Renault on paska

Karpo

Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät

16

4316

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

"Tuollaisilla ranskansämpylöillä ei ajele kuin vähäjärkiset köyhät"

Vähäjärkiset ehkä, mutta ei missään nimessä ole köyhien hommaa.
      Köyhät ajaa halvemman kategorian autoilla. Esim. Toyota, Kia, Hyundai etc.

• makelja

Lippahattupäät reunaparrat tojopentit taas yrittävät invaasiota.

• ..pirkko

kaverit pehmustetuista, pyöreistä huoneista ovat päässeet jälleen viikonloppu vapaalle.

• 1-v

Kommentillasi osoitat tietämyksei autoista ja samalla älykkyytesi (onko kumpaakaan?).

Mun 1-vuotias poikakin sentään erottaa auton ja sämpylän!

• hohhoijaa

eikä sitten muuta. no jaa, en malta: kun menet vessaan, kaksi p:aa erkanee toisistaan.

• volvo mies

Rellu on kyllä ihan hyvä laatu suhde auto meidän megane on kestänyt monta vuotta ilman hajoamista toisin kun edellinen volvo 740 joka meni 3 vuoden sisällä 7 kertaa hajalle. -.-

• Yhdys sana vammainen

Mikä on laatu suhde auto? Onko sulla laatusuhde Rellusi kanssa?

• persaukinen itiootti

useita autoja omistaneena mm. 3 rellua, joista scenic II alla parhaillaan, sanoisin että olet kyllä totuuden raunioilla. mutta asiayhteydessä puhuisin patongeista, en sämpylöistä...( rellupalstan vähäistä kirjoittelua selittänee tuo laskutehtävän vaikeus kirjoituksia lähetettäessä...)

• scenic 1998

mulla on ollut scenic 1997 1998 hyvin toimii ei oo ollut kun tuuli lasi vaihto joutuin tekemään 270 eurolla kyllähän se rellu ruostuu mutta mie massaan pohjan öljy kivimassa yhdeen ei ruotu enää
      helkarin hyvä ajettava eikä kuluta paljoa bensaa 2 litranen kone muut ostamaa ratti riemukaan opelin 200 metriä moottori laukes tai jarrut jäätyy talvellla

• Rellu<3Vagina

Siis teillä kellään ei ole mitään käsitystä mistään senkin oikeistaautoistamitääntietämättömät kakkahousut... Rellu on jumalten kulkuneuvo ja kaikki muut autot on jätettä...

• homopippelipillu

No hei oikeistaautoistamitääntietämättömät rellu on romu ja mersu on paras sitikkaki on vitu paska. eihä bondikaa tykänny rättisitikasta erittäin salaisessa.

• Anonyymi

totta perkele

• Anonyymi

Se on juurikin näin se on pågen

• Anonyymi

tuo on osittain totta mutta on niissä enemmänkin huonoja puolia esimerkiksi. alkuperäisten perustajien aivot eivät ole ilmeisesti ymmärtäneet että kukaan ei halua ranskan sämpylän kuljetusautoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      436
      1852
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      787
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      744
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      721
    6. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      429
      693
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      571
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      563
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      39
      563
    Aihe