Mua pelottaa oonko mie raskaana

Anonyymi

Moi olen siis 13v tyttö miul on miun kolmannet menkat ja viime menkkojen lopuksi itsetyydytin ja sit miun menkat loppu siihen. Miun menkat on tosi vähäistä vuottoo mut mie en tiiä oonko raskaana kun aiemmin se on ollut runsaampaa kun nyt mut mie kyl syön caprilonii ja miun maha on ihan turvonnu ja oon käyny tänään jo 5 vessassa miuu siis pelottaa ku miun maha on niin turvonnu ja menkat pienet ja miul oli menkat noin 11 pv ja nyt ne on ollu jo 6pv eli miuu pelottaa ihan sikana ja syö kyl caprilonii ja itsetyydytin 😢

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ni ois kauheen kiva jos työ voisitta vastata

    • Anonyymi

      Jos et käyttäny kondoomii tai pilleri ehkäisyyn, niin
      sun itsetyydyttävä poikaystävä on saanut sinut raskaaksi!
      Aivan yksinkertaista , vai mitä???

    • Anonyymi

      Jos et käyttäny kondoomii tai pilleri ehkäisyyn, niin
      sun itsetyydyttävä poikaystävä on saanut sinut raskaaksi!
      Aivan yksinkertaista , vai mitä???

    • Anonyymi

      Outo kysymys.

    • Anonyymi

      Aloittaja, miten voit nyt ?

      • Anonyymi

        Huonosti :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti :(

        Kovin todennäköistä, että voit huonosti! Periaatteessa voisit köllähtää vaimosi viereen. Hänen, jonka kanssa olet ollut naimisissa lähes 50 vuotta. On lapsia ja lapsenlapsia, oma tilava ja valoisa tulo, hyvä eläke opettajan työstä.

        Siksi pitääkin kysyä, miksi trollaaminen alaikäiseksi tekeytyneenä jatkuvasti kiinnostaa.
        Kun aiheena on vain esipuperteetti-ikäisten "alapää-"ongelmat, on otaksuttavissa epäluonnollisuutta, jopa perverssiyteen liittyvää.


    • Anonyymi

      Aloittaja nyt tuskin on raskaana, kun menkatkin ovat juuri loppuneet. Ei itsetyydytyksen vuoksi tule raskaaksi.

      • Anonyymi

        Mut entäs, jos tulee??? Mä en haluu tulla raskaaks, ku on kaverit ja kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut entäs, jos tulee??? Mä en haluu tulla raskaaks, ku on kaverit ja kaikki!

        Käytä järkeä. Itsetyydytyksestä ei todellakaan voi tulla raskaaksi. Oletko ollut koulussa tunneilla, joissa on käsitelty kyseistä asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut entäs, jos tulee??? Mä en haluu tulla raskaaks, ku on kaverit ja kaikki!

        itse tyydytyksestä ei voi tulla raskaaksi jos olet sen tehnyt vaikka omilla sormilla tai joten kuten muuten, mutta jos miehen sukupuolielin..penis on ollut sisällä ilman kondomia nii sillon tulee raskaaksi ellei ota sit niit e-pillereitä terv 14 v
        menikö oikee :) ?


    • Anonyymi

      ei itsetyydytyksestä tule raskaaksi, ellei itsetyydyttele koeputkella johonka on laitettu sperma annos.

      • Anonyymi

        Miten sä voit olla noin ilkee???


    • Anonyymi

      Luulis 13-vuotiaan tietävän miten tullaan raskaaksi.

      • Anonyymi

        Mä vihaan sua :(


    • Anonyymi

      Itsetyydytyksestä ei voi tulla raskaaksi jos sen tekee aivan normaalisti.

      • Anonyymi

        Normaalisti? Eli miten???


    • Anonyymi

      Pelkästä itsetyydytyksestä ei voi tulla raskaaksi, joten ei tarvitse pelätä!

      Raskauteen vaaditaan yhdyntä tai keinohedelmöitys jonka seurauksena munasolu hedelmöittyy.

      Joskus kuukautiset saattavat olla epäsäännöllisiä ja niihin voi vaikuttaa myös esimerkiksi kova liikunta, ruokavalio tai stressi.
      Nämä tekijät voivat vaikuttaa myös turvotukseen.

      Jos ne jäävät pois yli kuukaudeksi, suosittelen kääntymään terveydenhoitajan tai lääkärin puoleen.

      • Anonyymi

        No ainakin mua stressaa nää jotkut vastaukset tällä foorumilla. Ei helpota niinku yhtään että jotkut alkaa syytteleen ja solvaan mua. Oisivat itte mun sijassa hetken!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mua stressaa nää jotkut vastaukset tällä foorumilla. Ei helpota niinku yhtään että jotkut alkaa syytteleen ja solvaan mua. Oisivat itte mun sijassa hetken!!

        Luulis että 13-vuotias tietää nykyaikana miten raskaaksi tullaan.Eikö koulussa enää biologiassa opeteta miten nainen tulee raskaaksi? Raskaaksi tulemiseen tarvitaan yhdyntä ja miehen siittiöitä.Naisen elimistö ei tuota siittiöitä.Nykypäivänä asioista voi googlettaa jos ei naisen ja miehen keho ole tuttu ja koulussa ei kole käyty läpi näitä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin mua stressaa nää jotkut vastaukset tällä foorumilla. Ei helpota niinku yhtään että jotkut alkaa syytteleen ja solvaan mua. Oisivat itte mun sijassa hetken!!

        Oon ton alkuperäisen vastauksen kirjoittaja.

        En syyllistä tai solvaa sua ja käsitän sen, että saatoit säikähtää uutta tilannetta.
        Raskaaksi voi tosiaan tulla vain sellaisessa yhdynnässä, missä siittiö voi hedelmöittää munasolun tai vaihtoehtoisesti keinohedelmöityksellä.
        Eli et voi tulla itsetyydytyksestä raskaaksi ja voit olla siltä osin turvallisin mielin! :)

        Jos joskus tulevaisuudessa päädyt harrastamaan seksiä pojan kanssa ja pelkäät tulleesi raskaaksi niin kannattaa ostaa apteekista raskaustesti.

        Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ton alkuperäisen vastauksen kirjoittaja.

        En syyllistä tai solvaa sua ja käsitän sen, että saatoit säikähtää uutta tilannetta.
        Raskaaksi voi tosiaan tulla vain sellaisessa yhdynnässä, missä siittiö voi hedelmöittää munasolun tai vaihtoehtoisesti keinohedelmöityksellä.
        Eli et voi tulla itsetyydytyksestä raskaaksi ja voit olla siltä osin turvallisin mielin! :)

        Jos joskus tulevaisuudessa päädyt harrastamaan seksiä pojan kanssa ja pelkäät tulleesi raskaaksi niin kannattaa ostaa apteekista raskaustesti.

        Tsemppiä!

        Eli kondomia ei tarvitse käyttää.Jos ei käytä kondomia niin voi tulla raskaaksi tai saada sukupuolitaudin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kondomia ei tarvitse käyttää.Jos ei käytä kondomia niin voi tulla raskaaksi tai saada sukupuolitaudin.

        Seksiä harrastaessa kannattaa ehdottomasti huolehtia ehkäisystä!


    • Anonyymi

      Et ole raskaana, ellet ole harrastanut seksiä ilman kondomia. Ei itsetyydyttämisestä voi tulla raskaaksi! Eli ei hätää :) Jatka vain elämää normaalisti, usko vaan. Et ole raskaana! Olisihan se kauhea järkytys saada 13 vuotiaana lapsi 😳 Mutta kaikki on hyvin usko pois!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe