssa?

    • persaukinen itiootti

      useita autoja omistaneena mm. 3 rellua, joista scenic II alla parhaillaan, sanoisin että olet kyllä totuuden raunioilla. mutta asiayhteydessä puhuisin patongeista, en sämpylöistä...( rellupalstan vähäistä kirjoittelua selittänee tuo laskutehtävän vaikeus kirjoituksia lähetettäessä...)

    • scenic 1998

      mulla on ollut scenic 1997 1998 hyvin toimii ei oo ollut kun tuuli lasi vaihto joutuin tekemään 270 eurolla kyllähän se rellu ruostuu mutta mie massaan pohjan öljy kivimassa yhdeen ei ruotu enää
      helkarin hyvä ajettava eikä kuluta paljoa bensaa 2 litranen kone muut ostamaa ratti riemukaan opelin 200 metriä moottori laukes tai jarrut jäätyy talvellla

    • Rellu<3Vagina

      Siis teillä kellään ei ole mitään käsitystä mistään senkin oikeistaautoistamitääntietämättömät kakkahousut... Rellu on jumalten kulkuneuvo ja kaikki muut autot on jätettä...

      • homopippelipillu

        No hei oikeistaautoistamitääntietämättömät rellu on romu ja mersu on paras sitikkaki on vitu paska. eihä bondikaa tykänny rättisitikasta erittäin salaisessa.


    • Anonyymi

      totta perkele

    • Anonyymi

      Se on juurikin näin se on pågen

    • Anonyymi

      tuo on osittain totta mutta on niissä enemmänkin huonoja puolia esimerkiksi. alkuperäisten perustajien aivot eivät ole ilmeisesti ymmärtäneet että kukaan ei halua ranskan sämpylän kuljetusautoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe