Tiedät itsekin että olet minun ja minä olen sinun. Mistä tämä molempien arkuus johtuu?
Jokin vaan osui kohdalleen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ole jo hiljaa
- Anonyymi
Hanki korvatulpat.
- Anonyymi
Ympäristötekijöistä 🤔
saattaa johtua muutamistakin tekijöistä. sittenhän sen vasta tietää ja tunteet varmentuu jos sais todellista tietoa mitä se toinen tuntee...sydämessään
- Anonyymi
Rakkautta ilmassa. Tuo tekee araksi.
- Anonyymi
Kolahti, mutta tilanne ei ole mikään mahdollisuus.
- Anonyymi
Molemmat on epävarmoja mutta eri asioista, ja pitäisi jutella asiasta ihan kunnolla. Luulen että sillä homma voisi edetä, mutta kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta.
- Anonyymi
Usein ensiaskel on vaikein. Helpottaa usein sen jälkeen, jos on tarkoitus. :)
- Anonyymi
Enpä tiedä ja usko että se toinen tuntee noin ollenkaan!.Mutta ennen et voi tietää sitä jollet kysy
JOS toinen sanoo ettei kiinnosta niin siirryt nopeasti muiden kanssa kehittämään oikeaa asiaa!.Vähän luulen että kun toinen ei ole sinulta mitään kysynyt niin ei ole pätkääkään kiinnostunut mutta kysy asia,niin saat siitä sitten varmuuden.. - Anonyymi
Se epävarmuus..kun en ole varma hänen tunteistaan sitten kuitenkaan. Kaikki kohtaamisemme ovat niin pikaisia ja täynnä yleisöä,ei siinä pysty keskittymään vain "meihin",vaikka kuinka haluaisi.
- Anonyymi
Sama vika! Juuri näin liikaa yleisöä paikalla ja liian vähän aikaa! Sit odotetaan seuraavaa vaihetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vika! Juuri näin liikaa yleisöä paikalla ja liian vähän aikaa! Sit odotetaan seuraavaa vaihetta!
Täällä kolmas jolla sama ongelma
- Anonyymi
Liittyykö mikään näistä jotenkin kauppaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö mikään näistä jotenkin kauppaan? 🤔
Ei minulla. Olen tuo 17.45 kirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kolmas jolla sama ongelma
Ja täällä neljäs. Ei liity kauppaan. 🤔
- Anonyymi
Kyllä kaikki tässä tekee araksi... jännittää, ujostuttaa, omat tunteet tekee araksi.
- Anonyymi
Näin se on,vaikka hyvin tietää että tuota ihmistä haluaa katsella ja pitää hyvänä loppu elämänsä.
- Anonyymi
Niinpä mies voisi taas soittaa ja kertoa jonkun jutun jonka haluaisi vain kanssani jakaa❤️ Vink
- Anonyymi
Sä voisit soittaa ja lukee vaikka puhelinluetteloa.
Mä kuuntelen.
Täydellinen ilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785