Televisiosta on tullut vastaan aivan ihmeellisiä juttuja kehon muuttumisesta lapsen saamisen jälkeen. Jollekkin oli jäänyt jopa 25kg ylimääräistä painoa. Itse olen yhden lapsen äiti eikä lapsen saaminen ole muuttanut kehoani mitenkään dramaattisesti. Ylimääräistä painoa jäi kilo, rinnat kasvoivat ainakin 3-4 kokoa ja nykyään ne riippuvat ja niissä on raskausarpia, hiukset ovat pidentyneet ja välillä näytti siltä kuin joku olisi repinyt niitä. Maha palautui todella nopeasti entiseen ulkomuotoonsa. Muistan kun poika oli 3kk ja kävin vauvauinnissa bikinit päällä ja maha näytti silloin jo aivan normaalilta lukuunottamatta linea negraa. Näytti se kyllä jo sitä ennenkin normaalilta, en vain muista, että kuinka monta viikkoa siihen meni. Ainakin aivan aluksi kun kävin sairaalassa suihkussa heti pojan syntymän jälkeen niin maha taisi olla normaalin kokoinen, se iho oli vain ihmeellisen pehmeä ja löysä. Kuitenkin kun viikon päästä pääsin kotiin niin maha oli jo kerennyt ainakin jonkin verran kiinteytyä. En sitten tiedä, että johtuuko nopea palautumiseni siitä, että hankin lapsen ennen parasta ennen ikää ja olin alipainoinen, niin olen kyllä toisaalta vieläkin vai onko noin nopea palautuminen kuitenkin normaalia. Raskausaikana söin kyllä vähintään kahden ihmisen edestä vaikka ammattilaiset väittävät ettei lapsen takia tarvi syödä normaalia enemmän. Minulle kuitenkin tuli parin tunnin välein niin huono olo kuin en olisi syönyt koko päivänä mitään ja ruokaa olisi uponnut niin paljon kuin sitä vain kehtasi syödä. Jotain saattoi omista muutoksista unohtua mutta kerron sitten myöhemmin jos tulee mieleen.
Miten lapsen saaminen muutti kehoanne
Anonyymi
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
AP
Juuri luin, että raskausarvet voivat olla kipeitäkin. Itsellä ne eivät ole kuitenkaan olleet. Teininä myös sain vastaavanlaisia arpia reisiin jos oikein muistan paikan, nekään eivät ole kuitenkaan koskaan olleet kipeitä. - Anonyymi
Olisi kyllä kauheata olla nainen ja tehdä mieli hankkia lapsia.... puistattaa koko ajatus. Huh.
- Anonyymi
En itsekkään aluksi halunnut lapsia mutta se oli mieheni unelma joten miten olisin voinut sanoa sille ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368