Tein sen virheen, että en ajatellut että siihen kertyy pölyä paljon nopeammin ja se sitten kuumeneekin helpommin kuin vanha torni jonka mitat olivat: 20 cm x 53,4 cm x 46,1 cm. Painoa 10,83 kg.
Uutta konetta saa olla yhtenään putsaamassa pölyistä! Jopa 2 viikon välein jotta pysyy iskukunnossa. Tuntuu että pienikin pölykerros koventaa tuulettimen ääniä.
Tämän pitäisi olla vielä pelikone, Asukselta... 18 cm x 43 cm x 42.8 cm ja 8 kg.
Älkää ostako liian pienikokoista pelikonetta
14
2587
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea pelikone kootaan itse laadukkaista osista eikä osteta markettiräpsyjä joissa osissa aina säästetty..
- Anonyymi
Jimms myy myös tätä konetta pelikoneena, joten odotin parempaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jimms myy myös tätä konetta pelikoneena, joten odotin parempaa :)
Jimmsin kootut koneet ovat niin ja näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jimmsin kootut koneet ovat niin ja näin.
Ei siis Jimmsin kokoama, vaan pakettikone.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis Jimmsin kokoama, vaan pakettikone.
-apNiin eli kokoama..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli kokoama..
Eikun Asuksen kone tehtaalta. Eikö se ole sama asia kuin pakettikone?
- Anonyymi
Jos kyllästyn putsailemaan liian usein, pitänee kai vaihtaa isompaan koteloon? Sitä en osaa itse tehdä vaan pitää viedä liikkeeseen 😕😟😬
Onko muilla tällaista ongelmaa? - Anonyymi
Siis onko nämä kotelon mitat 18 cm x 43 cm x 42.8 cm tavallista pienemmät pelikoneelle?
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan itse koota tai ainakin pyytää apua osien hankintaan ja teettää kokoaminen liikkeessä. Saa laadukkaammat osat kuten kotelon missä on pölysuojat yms valmiina eli helpottaa puhdistusta.
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa takaisin kotiin äidin iloksi
- Anonyymi
Hyi helvetti.
Mulla pitäs olla semmonen monitori ja paljon akkuja .
Neljätoista poikoo joista kaheksan vammasia.
Sepelvaltimotauti ja musta Mersu.
Kyllä mine ne vielä suan ja sittä leveenä lähen Yhdysvaltoihin. - Anonyymi
Oletko varma että tuulettimien edessä on pölysuodattimet? Itse avasin koneen ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen ja täysin pölytön sisältä. Suodattimissa oli runsaastipölyä jotka imuroin.
- Anonyymi
Koola vai teholla?
- Anonyymi
Kannattaa opetella siivoamaan asuintilojaan ja hankkia pölynimuri, ja myös käyttää sitä, tai palkata siivooja, niin ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3543210Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672820- 1281806
- 1181500
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461410Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 711126
- 741099
- 701050