Tärkeä tiedotus kansalaisille

Anonyymi

Tämän kylän näyttelijäsuuruus, hieman kyseenalaistakin kuuluisuutta saanut, on enon ominaisuudessa auttanut ministerisisarensa poikaa hassunhauskan penkkaripukeutumisen suhteen. Suvun äänenkannattajana toimiva paikallislehti on luonnollisesti julkaissut nuorukaisesta kuvan. Siitä se kuuluisuus alkaa!

26

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kateellinen on taas jäljillä

      • Anonyymi

        Ai se taiteilija jolla on vaikeuksia saada etuveitikka jöpöttämään?


      • Anonyymi

        Et sit muuta keksinyt, kuin tuon vanhan kateellisuusteeman?


    • Anonyymi

      Aloittajalle voisi vielä kertoa,ettet ole aainoa lukutaitoinen.

    • Anonyymi

      Aloittajaa harmittaa taas kun muut tekee rahaa ja itse itkee Suomi24 palstalla. Aloittaja on varmasti sama joka tasaisin väliajoin tänne aina samasta näyttelijästä länkyttää

      • Anonyymi

        Juu. Eikö olekin ihan kamalaa, ettei aloittaja jaksa hehkuttaa "samasta näyttelijästä" ja tietyn rixulaisen perheen suurenmoisuudesta, vaan "tasaisin väliajoin" itkee ja kadehtii, kun "muut tekee rahaa".
        Onneksi näillä suuruuksilla on vakiopuolustajatoverit, jotka oitis nousevat barrikadeille, kun keulakuvia arvostellaan...syystä tai syyttä!


    • Anonyymi

      Hyväähän siinä oli vanhan esiintymisasun uusiokäyttö...

    • Anonyymi

      Lähihoitaja-ministeri katselee lumoutuneena, kun kollegat puhuvat "viisaita"...ja nyökyttelee, nyökyttelee, nyökyttelee tietävännäköisenä. Miten tällaisen vieteriniskan saisi tuettua jatkuvalta heilumiselta? Saattaapi mennä paikoiltaan jonain päivänä.
      Olisipa mielenkiintoista kuulla toisella kotimaisella tehtyyn kysymykseen vastaus på svenska!

      • Anonyymi

        No jos lyhyellä koulutuksella noin vaan pääsee ministeriksi, miksi et tee perässä. Jotakin sen Akun siskon pitää osata paremmin kuin monet muut.

        Ja jos kuka tahansa pelle pystyy samaan kuin Aku viihdemaailmassa, tee perässä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos lyhyellä koulutuksella noin vaan pääsee ministeriksi, miksi et tee perässä. Jotakin sen Akun siskon pitää osata paremmin kuin monet muut.

        Ja jos kuka tahansa pelle pystyy samaan kuin Aku viihdemaailmassa, tee perässä-

        Et nyt ihan oivaltanut, mistä oli kysymys, kun muutit aihepiiriäkin.
        Mutta sinun, toverin apuun voi luottaa, vai miten se nyt meni?
        Sitä en tiennytkään, että kyseinen henkilö pääsi "noin vain ministeriksi". Se sitten selittäneekin joitain asioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt ihan oivaltanut, mistä oli kysymys, kun muutit aihepiiriäkin.
        Mutta sinun, toverin apuun voi luottaa, vai miten se nyt meni?
        Sitä en tiennytkään, että kyseinen henkilö pääsi "noin vain ministeriksi". Se sitten selittäneekin joitain asioita!

        No kun arvostellaan tyyliisi, voisi luulla, että mitään tekemättä asemassaan on.

        Tunnen kyllä pahan maailman ja sen, että roistot täällä porskuttaa. Aihepiiristäsi nousi esiin kateutesi, siihen vastailin.

        Ei mitään poliittista vastauluissani, ihan vaan yleisinhimillistä. Terveisin riksunvainottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun arvostellaan tyyliisi, voisi luulla, että mitään tekemättä asemassaan on.

        Tunnen kyllä pahan maailman ja sen, että roistot täällä porskuttaa. Aihepiiristäsi nousi esiin kateutesi, siihen vastailin.

        Ei mitään poliittista vastauluissani, ihan vaan yleisinhimillistä. Terveisin riksunvainottu.

        No niinpä niin . Jos muuta ei keksi, niin kateus kehiin.
        Kun arvostellaan omaa tyyliäsi, en yhtään ihmettele, että olet fiksoitunut nimimerkkiin "riksunvainottu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä niin . Jos muuta ei keksi, niin kateus kehiin.
        Kun arvostellaan omaa tyyliäsi, en yhtään ihmettele, että olet fiksoitunut nimimerkkiin "riksunvainottu".

        Ihan pieleen meni. Minulla on ollut kymmenittäin nimimerkkejä. Sain aikoinaan ohjeeksi vaihtaa nimimerkkiä jatkuvasti, jos haluan kirjoitella rauhassa,. -Nykyään kaikki ovat anonyymejä- Hyvä niin.

