Vireilletuloilmoitus

Anonyymi

Moikka, milloin tämä uo:n vireilletuloilmoitus tulee minulle, kun haastekirjeen käräjäistuimesta sain tammikuun alussa?
Jos tulee jo tälläkuulla ja kerkeän tehdä maksusuunnitelman, joka olisi vähän isompi kk:ssa, kuin palkasta mitattava, niin voiko uo mies ottaa palkastani /tulevasta perinnöstäni esim huhtikuulla?

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä voi tietää, riippuu ihan käräjäoikeuden kiireistä, voi mennä vaikka puoli vuotta.

• Anonyymi

Ei se ulosotto kaikista perinnöistä tiedä, kunhan ei mene siitä itse huutelemaan. Minä sain perinnön vaikka on useampi velka ulosotossa.

• Anonyymi

Jos olet tehnyt maksusuunnitelman, miksi velkoja laittaisi velkansa voudille. Jos asiaa ei ole käsitelty edes käräjäoikeudessa. Jos olet saanut sovittua velan maksusuunnitelman velkojan hyväksymällä tavalla voi tämän ilmoittaa käräjäoikeuteen ja välttämättä koko käsittelyä ei tarvita.
      Maksusuunnitelma ehdotelma, kuitenkin kannattaa toimittaa käräjäoikeudelle, vaikkei velkoja sitä hyväksyisikään. Tai ja maksaa velkaa pienemmäksi ennen ulosottoja. Ja ilmoittaa samalla tämän tehneensä käräjäoikeudelle.

Miksi ihmiset edes odottaa puolivuotta tai vuoden, jonkin pikkusaatavan takia, kun sen voi maksaa osissa pois sitä virallista paperia odotellessa.

• Anonyymi

Marraskuussa tuli jo vireilletuloilmoitus ja vieläkään ei ole vouti lähettänyt maksukieltoa työnantajalle. Kuinka kauan näissä yleensä menee?

• Anonyymi

Voihan se maksukiellon saajakin sössiä asiat, tosin eihän se silloin sulle kuulu. mokoma palkan/tuen laskija unohtanut koko kieltoasian :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se maksukiellon saajakin sössiä asiat, tosin eihän se silloin sulle kuulu. mokoma palkan/tuen laskija unohtanut koko kieltoasian :D

Tosin kun uo-mies sitten vaatii työnantajalta jälkeenpäin toteutumatonta maksukielto-osuutta, työnantaja yrittää mielellään periä sitä työntekijältä jollain verukkeella..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin kun uo-mies sitten vaatii työnantajalta jälkeenpäin toteutumatonta maksukielto-osuutta, työnantaja yrittää mielellään periä sitä työntekijältä jollain verukkeella..

No ei todellakaan työntekijältä peri, oma mokansa...jos näin kävisi niin ostat riitakäräjät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sen maksukiellon lähettämisestä tulee silti jokin ilmoitus uo:lta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sen maksukiellon lähettämisestä tulee silti jokin ilmoitus uo:lta?

Muistaakseni velalliselle ei tule, se näkyy kyllä uo:n velallisen omilla sivuilla, käy sieltä katsomassa, joku "kohdistuneet toimenpiteet".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni velalliselle ei tule, se näkyy kyllä uo:n velallisen omilla sivuilla, käy sieltä katsomassa, joku "kohdistuneet toimenpiteet".

Ei ollut mitään. No itsepähän tietävät kun sen aika on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe