Uskaltaako tänään Lappiin suunnata ?
Huolestuttaa nämä Suomen meedioissa olleet uutisoinnit laajoista karanteeneistä esimerkiksi Inarissa ja muualla.
Uskaltaako Lappiin lähteä vai pistävätkö läänin rajat kiinni keskiviikkona niin, ettei sieltä tulla pois ennenkuin koivunlehti on puussa Kilpisjärvellä ?
Koronatilanne Lapin laduilla
10
200
Vastaukset 10
- Anonyymi
Korpien kautta hiihtäen takaisin, tarvittaessa koukkaaminen Neuvostoliiton kautta. Rajavartijat nukkuu päätteiden ääressä, myös russakan puolella, hirventalja päälle. niin luulevat elikoksi.
Tulee hyvin Straavaan reittiä. - Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006408668.html
ensimmäinen Ranskassa, siitä alkaa räjähdys, keskiviikkona 100.000 Levillä, Roissa ja Saariselällä, joissa suurimmat tartunnan alulähteet.- Anonyymi
vai suurimmat aluhousut ?
- Anonyymi
Juo coronaa eräkämpällä viikko, seurana vain kuukkelit niin ei pääse korona iskemään ilmateitse.
- Anonyymi
Kannattaa seurata Ylen ja muiden valeuutisten levittäjien uutisointia, Pienellä Epäilyllä.
Ja haulipössykkä ladattuna, kaikellahan on tarkoituksensa, aivopesullakin, viherpesullakin jne jne- Anonyymi
Mistäs tuota Korona-olutta saa, Kuukkeleitten mukaan se on Meksikolaista kusen väristä kalijaa. Tuommosta tököttiä ko vettää, kusenkaan ei tarvihe väriään muuttaa, sahtikin on parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tuota Korona-olutta saa, Kuukkeleitten mukaan se on Meksikolaista kusen väristä kalijaa. Tuommosta tököttiä ko vettää, kusenkaan ei tarvihe väriään muuttaa, sahtikin on parempaa.
Ota mieluummin Sysmän Sahtia, ei muutu makukaan, jos käyttää sen uudelleen.
- Anonyymi
Pirtukirkossa on Koronaa, sitruunankin saa, jos halluu..
Levin Hullusa Porosa on vain halluu. - Anonyymi
Hullusta porosta saa takuuvarman koronan mutta se tarttuu munan päähän.
- Anonyymi00010
Mitä tuolloin, niin myös tänään. Petinpohoja maithaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548