        Täällä olen käyttänyt mm. riksunvainottua, kun kaikki kumminkin tietävät minut. Ja olen "fiksoitunut" siihen, kun hullut rikolliset ovat addiktoituneet vainoamaan minua.

        En edes yrittänyt keksiä muuta, tuo esiintyötyvä kateus ällöttää niin, että siihen reagoin.
        Ja kun on tullut mieleen, että monien stalkkereitteni käyttövoimana on kateus? Mitä ihmettä kadehtivat ainaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pieleen meni. Minulla on ollut kymmenittäin nimimerkkejä. Sain aikoinaan ohjeeksi vaihtaa nimimerkkiä jatkuvasti, jos haluan kirjoitella rauhassa,. -Nykyään kaikki ovat anonyymejä- Hyvä niin.

        Täällä olen käyttänyt mm. riksunvainottua, kun kaikki kumminkin tietävät minut. Ja olen "fiksoitunut" siihen, kun hullut rikolliset ovat addiktoituneet vainoamaan minua.

        En edes yrittänyt keksiä muuta, tuo esiintyötyvä kateus ällöttää niin, että siihen reagoin.
        Ja kun on tullut mieleen, että monien stalkkereitteni käyttövoimana on kateus? Mitä ihmettä kadehtivat ainaa vaan.

        Lisätieto: omaa kateutta on vaikea huomata. Se on niin kelju tunne, että sen työntää äkkiä sivuun ja selittää tilannetta muilla motiiveilla, miksi toimii tuhoisasti kateuden kohteita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätieto: omaa kateutta on vaikea huomata. Se on niin kelju tunne, että sen työntää äkkiä sivuun ja selittää tilannetta muilla motiiveilla, miksi toimii tuhoisasti kateuden kohteita kohtaan.

        Ymmärrän.
        Kovasti vaikeaahan sinulla tuntuu olevan.
        Hyvä ihminen kun olet, etkä syyttele muita. Jos näin olisi, niin toki sen itse huomaisit!

        Hyvin sinä siirryt varsinaisesta puheena olevasta asiasta omiin juttuihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän.
        Kovasti vaikeaahan sinulla tuntuu olevan.
        Hyvä ihminen kun olet, etkä syyttele muita. Jos näin olisi, niin toki sen itse huomaisit!

        Hyvin sinä siirryt varsinaisesta puheena olevasta asiasta omiin juttuihisi.

        Sorry, en ole ymmärtänyt , mikä aloittajan puheena oleva asia on.

        Entinen ammatti vaikuttaa siihen, mitä huomaan. Ja kun "kateus vie kalatkin vedestä-" En ole ainoa, joka on tässä ketjussa sinua kateelliseksi sanonut.

        Kyllä,. syytän ja nykyään natseiksi nimitän niitä, jotka osallistuvat/ovat osallistuneet vainooni.

        Koetapa vääntää minulle rautalankamalli siitä, mikä aiheesi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, en ole ymmärtänyt , mikä aloittajan puheena oleva asia on.

        Entinen ammatti vaikuttaa siihen, mitä huomaan. Ja kun "kateus vie kalatkin vedestä-" En ole ainoa, joka on tässä ketjussa sinua kateelliseksi sanonut.

        Kyllä,. syytän ja nykyään natseiksi nimitän niitä, jotka osallistuvat/ovat osallistuneet vainooni.

        Koetapa vääntää minulle rautalankamalli siitä, mikä aiheesi on.

        Sillehän ei sitten voi mitään, jos luettua tekstiä ei ymmärrä. Siihen ei apua tuo edes rautalankamallit. Mutta antaako tällainen ongelma oikeuden herjata joitakin ihmisiä nimittämällä heitä natseiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillehän ei sitten voi mitään, jos luettua tekstiä ei ymmärrä. Siihen ei apua tuo edes rautalankamallit. Mutta antaako tällainen ongelma oikeuden herjata joitakin ihmisiä nimittämällä heitä natseiksi?

        Antaa oikeuden verrata heidän toimintaansa stalkkereiden toimintaan. Kummassakin on kyse joukkopsykoosista, jossa toimitaan ison pomon määräyksestä tajuamatta. mitä oikeasti tehdään. Hitler oli näkyvä pomo, stalkkeripomo on piilossa julkisivun takana.

        Silloin kun otin tämän nimityksen käyttöön ( ei ole oma keksintöni),selitin tämän vertauksen ja siitä käytiin keskustelua. Jos nämä nimitellyt nostavat kunnianloukkausyytteen, mielelläni vertaisteni avustama perustelen nimityksen käytön, - Ehkä pitäisi harkita lainausmerkkien käyttöä.

        Aikaisemmin olen käyttänyt surkean pientä kiro- ja haukkumasana varastoani.

        Mutta nyt kun annoin vastineen kysymykseesi, menin taas sinun puheenaiheesi ulkopuolelle.

