Meillä voisi sujua hyvin

kaikilla alueilla, kun olet niin minun tyyppiäni ja monia yhdistäviä tekijöitä meillä. Joten miksi ei voitas kokeilla. Jos vaikka tulisi tosi paljon romantiikkaa ja onnea, kaikenlaista hyvää. Sädehdit niin mun silmissäni joka kerta kun nähdään, ja vielä mielessä sen jälkeenkin.

Naiselle
1984
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Kerrohan tuo hänelle huomenna IRL.

Äänestä

Millaisilla alueilla yhdistäviä tekijöitä?
Mitä tarkoitat..

Äänestä
  • Omahyväistä kuin esineestä puhuisi...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Omahyväistä kuin esineestä puhuisi...

En nyt keksi kyllä yhtään mitään omahyväistä aloituksesta.

Äänestä

kaunis aloitus, aloittajalta hänen kaipaamalleen naiselle.

Äänestä

Nuorempi mies ruskeat silmät mustat hiukset ... YEESSS!!!!

Äänestä

Mistä sinä sen tiedät?

Äänestä

Onneksi meillä on myös eroavaisuuksia...
Tulisit lähemmäs odotan kosketuksia.. välissämme taitaa olla muutama ongelma
Mutta kyllä saat silmiini loistetta ja tiedän että saisimme toisemme uudelleen kukoistamaan. Mutta kaikki tulisi suuresti ympärillämme muuttumaan... koska mennään... milloin aloitetaan

Äänestä
  • Näitä samoja naisesta ajattelen. Ollaan samiksia, mutta kiinnostavalla tavalla erilaisia myös.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä samoja naisesta ajattelen. Ollaan samiksia, mutta kiinnostavalla tavalla erilaisia myös.

Mutta nekin täydentävät toisiaan..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta nekin täydentävät toisiaan..

Niin tekee. Se täydennys sinussa saa minut pois tolaltaan.

Äänestä

Niin voisi, olen aivan samaa mieltä. Ollut jo pidemmän aikaa. Se jokin jännä tunne välillämme.
Ihanaa (enemmän kuin)Ystävänpäivää sinulle!

Äänestä

Ok boomer 🙄

Äänestä

Kivasti sanottu. Kumpa "hän" ajattelisi minusta noin. Minustakin tuntuu että hän on kaltaiseni,toinen puoliskoni koko loppuelämäni ajan. Olemme molemmat ajattelevia ja tuntevia ihmisiä,kilttejä ja huomaavaisia,perusiloisia ja ihmisiä hyvin kohtelevia.Listaa voisi vielä jatkaa,mutta en jaksa:) Näin minusta tuntuu vaikka en häntä vielä kovin hyvin tunne.

Äänestä

Jos hän kertoisi tuon, niin mikä jottei. 😍 Olisin ilman muuta valmis tutustumaan. Uskon, että siitä voisi syntyä paljon hyvää ja miksei ihan vakavastikin otettava parisuhde. Alussa ei tietenkään tarvitse olla paineita, vaan ihan perustutustuminen riittää hyvin. Kerro kiinnostusksesi tai kutsu kylään niin sillä se etenee. Koska olen tunteistani jo joskus viestissä kertonut, ei pitäisi olla iso kynnys uskaltaa.

Äänestä

Voi jos mies kirjoittaisi minusta noin
Miehelle olisitpa aloittaja hän. Sitä en voi tietää en koskaan mutta haaveilen!

Äänestä

Milloin nähtiin?

Äänestä

Samoin nuoremmalle naiselle.

Äänestä

Sama tunne miehestä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

kaikilla alueilla, kun olet niin minun tyyppiäni ja monia yhdistäviä tekijöitä meillä. Joten miksi ei voitas kokeilla. Jos vaikka tulisi tosi paljon romantiikkaa ja onnea, kaikenlaista hyvää. Sädehdit niin mun silmissäni joka kerta kun nähdään, ja vielä mielessä sen jälkeenkin.

Naiselle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu