Jokin vaan osui kohdalleen

Tiedät itsekin että olet minun ja minä olen sinun. Mistä tämä molempien arkuus johtuu?
19<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Ole jo hiljaa

Äänestä
  • Hanki korvatulpat.

Äänestä

Ympäristötekijöistä 🤔

Äänestä

saattaa johtua muutamistakin tekijöistä. sittenhän sen vasta tietää ja tunteet varmentuu jos sais todellista tietoa mitä se toinen tuntee...sydämessään

Äänestä

Rakkautta ilmassa. Tuo tekee araksi.

Äänestä

Kolahti, mutta tilanne ei ole mikään mahdollisuus.

Äänestä

Molemmat on epävarmoja mutta eri asioista, ja pitäisi jutella asiasta ihan kunnolla. Luulen että sillä homma voisi edetä, mutta kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta.

Äänestä
  • Usein ensiaskel on vaikein. Helpottaa usein sen jälkeen, jos on tarkoitus. :)

Äänestä

Enpä tiedä ja usko että se toinen tuntee noin ollenkaan!.Mutta ennen et voi tietää sitä jollet kysy
JOS toinen sanoo ettei kiinnosta niin siirryt nopeasti muiden kanssa kehittämään oikeaa asiaa!.Vähän luulen että kun toinen ei ole sinulta mitään kysynyt niin ei ole pätkääkään kiinnostunut mutta kysy asia,niin saat siitä sitten varmuuden..

Äänestä

Se epävarmuus..kun en ole varma hänen tunteistaan sitten kuitenkaan. Kaikki kohtaamisemme ovat niin pikaisia ja täynnä yleisöä,ei siinä pysty keskittymään vain "meihin",vaikka kuinka haluaisi.

Äänestä
  • Sama vika! Juuri näin liikaa yleisöä paikalla ja liian vähän aikaa! Sit odotetaan seuraavaa vaihetta!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sama vika! Juuri näin liikaa yleisöä paikalla ja liian vähän aikaa! Sit odotetaan seuraavaa vaihetta!

Täällä kolmas jolla sama ongelma

Äänestä

• Liittyykö mikään näistä jotenkin kauppaan? 🤔

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö mikään näistä jotenkin kauppaan? 🤔

Ei minulla. Olen tuo 17.45 kirjoittaja.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä kolmas jolla sama ongelma

Ja täällä neljäs. Ei liity kauppaan. 🤔

Äänestä

Kyllä kaikki tässä tekee araksi... jännittää, ujostuttaa, omat tunteet tekee araksi.

Äänestä

Näin se on,vaikka hyvin tietää että tuota ihmistä haluaa katsella ja pitää hyvänä loppu elämänsä.

Äänestä
  • Niinpä mies voisi taas soittaa ja kertoa jonkun jutun jonka haluaisi vain kanssani jakaa❤️ Vink

Äänestä

Sä voisit soittaa ja lukee vaikka puhelinluetteloa.
Mä kuuntelen.
Täydellinen ilta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tiedät itsekin että olet minun ja minä olen sinun. Mistä tämä molempien arkuus johtuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu