Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät
Renault on paska
16
4310
Vastaukset
- xxxx
"Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät"
Vähäjärkiset ehkä, mutta ei missään nimessä ole köyhien hommaa.
Köyhät ajaa halvemman kategorian autoilla. Esim. Toyota, Kia, Hyundai etc. - makelja
Lippahattupäät reunaparrat tojopentit taas yrittävät invaasiota.
- ..pirkko
kaverit pehmustetuista, pyöreistä huoneista ovat päässeet jälleen viikonloppu vapaalle.
- 1-v
Kommentillasi osoitat tietämyksei autoista ja samalla älykkyytesi (onko kumpaakaan?).
Mun 1-vuotias poikakin sentään erottaa auton ja sämpylän! - hohhoijaa
eikä sitten muuta. no jaa, en malta: kun menet vessaan, kaksi p:aa erkanee toisistaan.
- volvo mies
Rellu on kyllä ihan hyvä laatu suhde auto meidän megane on kestänyt monta vuotta ilman hajoamista toisin kun edellinen volvo 740 joka meni 3 vuoden sisällä 7 kertaa hajalle. -.-
- Yhdys sana vammainen
Mikä on laatu suhde auto? Onko sulla laatusuhde Rellusi kanssa?
- persaukinen itiootti
useita autoja omistaneena mm. 3 rellua, joista scenic II alla parhaillaan, sanoisin että olet kyllä totuuden raunioilla. mutta asiayhteydessä puhuisin patongeista, en sämpylöistä...( rellupalstan vähäistä kirjoittelua selittänee tuo laskutehtävän vaikeus kirjoituksia lähetettäessä...)
- scenic 1998
mulla on ollut scenic 1997 1998 hyvin toimii ei oo ollut kun tuuli lasi vaihto joutuin tekemään 270 eurolla kyllähän se rellu ruostuu mutta mie massaan pohjan öljy kivimassa yhdeen ei ruotu enää
helkarin hyvä ajettava eikä kuluta paljoa bensaa 2 litranen kone muut ostamaa ratti riemukaan opelin 200 metriä moottori laukes tai jarrut jäätyy talvellla - Rellu<3Vagina
Siis teillä kellään ei ole mitään käsitystä mistään senkin oikeistaautoistamitääntietämättömät kakkahousut... Rellu on jumalten kulkuneuvo ja kaikki muut autot on jätettä...
- homopippelipillu
No hei oikeistaautoistamitääntietämättömät rellu on romu ja mersu on paras sitikkaki on vitu paska. eihä bondikaa tykänny rättisitikasta erittäin salaisessa.
- Anonyymi
totta perkele
- Anonyymi
Se on juurikin näin se on pågen
- Anonyymi
tuo on osittain totta mutta on niissä enemmänkin huonoja puolia esimerkiksi. alkuperäisten perustajien aivot eivät ole ilmeisesti ymmärtäneet että kukaan ei halua ranskan sämpylän kuljetusautoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531