Olenko ainoa joka suorastaan toivoo norjalaisille urheilijoille jonku katastrofin? Koko talviurheilu vitututtaa nykyään jääkiekkoa lukuu ottamatta seurata.
Norja kyllästyttää
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, kyllä Norjassa jääkiekkokin on nousussa, jalkapallossahan Suomi on pelkkä vastaantulija, ollut jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Statoilin kassakaapaista löytyy kyllä testaajille (voitelurahaa)
- Anonyymi
Ruotsissa ja Norjassa satsataan rahat huippu-urheiluun, mutta kuten viimeaikaiset käryt ovat osoittaneet, urheilijoita ei testata kuin kerran vuodessa, jos silloinkaan.
Tarkemmin analysoituna, rahta laitetaan huijauksiin. Tämä on silloin valtiollista dobing-huijausta. Eli osallistumiskielto molemmille maille. - Anonyymi
Eiköhän nyt kuitenkin olisi parasta vaan keskittyä tämän oman pesän setvimiseen. Täällä näköjään aina löytyy näitä kateellisia katkeria tooosiniiloja jotka purkaa kateellisuuttaan tänne. Eikö pitäisi ottaa esim Norjalaisilta oppia miten saadaan menestystä. Norjassa on tilastojen mukaan jo -80 luvulta saakka tehty noin 6 (kuusi!) kertaa enemmän doping-testejä kuin suomessa.
"kaikki joukolla päätä särkemään..."- Anonyymi
Älä jauha norskien ora paskaa
Aloittajalle, et ole ainoa!
Olen toivonut koko norjan tuhoamista sen jälkeen, kun paljastui, että FIS suojelee doping norskeja ja käröytti suomalaiset vesiliuoksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha norskien ora paskaa
Aloittajalle, et ole ainoa!
Olen toivonut koko norjan tuhoamista sen jälkeen, kun paljastui, että FIS suojelee doping norskeja ja käröytti suomalaiset vesiliuoksesta.hore = turskain nuoleskelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020