        Mitä pahaa Aku ja hänen siskonsa ovat sinulle tehneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa oikeuden verrata heidän toimintaansa stalkkereiden toimintaan. Kummassakin on kyse joukkopsykoosista, jossa toimitaan ison pomon määräyksestä tajuamatta. mitä oikeasti tehdään. Hitler oli näkyvä pomo, stalkkeripomo on piilossa julkisivun takana.

        Silloin kun otin tämän nimityksen käyttöön ( ei ole oma keksintöni),selitin tämän vertauksen ja siitä käytiin keskustelua. Jos nämä nimitellyt nostavat kunnianloukkausyytteen, mielelläni vertaisteni avustama perustelen nimityksen käytön, - Ehkä pitäisi harkita lainausmerkkien käyttöä.

        Aikaisemmin olen käyttänyt surkean pientä kiro- ja haukkumasana varastoani.

        Mutta nyt kun annoin vastineen kysymykseesi, menin taas sinun puheenaiheesi ulkopuolelle.

        Mitä pahaa Aku ja hänen siskonsa ovat sinulle tehneet?

        höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpöhöpö

        En ymmärrä, mitä höpöhöpöä olen kirjoittanut. Vainoilla, joukkovainoilla on psykologisia ja joukkopsykologisia yhtäläisyyksiä, vaikka joku olisi yhteen ihmiseen kohdistuvaa tai kansanryhmään kohdistuvaa. Niitä ovat toteuttamassa IHMISET, joiden kohdalla toimivat psykologiset ja sosiaalipsykologiset lainalaisuudet.
        En ole niitä itse keksinyt, olen hankkinut tietoa. Mutta tämä ei ole paikka asian esittämiseen.

        Jätän ketjusi rauhaan. Voit vapaasti irvailla siskolle ja sen veljelle, oli motiivisi mikä tahansa. EI KIINNOSTA:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä höpöhöpöä olen kirjoittanut. Vainoilla, joukkovainoilla on psykologisia ja joukkopsykologisia yhtäläisyyksiä, vaikka joku olisi yhteen ihmiseen kohdistuvaa tai kansanryhmään kohdistuvaa. Niitä ovat toteuttamassa IHMISET, joiden kohdalla toimivat psykologiset ja sosiaalipsykologiset lainalaisuudet.
        En ole niitä itse keksinyt, olen hankkinut tietoa. Mutta tämä ei ole paikka asian esittämiseen.

        Jätän ketjusi rauhaan. Voit vapaasti irvailla siskolle ja sen veljelle, oli motiivisi mikä tahansa. EI KIINNOSTA:

        Älä nyt leikistä suutu.
        Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos lyhyellä koulutuksella noin vaan pääsee ministeriksi, miksi et tee perässä. Jotakin sen Akun siskon pitää osata paremmin kuin monet muut.

        Ja jos kuka tahansa pelle pystyy samaan kuin Aku viihdemaailmassa, tee perässä-

        Koulutus on politiikassa sivuseikka. Riittää kun olet röyhkeä ja sopiva.
        Tuo vieteriniskaisuus osoittaa usein, että kun nyökyttelee viisaiden mielipiteille, saa itsekin älykön maineen.


    • Anonyymi

      Pekonen vastuu ministerinä paennut vastuuta. Esiintyi ensi kerran koronan tiimoilta torstai-iltana.
      Vastuun pelkoa vai taidon puutetta?

      • Anonyymi

        No härregyyd,milläköhän tavoin paikallinen ministerimme on paennut vastuuta ja mitä hiton vastuuta??? Ihan tuli itselleni sellanen aivotus että hitto vie,näinkös tuo Pekoska on sen viiruksen sieltä isolta kirkolta tuliaiseks tuonu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No härregyyd,milläköhän tavoin paikallinen ministerimme on paennut vastuuta ja mitä hiton vastuuta??? Ihan tuli itselleni sellanen aivotus että hitto vie,näinkös tuo Pekoska on sen viiruksen sieltä isolta kirkolta tuliaiseks tuonu!

        Hallitusvastuu!!!
        Vastuu kansasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No härregyyd,milläköhän tavoin paikallinen ministerimme on paennut vastuuta ja mitä hiton vastuuta??? Ihan tuli itselleni sellanen aivotus että hitto vie,näinkös tuo Pekoska on sen viiruksen sieltä isolta kirkolta tuliaiseks tuonu!

        "Ja mikä hiton vastuu". Siinä olet oikeassa. Poliittinen vastuu on kuin joulupukki, on ja ei ole. Lopulta ei ole. Toisaalta ei noin pienellä palkalla kannata vastuuta ottaakaan, vaikka tehtävä sitä edellyttäisikin.
        Vastuuttomuus yhteisistä asioista kuuluu oleellisena osana vasemmistolaiseen politiikkaan.
        Kaikkein suurin vitsi on "politiikka on yhteisten asioiden hoitamista". Todellisuudessa se on omien asioiden hoitamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe